Sven bij UAE wil ik wel zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Hoe kan een mens in hemelsnaam omhoog blijven vallen?
Is dit het begin einde tijdperk UAE?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Sven 'haalt' WK en Olympisch goud tijdrijden met Remco, die moeten we hebbenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Wentelteefjes voor de lunch en lasagne voor vanavond. Kan je vast maken en hoef je tijdens de sport alleen de oven nog aan te zetten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:18 schreef Mansjester het volgende:
Nu de koers zo saai is: Heeft iemand tips voor lunch en avondeten vandaag?
Met Sven Vant. aan het roer, wint Pogi nooit meer de Tourquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
De Mauritiaan lijkt me dan het beste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Je kan ze een halfuur geven en dan winnen ze nog steeds niet, voor deze gasten is 180km al veel.
Die races in Nederland waren niet echt succesvolquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Charles Kagimu olympisch kampioen, ik ben er helemaal klaar voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |