Ik juich voor het vlaggetje maar neemt niet weg dat Bini wel veel zou betekenen voor het wielrennenquote:
Ok. Bizar lang wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Langste ooit op de OS, naar het schijnt.
Ja mag wat mij betreft uiteraard.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik juich voor het vlaggetje maar neemt niet weg dat Bini wel veel zou betekenen voor het wielrennen
Rare act maar soit we zijn losquote:
De lengte is prima, bij een prestigieuze wedstrijd hoort een fatsoenlijke lengte. Alleen door het kleine peloton wordt het een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Bizar lang wel.
Had best iets korter gekund, 200 of zoiets.
Tien minuten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Is er überhaupt een neutralisatie?
Voor Nederland bedoel je dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hupla medailles verzekerd op de winterspelen. Het veldrijden komt er bij in 2030.
Schaam je kapot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stream vrij dus ik lees hier wel als er wat boeiends gebeurt.
Belgische sport he. (als VDP niet mee doetquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORTquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hupla medailles verzekerd op de winterspelen. Het veldrijden komt er bij in 2030.
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORT
Je volgt de vrouwen niet zeker?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgische sport he. (als VDP niet mee doet)
Ik denk dat MVDP dat goud wel op zijn palmares bij wil schrijven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORT
Heb jij wel eens een oven op je kop?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mij
Er is geen Olympische trui.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij leuk om Carapaz in zijn olympische trui te zien
misschien moet je weer een ban aanvragen iquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mij
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen Olympische trui.
Heb je een GILG gescoord?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga in oktober naar Parijs, komt wel dichtbij zo.
Jammer dat er veel Fransen wonen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef PippenScottie het volgende:
Parijs is best wel een mooie stad eigenlijk
Moest je nu eens lief doen dan deed ik lief terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien moet je weer een ban aanvragen i
Ik was 20 jaar geleden in oktober in Parijs. Komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga in oktober naar Parijs, komt wel dichtbij zo.
neequote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest je nu eens lief doen dan deed ik lief terug.
KArl is behoorlijk gekalmeerd en heeft Remco en Wout nog niet vaak genoemdquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch maar ff een stukje kijken op de belg. Is boeiender dan hokkie wat nergens om gaat.
Dan hebben ze er behoorlijk wat pillen ingegooidquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
KArl is behoorlijk gekalmeerd en heeft Remco en Wout nog niet vaak genoemd
Einde tijdperk Mexicanobakker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij moet de hele tijd met zijn gouden medaille rondrijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij leuk om Carapaz in zijn olympische trui te zien
1 rondjequote:
Zijn acteurs.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zijn dit lokale jongeren op een fiets?
Met z'n 9-en achteruit!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
WE hebben weer een PLAK in bootje varen begrijp ik?
De mannen 8 goden. Mani en zijn topic staan wederom in hun hemd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
WE hebben weer een PLAK in bootje varen begrijp ik?
Je bent met zijn achten aan het zwoegen, harken en stoempen en in het voorste zitje heb je dan iemand die heel hard hup, hup, hup roept en die persoon is dan ook een Olympisch kampioen? Heel bijzonder vind ik het.quote:
Jason Osborne vindt dit geen leuke opmerking van jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Roeien en wielrennen hebben nochtans dezelfde fysieke eigenschappen.
Bij de Britten zat er een midget zonder spieren die na de race heel tof ging doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent met zijn achten aan het zwoegen, harken en stoempen en in het voorste zitje heb je dan iemand die heel hard hup, hup, hup roept en die persoon is dan ook een Olympisch kampioen? Heel bijzonder vind ik het.
Dat is hij in principe ook, maar dat lijkt me geen voordeel. Het is waarschijnlijk de makkelijkste route ooit, en daarmee de moeilijkste.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
NOS denkt dat VDP de topfavoriet is voor goud, dus die zijn alweer lekker aan het jinxen.
Wij keuren de term exoot af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:19 schreef Faraday01 het volgende:
Moest ff roeien kijken. Welke exoot mag een dagje vooruit Parijs en omgeving bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |