Schaam je kapot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stream vrij dus ik lees hier wel als er wat boeiends gebeurt.
Belgische sport he. (als VDP niet mee doetquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb geen stream vrij dus ik lees hier wel als er wat boeiends gebeurt.
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORTquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hupla medailles verzekerd op de winterspelen. Het veldrijden komt er bij in 2030.
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORT
Je volgt de vrouwen niet zeker?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Belgische sport he. (als VDP niet mee doet)
Ik denk dat MVDP dat goud wel op zijn palmares bij wil schrijven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ZELFS BETER IN JULLIE SPORT
Heb jij wel eens een oven op je kop?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mij
Er is geen Olympische trui.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef Tjacka het volgende:
Lijkt mij leuk om Carapaz in zijn olympische trui te zien
misschien moet je weer een ban aanvragen iquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meneer je doet behoorlijk Irritant tegen mij
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen Olympische trui.
Heb je een GILG gescoord?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga in oktober naar Parijs, komt wel dichtbij zo.
Jammer dat er veel Fransen wonen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:05 schreef PippenScottie het volgende:
Parijs is best wel een mooie stad eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |