Gingen ze omheen iddquote:
Ja, ik ken de regels ook niet maar de commentator mag het wel wetenquote:
Meesten gingen er wel doorheen ipv omheenquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:34 schreef Fretwork het volgende:
Die commentator die ook zegt:
"Daar moeten ze tussendoor"
2 seconden later gaan ze erlangs
Daarom dacht ik dat ze om wilden varen.quote:
Die helpt niet echt inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik ken de regels ook niet maar de commentator mag het wel weten
Eerder de zeilersquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik ken de regels ook niet maar de commentator mag het wel weten
Alle medailles ook van andere sporten. We beginnen weer op 0quote:
Zweden niet.quote:
Typisch Nederlandsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle medailles ook van andere sporten. We beginnen weer op 0
En dan vervolgens het niet zien. En het daarna vergeten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:34 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk diskwalificatiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:34 schreef Fretwork het volgende:
Even de replay gekeken, NL ging er als enige niet doorheen, maar onduidelijk of je er doorheen moest of dicht langs.quote:
Ja je moest toch tussen die 2 groene dingen heen zei die?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:34 schreef Fretwork het volgende:
Dan was dit de choke van de eeuw geweest. In ieder geval sinds een bepaalde schaatsfinale.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:35 schreef kalinhos het volgende:
Deze puntentelling is toch geen touw aan vast te knopen? Waarom niet gewoon een race en wie als eerste finisht is er
Kijksport zeilen.quote:
Doe mij maar hardlopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft ook een beetje een kutsport om dit soort dingen he?
Dat gingen ze iig nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Tussen die twee groene boeien hoeft dus niet?
Jij bent er al uit? Hebben ze goud?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan was dit de choke van de eeuw geweest. In ieder geval sinds een bepaalde schaatsfinale.
Ja dit gebeurt echt ALTIJD.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Minimunt het volgende:
Wat is dit dan weer. Hoe krijgt Nederland het altijd voor elkaar om op het laatste moment de eigen ruiten in te gooien…
Ja maar als de Nederlanders dat niet deden, dan weten ze toch ook wel of het een probleem is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja je moest toch tussen die 2 groene dingen heen zei die?
Weten we niet. Commentator weet het niet. Duetz/Aanholt weten het nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Xylos het volgende:
Hadden ze niet tussen die groene boeien door gemoeten?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Redefine het volgende:
Ik geloof het pas als er geen protesten komen
Hallo Ayoltquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is toch een beetje als een doelpunt na een VAR-moment
Ik ook echt niet.quote:
Zullen ongetwijfeld protesten aan komen. Het blijft zeilen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:37 schreef Momo het volgende:
Is dit echt of is dit een plankje moment?
Hebben we een commentator en een analyst. Die weten het beiden nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de vraag is of je er doorheen moest of dicht langs (op de overlay het gele rondje) moet.
Erg mooiquote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
Dus rondje omdat ze langs de boei zijn gegaan??
Dit voelt als de eerste wereldtitel van Verstappen wat dat betreft.quote:
Op de tracker is het eigenlijk veel beter te volgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n slechte kijksport maar het is wel spannend is vandaag een understatement.
AGR 2019.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit voelt als de eerste wereldtitel van Verstappen wat dat betreft.
Waarom gaan die andere kleuren dan niet links van de linker boei? Dat is toch ook nog steeds in de cirkel?quote:
Dus als ik het goed snap, dan is dit gewoon een regel en snapten de mensen die ervoor worden betaald er gewoon HELEMAAL niks van?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
Dus rondje omdat ze langs de boei zijn gegaan??
Zal wel een zone zijn ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gingen hier toch echt niet tussen door
Oh, toch wel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Zowel Marceline als Ayolt zien gewoon niet dat ze een rondje draaien he
Hoeft denk niet want het is geen finishlijn maar een zone waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was later toch? Ze dachten dat finish bij die grote boot was maar dat was stukje verderopquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Dat leken de Amerikanenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Maar de vraag is of dat moest of dat je door een gele cirkel (wat ze wel deden) heen moest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen rondje op de tracker met de herhalingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Lijkt me heel belangrijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Hoe kan je niet duidelijk hebben waar je moet finishen?
Dat is op de tracker niet te zien, maar ik heb geen zin om de stream terug te spoelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Finish ligt nooit in een rechte lijn achter de boeien, dus dat was sowieso wel een beetje domquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Omdat het opeens heel anders was dan bij de andere races, die grote boot was de vorige races de finish.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Die snapt er net zo veel van als wij, helemaal niets.quote:
Ga ook maar bij de NOS solliciterenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die snapt er net zo veel van als wij, helemaal niets.
Ik ook.quote:
Al mijn zeilkennis zegt dat dit gewoon een DSQ is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef kilon het volgende:
USA (paars) deed dit
[ afbeelding ]
Die gingen wel terug
Ik denk dat je dan buitenom 4p moet richting finish en dat hebben ze gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:42 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me af of er nog een protest komt
[ afbeelding ]
Ze gingen voor de finish niet tussen die twee boeien door, maar hebben die 4p wel gerond
Maar leg dat dan even uit voor de dagjesmensenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk dat wij allemaal teveel waarde hebben gehecht aan de de uitleg over het poortje, commentatoren snappen denk ik niet eens dat er verwarring over is bij de mensuhn
Omdat je die links langs moet, blijkbaar. Anders kun je rechtstreeks naar de finish varen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gingen sommigen dank expres nog door die boeien heen?
Startboot volgens mij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:44 schreef Mallerd01 het volgende:
Als nou die grote boot geen finish was, wat deed ie daar dan? Dan ligt ie toch midden in de lijn tussen het laatste baken en de finish?
Hopelijk, dan meteen een vlucht terug naar huis nemen, of heel hard rennen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:44 schreef Momo het volgende:
Zou de medaille ceremonie hier direct na zijn?
Ja. Zoals ze lagen wel. Maar geen idee of dat ook echt moet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de vraag is of dat moest of dat je door een gele cirkel (wat ze wel deden) heen moest.
Ja dat zei zij in de studio net ook, heel apart. Afgelopen week zat de animatie van de finish ook tegen die boot aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:44 schreef Mallerd01 het volgende:
Als nou die grote boot geen finish was, wat deed ie daar dan? Dan ligt ie toch midden in de lijn tussen het laatste baken en de finish?
Ah ja. Dat klinkt wel logisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat je die links langs moet, blijkbaar. Anders kun je rechtstreeks naar de finish varen.
Verwijder ditquote:
Gezien dat plaatje op de vorige pagina geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:44 schreef franklop het volgende:
Wat bizar.
Hoop dat het blijft staan. Vrees ervoor
Nu moet ik weer denken aan Bob de Jong.quote:
Dat zou pas een verhaal zijn .quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al mijn zeilkennis zegt dat dit gewoon een DSQ is.
Dit is wel van hetzelfde kaliber als het mis gaat jaquote:
Bob de Jong die bij afscheid armbandje was vergetenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan Bob de Jong.
De vraag is dan vooral hoeveel zeilkennis je hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al mijn zeilkennis zegt dat dit gewoon een DSQ is.
Beter dan Worthy de Jong.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan Bob de Jong.
Maar Nederland waterland...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Een DSQ zou wel perfect passen in hoe kut het gaat buiten de roeibaan.
Die hadden de hele race geen medaille, denk daarom ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:47 schreef franklop het volgende:
Frankrijk was wel heel enthousiast met verloren goud
Die gingen niet voor niets helemaal weer terug?quote:
snap deze sport sowieso niet, finishlijn verschuiven allesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef Nattekat het volgende:
Als Zweden geen protest aantekent, snap ik er echt niets meer van.
Cool.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef Momo het volgende:
De Zweden waren wel hun trainingsmaten vertelde de commentator toch?
Ze zijn verkeerd langs de laatste boei gevaren, dat is een mogelijk nog grotere faal dan die verkeerde finish. Tenzij ik de regels gewoon niet snap, dat is absoluut niet uit te sluitenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe dan ook kunnen we dit ook bijschrijven als een bijzondere faal, als enige naar totaal de verkeerde plek zeilen. Naast ook een topprestatie (?)
Zou het wel bijzonder vinden dat de officials dat dan niet hebben gezien en hun als winnaar geven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn verkeerd langs de laatste boei gevaren, dat is een mogelijk nog grotere faal dan die verkeerde finish. Tenzij ik de regels gewoon niet snap, dat is absoluut niet uit te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |