Ik kijk er toch wel graag naar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen leuke kijksport, maar wel altijd spannend als het om de knikkers gaat.
Is dit wel een sport?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen leuke kijksport, maar wel altijd spannend als het om de knikkers gaat.
10.quote:
Ja per klasse bedoelde ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10.
Dat is namelijk het aantal verschillende klassen!
Fra moeten ze voor blijven toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gat met Frankrijk lekker groot
Ja. Maar een buffer is altijd goed.quote:
Lijkt mij lastig fokken op die boot. Wifi zal ook niet best zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lekker even voorlangs kruizen om ze te fokken
Die weten dat ze wat anders moeten proberen.quote:
Altijd weer die dekselse Wiklund.quote:
Rechtdoor naar school en kantoor.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:19 schreef Em31 het volgende:
Bij 1. Zweden 2. Nederland is het alsnog Nederland toch?
Niet als ze sowieso een medaille willen natuurlijk, dan moeten ze Noorwegen voorbij blijven. Dit is wel een soort van alles of niets lijkt mij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die weten dat ze wat anders moeten proberen.
Maar die willen misschien alleen goud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet als ze sowieso een medaille willen natuurlijk, dan moeten ze Noorwegen voorbij blijven. Dit is wel een soort van alles of niets lijkt mij.
Ik snap er de ballen van, maar dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:20 schreef R-woud93 het volgende:
Bijzondere kijksport dit, maar ik vind het wel leuk
Ja precies, maar zo simpel werkt het dus nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap er de ballen van, maar dat hoeft ook niet
Ik als simpele ziel zou denken dat in een rechte lijn met wind mee naar de volgende boei het snelst is.
Misschien zit Pietjepuk in die boot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die willen misschien alleen goud.
Het maakte vooral niet heel veel verschilquote:
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef RipCity het volgende:
Zijn ‘we’ de favoriet eigenlijk hierbij?
Van te voren wel, maar is uiteindelijk heel closequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef RipCity het volgende:
Frankrijk voor blijven met de huidige stand is genoeg voor goud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef RipCity het volgende:
2x wereldkampioen, dus opzich wel een goede kans ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef RipCity het volgende:
Ze wilden wat anders gaan doen ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:22 schreef Szura het volgende:
Neem de goeie beslissingen!
Dank je ayolt
Sportiefquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zie je wel vaker als de verschillen groot zijn, dat de andere boten zich wat afzijdig houden.
Bij zeilen geloof ik het alleen bij het laatste rechte stuk met een grote voorsprong.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:23 schreef Em31 het volgende:
Van de week ging het ook nog weleens mis nu dus ja
Nog 1 boei en 2-3 minuten daarna oid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe lang duurt deze race ongeveer?
kleine 7 minuten nogquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe lang duurt deze race ongeveer?
Ereronde voor het publiek is hier toch niet van toepassingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Badloe vaarde die laatste race niet eens toen goud al binnen was
Niet zo veel, NL ligt aan kopquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij ligt Zweden virtueel wel voorop, maar wat weet ik ervan.
en we mogen 2 plekken verliezen op Zweden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noorwegen en Frankrijk zijn wel weg zou ik zeggen.
Typisch Fransquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Frankrijk nu zelfs buiten de medailles
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:31 schreef Faraday01 het volgende:
Moeten ze niet tussen de boeien door?
Jawel hoor.quote:
Jawel toch, Zweden 1 Nederland 4 = Zweden goud?quote:
Ze dachten dat ze er al waren terwijl finish stukje verder wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:32 schreef H.Vviv het volgende:
Of een rondje om de as draaien vanwege een mogelijke straf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |