Zal wel een zone zijn ofzoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gingen hier toch echt niet tussen door
Oh, toch wel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Zowel Marceline als Ayolt zien gewoon niet dat ze een rondje draaien he
Hoeft denk niet want het is geen finishlijn maar een zone waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was later toch? Ze dachten dat finish bij die grote boot was maar dat was stukje verderopquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Dat leken de Amerikanenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Maar de vraag is of dat moest of dat je door een gele cirkel (wat ze wel deden) heen moest.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen rondje op de tracker met de herhalingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Lijkt me heel belangrijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Hoe kan je niet duidelijk hebben waar je moet finishen?
Dat is op de tracker niet te zien, maar ik heb geen zin om de stream terug te spoelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:40 schreef Redefine het volgende:
Finish ligt nooit in een rechte lijn achter de boeien, dus dat was sowieso wel een beetje domquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:41 schreef Momo het volgende:
Hoe kan je niet duidelijk hebben waar je moet finishen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |