Doe mij maar hardlopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft ook een beetje een kutsport om dit soort dingen he?
Dat gingen ze iig nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Tussen die twee groene boeien hoeft dus niet?
Jij bent er al uit? Hebben ze goud?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan was dit de choke van de eeuw geweest. In ieder geval sinds een bepaalde schaatsfinale.
Ja dit gebeurt echt ALTIJD.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Minimunt het volgende:
Wat is dit dan weer. Hoe krijgt Nederland het altijd voor elkaar om op het laatste moment de eigen ruiten in te gooien…
Ja maar als de Nederlanders dat niet deden, dan weten ze toch ook wel of het een probleem is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja je moest toch tussen die 2 groene dingen heen zei die?
Weten we niet. Commentator weet het niet. Duetz/Aanholt weten het nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Xylos het volgende:
Hadden ze niet tussen die groene boeien door gemoeten?
Ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:36 schreef Redefine het volgende:
Ik geloof het pas als er geen protesten komen
Hallo Ayoltquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit is toch een beetje als een doelpunt na een VAR-moment
Maar de vraag is of je er doorheen moest of dicht langs (op de overlay het gele rondje) moet.quote:
Ik ook echt niet.quote:
Zullen ongetwijfeld protesten aan komen. Het blijft zeilen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:37 schreef Momo het volgende:
Is dit echt of is dit een plankje moment?
Hebben we een commentator en een analyst. Die weten het beiden nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de vraag is of je er doorheen moest of dicht langs (op de overlay het gele rondje) moet.
Erg mooiquote:
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
Dus rondje omdat ze langs de boei zijn gegaan??
Op de tracker is het eigenlijk veel beter te volgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is zo'n slechte kijksport maar het is wel spannend is vandaag een understatement.
AGR 2019.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit voelt als de eerste wereldtitel van Verstappen wat dat betreft.
Waarom gaan die andere kleuren dan niet links van de linker boei? Dat is toch ook nog steeds in de cirkel?quote:
Dus als ik het goed snap, dan is dit gewoon een regel en snapten de mensen die ervoor worden betaald er gewoon HELEMAAL niks van?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
Dus rondje omdat ze langs de boei zijn gegaan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |