Dubbele vs enkele riemen is belangrijkste verschil.quote:
Je hebt de skiff en je hebt de niet skiff, bij de skiff heeft iedere roeier maar één peddel aan één kant, bij de ander heeft iedere roeier één peddel per kant.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:16 schreef Gremen het volgende:
Snap echt niks van deze disciplines. Wat is nu het verschil tussen die 4 die vandaag goud winnen en de 4 die gisteren zilver hadden?
Nee, is gewoon zonder.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:17 schreef Gremen het volgende:
[..]
En dan heb je dat ook nog met en zonder stuurman/vrouw?
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt de skiff en je hebt de niet skiff, bij de skiff heeft iedere roeier maar één peddel aan één kant, bij de ander heeft iedere roeier één peddel per kant.
Er is een 50% kans dat ik het verkeerd om zeg
Gisteren was het de dubbel4. Dat is scullen; met 2 riemen. Vandaag was het de 4 zonder. Dat is boordroeien; 1 riem.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt de skiff en je hebt de niet skiff, bij de skiff heeft iedere roeier maar één peddel aan één kant, bij de ander heeft iedere roeier één peddel per kant.
Er is een 50% kans dat ik het verkeerd om zeg
Ik dacht dat skiff de vertaling van scull wasquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gisteren was het de dubbel4. Dat is scullen; met 2 riemen. Vandaag was het de 4 zonder. Dat is boordroeien; 1 riem.
Een skiff is een boot waar je in je eentje in zit. Maar wel met 2 riemen ja
#nattekrantquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat skiff de vertaling van scull was
Excuusquote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige boot met stuurman is de acht
Tegenwoordig wel ja. Vroeger was er ook nog de vier met stuurman/vrouw.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Enige boot met stuurman is de acht
De twee ook. Daarmee wonnen die Nederlanders toen (1900) goud, maar wel met een Franse stuurman en derhalve Mixed Team.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Vroeger was er ook nog de vier met stuurman/vrouw.
Nee, moet je maar niet verkeerd denkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht dat LBA Libanon was. Heb ik nu alsnog gewonnen? #dtv
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, moet je maar niet verkeerd denken
Ik voel mij nu wel een natte krant, ook helemaal niet naar de vlag gekeken.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef FvanS het volgende:
Hier doen WE normaal gesproken gewoon mee toch?
En Steenbergen bij het zwemmen.quote:
Wel goed tweede deel vaak.quote:
Nou nee. Dit is voor de Britten.quote:
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nee. Dit is voor de Britten.
Denk je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou nee. Dit is voor de Britten.
quote:
We hebben een kenner!quote:
Ja, ik ga nat.quote:
Nattemexicano?quote:
Wel Roemenen...quote:
Och, de rest denkt allemaal "kut, weer die Nederlanders"quote:
Erik is wel een beetje van het te vroeg conclusies trekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind commentatorduo van NOS uitstekend, mag ook worden gezegd
Ik vond dat wel een schattig stukje, hahaaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:42 schreef AgnesGru het volgende:
Gisteren bij radio 1: Rogier moet voortaan de afwas doen
GB net ook snoekjequote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een schattig stukje, hahaa
Gisteren ook. Eergisteren ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een grote voorsprong. Maar net werd zo'n voorsprong ook weggegeven.
De prijzen worden na de meet verdeeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:44 schreef Nober het volgende:
8 meter na 400m is een flinke overwinning.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef tong80 het volgende:
Een boot die kwispelt.Het kontje van de boot.
quote:
Nee dat waren echt kleinere voorsprongen.quote:
Ja ok, vanaf nu wordt het wel heel veel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat waren echt kleinere voorsprongen.
Zeker welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat we hier niet de duidelijke favoriet waren
Verkeerd gedacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
Klopt. Australië laat het liggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
Dus stoppen is geen goed idee?quote:
Mooie ronde boot dezequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Pieken op het juiste moment, zoals alleen Nederlanders dat kunnen.
Niet direct. Nederland was gewoon de grote favoriet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Australië laat het liggen.
Typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:45 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is dus wat ze bedoelen met je favorietenrol waarmaken
Niet zo grootquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet direct. Nederland was gewoon de grote favoriet.
#nattekrantquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Australië laat het liggen.
quote:
Roeien (4)quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
bij judo dacht men te vaak andersomquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
Ja, zou wel raar zijn om te stoppen na 1500 meter natuurlijk. Misschien over vier jaar.quote:
Ik heb hier echt niet voor niets een godenteampunt aan gegeven. Maar had ze beter kunnen omwisselen met die Zweedse beachvolley kneuzenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij stonden ze op 0.5 of zo of net wat hoger zelfs in de bookies, dan verwacht je niet zo'n groot verschil.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet direct. Nederland was gewoon de grote favoriet.
De judobond moet maar even gaan babbelen met de roerbond.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef H.Vviv het volgende:
Nederlands roeiprogramma levert opnieuw.
Judobond hangt al aan de telefoon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef H.Vviv het volgende:
Nederlands roeiprogramma levert opnieuw.
Gingen met tempootje 46 de laatste 500 meter.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:49 schreef Faraday01 het volgende:
Roemenië pakt de Australiaantjes nog
Ja, maar dat stonden we ook al.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef Slobeend het volgende:
Staan we nu bovenaan de roeimedaillespiegel?
BMX'ersquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef kilon het volgende:
Wie winnen er vandaag het zilver en brons
Al die judoërs de boot inquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef Zipportal het volgende:
Al het judogeld gaat naar het roeien.
Keer alle potjes om voor de roeibondquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:50 schreef Zipportal het volgende:
Al het judogeld gaat naar het roeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |