Geniet van de racequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit weer helemaal klaar voor een lading jankende users als de favorieten deze wedstrijd winnen en deze favorieten geen Nederlands vlaggetje blijken te hebben.
Het gejank over dat gejank is inmiddels net zo vermoeiond aan het worden, zeker als je het elke 10 minuten meent te moeten herhalen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit weer helemaal klaar voor een lading jankende users als de favorieten deze wedstrijd winnen en deze favorieten geen Nederlands vlaggetje blijken te hebben.
Zie het maar als nog even extra benadrukken dat Nederland ook hier niet de gedoodverfde favoriet is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gejank over dat gejank is inmiddels net zo vermoeiond aan het worden, zeker als je het elke 10 minuten meent te moeten herhalen.
Hij wil duimpjes, gun die jongen dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gejank over dat gejank is inmiddels net zo vermoeiond aan het worden, zeker als je het elke 10 minuten meent te moeten herhalen.
Niet te doen die zurigheid. Die act van 'slechtste spelen ooit' was even leuk, maar het wordt allemaal een beetje te serieus genomen nu.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een bizar toxische sfeer in deze topicreeks zeg
Hier ben zelfs ik het mee eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet te doen die zurigheid. Die act van 'slechtste spelen ooit' was even leuk, maar het wordt allemaal een beetje te serieus genomen nu.
Dat zijn we al.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAA WE WORDEN WERELDKAMPIOEN
Dit is de toon die we willen hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAA WE WORDEN WERELDKAMPIOEN
Heb ik gisteren al gepost. Echt niet leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
Understatement jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Columbiafan het volgende:
Ja bepaalde topics zijn niet meer leuk om in mee te posten helaas, gelukkig nog wel genoeg andere sporten waar het normaal gaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Niet te doen die zurigheid. Die act van 'slechtste spelen ooit' was even leuk, maar het wordt allemaal een beetje te serieus genomen nu.
Die figuren die denken dat alle 250 sporters goud zouden moeten halen zijn heel irritant jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja bepaalde topics zijn niet meer leuk om in mee te posten helaas, gelukkig nog wel genoeg andere sporten waar het normaal gaat.
Ze hebben een zeequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Hebben ze in Roemenië veel water ofzo?
We een traditioneel roeiland.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Jij hebt er echt verstand vanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de Britten nu al iets eerder in de race opkomen, kan je je daar al op instellen.
Volgens de commentator hebben die vooral een sterke middelste kilometer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:52 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat de Britten nu al iets eerder in de race opkomen, kan je je daar al op instellen.
Gisteren geleerd dat het kut is als ze pas op het laatste moment goud wegkapenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentatoren houden de moed erin maar iedereen ziet deze zilveren medaille weer van 3 kilometer aan komen.
Blink is getrouwd met de boeg van de vierquote:
Deels wel. Maar Van Dijk maakt door zijn oranje bril wel veel fouten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:53 schreef tong80 het volgende:
De verslaggevers zijn goed. Informatief zonder buitenspel uit te leggen.
Het is maar 2km.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentatoren houden de moed erin maar iedereen ziet deze zilveren medaille weer van 3 kilometer aan komen.
Dat lijkt mij een vreemd huwelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:54 schreef D_A het volgende:
[..]
Blink is getrouwd met de boeg van de vier
En daarna handen wassen.quote:
Mag jij gokken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
De grote vraag wordt wie nog de sterkste eindsprint heeft.
Het heet niet voor niets Roeimenië hé.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:52 schreef Slobeend het volgende:
Volgens commentatoren hebben de Britten geen sprint. Maar ik vrees er wel voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
De grote vraag wordt wie nog de sterkste eindsprint heeft.
Kan het gezeik ook weer weg.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Liep mijn stream toch even 50m voor de finish vast.
#KUTHBO
En dan het filmpje zes keer laten zien.quote:
Wat??quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Ploplap het volgende:
BBC One vies mad, spreken zelfs over doping lol
Internationaal geeft niemand om deze sport toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef StephanL het volgende:
Dus bijna alle medailles moeten van het roeien komen
Bij het atletiek is het idd behelpen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef StephanL het volgende:
Laat hem maar onzin lullen.quote:
De slechtste prestatie van alle tien de boten is zevende. Heel sterk ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Columbiafan het volgende:
Nederland is toch wel bizar sterk dit toernooi
quote:
Blijkbaar wel gezien de deelnemende landenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Internationaal geeft niemand om deze sport toch?
Vermoeden van?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Columbiafan het volgende:
Nederland is toch wel bizar sterk dit toernooi
nee? atletiek komt nogquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef StephanL het volgende:
Oh, er zou dan ook eens iets aan dit soort lui gedaan kunnen worden, maar goed we weten dat dat hier niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Je moet sommige users niet zo serieus nemen
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
ok deze geef ik jequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is schitterend, wat een fluke zeg.
Het baanwielrennen moet nog beginnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:57 schreef StephanL het volgende:
Klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:00 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Heb je een schouder nodig schat?
Ook leukquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het baanwielrennen moet nog beginnen.
Ohja, is ook zoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:01 schreef Redefine het volgende:
De man van is er sindsdien stil vanOf hij is naar buiten gerend.
Wat heeft deze overwinning in hemelsnaam met België te maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn die Belgjes stil.
Het is maar goed dat we meedoen om de medailles. Ziet er elke keer precies hetzelfde uit. Wel best spannende races vaak.quote:
het was me iets te spannendquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:03 schreef Slobeend het volgende:
Geweldige finale was dit. Mooie payback voor gisteren.
Het grappige is dat de blauwe users er keihard aan meedoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh, er zou dan ook eens iets aan dit soort lui gedaan kunnen worden, maar goed we weten dat dat hier niet gaat gebeuren.
Mooie complimenten van de BBC!quote:Dame Katherine Grainger
Olympic rowing gold medalist on BBC TV
It was a surprise. Huge respect to the Dutch. It is about how you deliver that 2,000 metres, it was that first 500 metres, whether the Dutch raised their level or Britain couldn't get to that level. On that sprint at the end, the Dutch cantered towards the end where the Brits couldn't.
Until that final stroke, it's always up for grabs until it isn't.
Mooi verhaal!quote:
Lekker kort!quote:
Vroeger dacht ik ook wel eens, als je nou altijd traint op (bijvoorbeeld) 7 minuten voluit gaan dan is een race van 6,5 minuten geen probleem.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:11 schreef Gimmick het volgende:
Komt er nu ook een beetje tactiek bij kijken? Het is tcoh gewoon zo hard maar vlak mogelijk varen? Of zoals de mannen vier gister zij: ons plan was hard starten, dan hard doorgaan en hard finishen. De commentatoren doen net alsof de Nederlanders het briljante plan hebben om bij de rode boeien te gaan. Of roepen 'Nu aanhaken!' Volgens mij is de kunst om je energie zo efficient mogelijk te verdelen en zolang mogelijk met de pijn om kunnen gaan. Daar heeft de tegenstand nul invloed op.
Race-indeling is natuurlijk wel wat tactiek. Maar of je op het einde perfect uitkomt heb je denk ik niet echt in de hand.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:11 schreef Gimmick het volgende:
Komt er nu ook een beetje tactiek bij kijken? Het is tcoh gewoon zo hard maar vlak mogelijk varen? Of zoals de mannen vier gister zij: ons plan was hard starten, dan hard doorgaan en hard finishen. De commentatoren doen net alsof de Nederlanders het briljante plan hebben om bij de rode boeien te gaan. Of roepen 'Nu aanhaken!' Volgens mij is de kunst om je energie zo efficient mogelijk te verdelen en zolang mogelijk met de pijn om kunnen gaan. Daar heeft de tegenstand nul invloed op.
Niets maar het klinkt altijd lekker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:02 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat heeft deze overwinning in hemelsnaam met België te maken?
Alles voor de traan.quote:
TeamNLquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef Felagund het volgende:
"Zoete wraak van gisteren?" Vind ik altijd een vreemde vraag, dat was een totaal andere boot.
Dan hadden ze wel even typisch Nederlands gezegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef Szura het volgende:
Niet weer die Britten, dit zijn Fokkers
Ze begonnen er zelf over.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef Felagund het volgende:
"Zoete wraak van gisteren?" Vind ik altijd een vreemde vraag, dat was een totaal andere boot.
Die roeiers zitten zo vaak bijelkaar dat het wel zo voelt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:19 schreef Felagund het volgende:
Het blijft niet alleen bij zitten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die roeiers zitten zo vaak bijelkaar dat het wel zo voelt.
En ik zit ook!quote:
Ik zit!quote:
Horrorhaarlijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:31 schreef Szura het volgende:
Deze dus:
https://www.telegraaf.nl/(...)ereldkampioen-worden
Wat een verhaal, groetjes Pieter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:31 schreef Szura het volgende:
Deze dus:
https://www.telegraaf.nl/(...)ereldkampioen-worden
Roeien is een grote olympische sport hoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Deze boot krijgt 4 keer goud hoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Twee keer goud mocht je echt wel op rekenen, maar dat het voor het eerst ooit ook is gelukt
Net alles gekeken. Mooie ontknoping bij de 4!quote:
laat ze dit niet lezen in Oxford of Cambridgequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Da's mooi, want er moeten over 20 jaar ook weer toproeiers zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het blijft niet alleen bij zitten.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Rogier Blink.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Wie is eigenlijk die co-commentator die een beetje klinkt als Maarten van der Weijden?
O, ik hoor Micha Wertheim.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Wie is eigenlijk die co-commentator die een beetje klinkt als Maarten van der Weijden?
8 riemen tegenover 4.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:16 schreef Gremen het volgende:
Snap echt niks van deze disciplines. Wat is nu het verschil tussen die 4 die vandaag goud winnen en de 4 die gisteren zilver hadden?
Met of zonder stuurman?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:16 schreef Gremen het volgende:
Snap echt niks van deze disciplines. Wat is nu het verschil tussen die 4 die vandaag goud winnen en de 4 die gisteren zilver hadden?
En dan heb je dat ook nog met en zonder stuurman/vrouw?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
8 roeispanen tegenover 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |