Het blijft niet alleen bij zitten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die roeiers zitten zo vaak bijelkaar dat het wel zo voelt.
En ik zit ook!quote:
Ik zit!quote:
Horrorhaarlijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:31 schreef Szura het volgende:
Deze dus:
https://www.telegraaf.nl/(...)ereldkampioen-worden
Wat een verhaal, groetjes Pieter.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:31 schreef Szura het volgende:
Deze dus:
https://www.telegraaf.nl/(...)ereldkampioen-worden
Roeien is een grote olympische sport hoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Internationaal geeft niemand om deze sport toch?
Deze boot krijgt 4 keer goud hoor!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:01 schreef heywoodu het volgende:
Twee keer goud mocht je echt wel op rekenen, maar dat het voor het eerst ooit ook is gelukt
Net alles gekeken. Mooie ontknoping bij de 4!quote:
laat ze dit niet lezen in Oxford of Cambridgequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Internationaal geeft niemand om deze sport toch?
Da's mooi, want er moeten over 20 jaar ook weer toproeiers zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het blijft niet alleen bij zitten.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Commentatoren houden de moed erin maar iedereen ziet deze zilveren medaille weer van 3 kilometer aan komen.
Rogier Blink.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Wie is eigenlijk die co-commentator die een beetje klinkt als Maarten van der Weijden?
O, ik hoor Micha Wertheim.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Wie is eigenlijk die co-commentator die een beetje klinkt als Maarten van der Weijden?
8 riemen tegenover 4.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:16 schreef Gremen het volgende:
Snap echt niks van deze disciplines. Wat is nu het verschil tussen die 4 die vandaag goud winnen en de 4 die gisteren zilver hadden?
Met of zonder stuurman?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:16 schreef Gremen het volgende:
Snap echt niks van deze disciplines. Wat is nu het verschil tussen die 4 die vandaag goud winnen en de 4 die gisteren zilver hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |