Wat heeft deze overwinning in hemelsnaam met België te maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat zijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjn die Belgjes stil.
Het is maar goed dat we meedoen om de medailles. Ziet er elke keer precies hetzelfde uit. Wel best spannende races vaak.quote:
het was me iets te spannendquote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:03 schreef Slobeend het volgende:
Geweldige finale was dit. Mooie payback voor gisteren.
Het grappige is dat de blauwe users er keihard aan meedoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh, er zou dan ook eens iets aan dit soort lui gedaan kunnen worden, maar goed we weten dat dat hier niet gaat gebeuren.
Mooie complimenten van de BBC!quote:Dame Katherine Grainger
Olympic rowing gold medalist on BBC TV
It was a surprise. Huge respect to the Dutch. It is about how you deliver that 2,000 metres, it was that first 500 metres, whether the Dutch raised their level or Britain couldn't get to that level. On that sprint at the end, the Dutch cantered towards the end where the Brits couldn't.
Until that final stroke, it's always up for grabs until it isn't.
Mooi verhaal!quote:
Lekker kort!quote:
Vroeger dacht ik ook wel eens, als je nou altijd traint op (bijvoorbeeld) 7 minuten voluit gaan dan is een race van 6,5 minuten geen probleem.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:11 schreef Gimmick het volgende:
Komt er nu ook een beetje tactiek bij kijken? Het is tcoh gewoon zo hard maar vlak mogelijk varen? Of zoals de mannen vier gister zij: ons plan was hard starten, dan hard doorgaan en hard finishen. De commentatoren doen net alsof de Nederlanders het briljante plan hebben om bij de rode boeien te gaan. Of roepen 'Nu aanhaken!' Volgens mij is de kunst om je energie zo efficient mogelijk te verdelen en zolang mogelijk met de pijn om kunnen gaan. Daar heeft de tegenstand nul invloed op.
Race-indeling is natuurlijk wel wat tactiek. Maar of je op het einde perfect uitkomt heb je denk ik niet echt in de hand.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:11 schreef Gimmick het volgende:
Komt er nu ook een beetje tactiek bij kijken? Het is tcoh gewoon zo hard maar vlak mogelijk varen? Of zoals de mannen vier gister zij: ons plan was hard starten, dan hard doorgaan en hard finishen. De commentatoren doen net alsof de Nederlanders het briljante plan hebben om bij de rode boeien te gaan. Of roepen 'Nu aanhaken!' Volgens mij is de kunst om je energie zo efficient mogelijk te verdelen en zolang mogelijk met de pijn om kunnen gaan. Daar heeft de tegenstand nul invloed op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |