Och, de rest denkt allemaal "kut, weer die Nederlanders"quote:
Erik is wel een beetje van het te vroeg conclusies trekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind commentatorduo van NOS uitstekend, mag ook worden gezegd
Ik vond dat wel een schattig stukje, hahaaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:42 schreef AgnesGru het volgende:
Gisteren bij radio 1: Rogier moet voortaan de afwas doen
GB net ook snoekjequote:
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een schattig stukje, hahaa
Gisteren ook. Eergisteren ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel een grote voorsprong. Maar net werd zo'n voorsprong ook weggegeven.
De prijzen worden na de meet verdeeldquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:44 schreef Nober het volgende:
8 meter na 400m is een flinke overwinning.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:43 schreef tong80 het volgende:
Een boot die kwispelt.Het kontje van de boot.
quote:
Nee dat waren echt kleinere voorsprongen.quote:
Ja ok, vanaf nu wordt het wel heel veel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dat waren echt kleinere voorsprongen.
Zeker welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat we hier niet de duidelijke favoriet waren
Verkeerd gedacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
Klopt. Australië laat het liggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:
Dus stoppen is geen goed idee?quote:
Mooie ronde boot dezequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Pieken op het juiste moment, zoals alleen Nederlanders dat kunnen.
Niet direct. Nederland was gewoon de grote favoriet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Australië laat het liggen.
Typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:45 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is dus wat ze bedoelen met je favorietenrol waarmaken
Niet zo grootquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:47 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet direct. Nederland was gewoon de grote favoriet.
#nattekrantquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Australië laat het liggen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |