Vroeg gebroken set 2. Cruciale break niet gemaakt iets van 5 breakkansen en 7 keer deuce in een game stand was 4-4 denk ik. Daarna meteen 5-1 achter in de supertiebreak dus min of meer klaar. Of iets in de buurt van dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kunnen ze dit nou verloren hebben? Alleen 1e set gezien maar dat was easy.
Toen ze dreigden te winnen begonnen ze opeens alle ballen in het net te slaan. Toen ze met 1-5 in de tiebreak eindelijk totaal kansloos waren sloegen ze weer de ene na de andere Winner, waarna ze gelijk dreigde te komen en geen punt meer wonnen en Demo besloot met een dubbele fout.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Hoe kunnen ze dit nou verloren hebben? Alleen 1e set gezien maar dat was easy.
Je zou het een choke kunnen noemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen ze dreigden te winnen begonnen ze opeens alle ballen in het net te slaan. Toen ze met 1-5 in de tiebreak eindelijk totaal kansloos waren sloegen ze weer de ene na de andere Winner, waarna ze gelijk dreigde te komen en geen punt meer wonnen en Demo besloot met een dubbele fout.
Dat was heel apart in tiebreak ja. De Chinese man deed dat ook die liep naar andere kant maar toen liep Chinese vrouw wel naar andere kant dus die samenwerking is er wel kennelijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Koolhof liet op een gegeven moment ook steeds veel te vroeg de hoek open, dan kan je echt niet alleen naar je partner wijzen.
dan zouden Ram en neef Austin dus ook geen kans hebben gehad tegen NadalCaraz.... oh wachtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:15 schreef Alpha0 het volgende:
Nou dat verlies van Koolhof + Schuurs in de GD tegen die Chinezen komt niet onverwacht hoor. In de singles zijn de Chinezen individueel beduidend beter.
Koolhof < Zhang
Schuurs < Xinyu
De Chinezen staan beiden in de top 50 van de wereld en daar mogen Koolhof en Schuurs in de single nog niet van dromen.
Maar de Spanjaarden waren half kreupelquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
dan zouden Ram en neef Austin dus ook geen kans hebben gehad tegen NadalCaraz.... oh wacht
Maar Koolhof en Schuurs singelen dan ook niet. Dat is hun kracht tegen dit soort Chineze gelegenheidsteams, dat zij veel meer ervaring hebben in de dubbel, wat toch een ander spelletje is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:15 schreef Alpha0 het volgende:
Nou dat verlies van Koolhof + Schuurs in de GD tegen die Chinezen komt niet onverwacht hoor. In de singles zijn de Chinezen individueel beduidend beter.
Koolhof < Zhang
Schuurs < Xinyu
De Chinezen staan beiden in de top 50 van de wereld en daar mogen Koolhof en Schuurs in de single nog niet van dromen.
De Chinezen straalden meer plezier uit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Koolhof en Schuurs singelen dan ook niet. Dat is hun kracht tegen dit soort Chineze gelegenheidsteams, dat zij veel meer ervaring hebben in de dubbel, wat toch een ander spelletje is.
Maar Schuurs is Schuurs dus dat heft elkaar allemaal wel weer aardig op in het nadeel van Nederland.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar Koolhof en Schuurs singelen dan ook niet. Dat is hun kracht tegen dit soort Chineze gelegenheidsteams, dat zij veel meer ervaring hebben in de dubbel, wat toch een ander spelletje is.
Lullig voor Andreeva dat prutser Medvedev naast haar stond in de mix die niet eens Errani's service kon retournerenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:42 schreef koffieleuk het volgende:
Niet gedacht dat het Tsjechische duo blijkbaar nog zo roestig is. Maar dan hebben zowel Schnaider en Andreeva pas nog toernooien gewonnen
Als jij de Griekse of Servische uitzender niet ontvangt dan lijkt me dat vanzelfsprekendquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
Ik gok dat we ons voor Djokovic’ partij van 19.00 u. tegen de broer van Pavlos Tsitsipas moeten wenden tot HBO?
Waarom heb ik dan wel Djokovic-Nadal kunnen zien op Eurosport? Zijn geen van beiden Nederlanders.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij de Griekse of Servische uitzender niet ontvangt dan lijkt me dat vanzelfsprekend
Omdat het Djokovic en Nadal zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan wel Djokovic-Nadal kunnen zien op Eurosport? Zijn geen van beiden Nederlanders.
Djoko op de OS genotquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij speelt echt vreselijk slecht
Ja, precies, dus nationaliteit is niet het enige criterium.quote:
Het gaat ook om wat er verder allemaal live is en hoe groot het affiche is. Bijna niemand interesseert zich voor Djoko tegen C-garnituur. Zeker als er zoveel andere grotere sporten/sporters bezig zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies, dus nationaliteit is niet het enige criterium.
Is er toevallig nog ergens een livestream of gaat het alleen via HBO?
Dat lijkt me niet. Zo ongeveer al zijn fans zullen hem graag zien spelen en het is wel redelijkerwijs de laatste keer dat hij goud kan winnen op de Spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:52 schreef kilon het volgende:
[..]
Het gaat ook om wat er verder allemaal live is en hoe groot het affiche is. Bijna niemand interesseert zich voor Djoko tegen C-garnituur. Zeker als er zoveel andere grotere sporten/sporters bezig zijn.
Iedereen die het geen probleem vindt om nog een abonnement op een streamingdienst te nemen.quote:En daarvoor is gelukkig HBO dat iedereen zijn favoriete sport kan kijken zonder zorgen.
Die keuze is natuurlijk aan jou. Ik vind 5 euro voor 2 weken ultieme topsport niet zo veel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Zo ongeveer al zijn fans zullen hem graag zien spelen en het is wel redelijkerwijs de laatste keer dat hij goud kan winnen op de Spelen.
[..]
Iedereen die het geen probleem vindt om nog een abonnement op een streamingdienst te nemen.
Nee, da's inderdaad niet veel. Mee eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:59 schreef kilon het volgende:
[..]
Die keuze is natuurlijk aan jou. Ik vind 5 euro voor 2 weken ultieme topsport niet zo veel.
Djokovic heeft wel meer kans in BO3-format tegen Alcaraz (of is finale BO5?)quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic gewonnen. Van Musetti zie ik hem nog wel winnen, maar Alcaraz lijkt me een te groot obstakel.
BO3 in de finale.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Djokovic heeft wel meer kans in BO3-format tegen Alcaraz (of is finale BO5?)
Ja, zeker. In 2016 was het BO5, in 2020 nog BO3. Dus ik ga uit van BO3.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Djokovic heeft wel meer kans in BO3-format tegen Alcaraz (of is finale BO5?)
Er is niet echt een tijdsschema, zelfde als bij Judo. Het begint om 12 uur en dan de partijen af. Koolhof/Schuurs is de derde partij op Suzanne-Lenglen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het tijdschema vandaag? Vind dat bij tennis altijd zo vaag
Wordt er alleen nog gemept op PC en SL?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is niet echt een tijdsschema, zelfde als bij Judo. Het begint om 12 uur en dan de partijen af. Koolhof/Schuurs is de derde partij op Suzanne-Lenglen.
Alcaraz eerste partij om 13:30 op Philippe-Chatrier, Djoko eerste partij om 19:00 uur op Philippe-Chatrier.
Zverev is naar huis, dus ja enkel nog op PC en SL.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt er alleen nog gemept op PC en SL?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zverev is naar huis, dus ja enkel nog op PC en SL.
Reken op een uur of 15quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima, ik ontvang graag een mention als wij voor brons gaan.
"Er weer voor gaar"? Cruciaal stukje om je post te kunnen begrijpenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:28 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic mag inderdaad om 19.00 u. alweer aantreden, tegen Musetti. Als hij er weer voor gaat en wint en dan in de finale tegen Alcaraz moet en er weer voor gaar, zou het weleens einde carrière kunnen worden. Vraag me af of hij het einde van zijn carrière overheeft voor Olympisch goud.
Dit was een halve finale toch? Die halen dus sowieso geen bronsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:17 schreef chufi het volgende:
De kleine Italiaanse dames halen brons in de dubbel
ohquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was een halve finale toch? Die halen dus sowieso geen brons
Achquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:04 schreef Szura het volgende:
Er is een partij voor die van ons gezet, dus dat wordt diep in de middag
"gaat".quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
"Er weer voor gaar"? Cruciaal stukje om je post te kunnen begrijpen.
Ja, zou kunnen, maar hij is net geopereerd aan zijn meniscus. Als hij het nu verergert, zou dat een heel zwakke plek kunnen worden.quote:Maar hoe dan ook denk ik dat Djokovic nog wel even doorgaat, hij zit qua niveau nog steeds dicht bij de top (nummer 3) en de twee beteren zijn regelmatig geblesseerd.
Altijd tegen onsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:04 schreef Szura het volgende:
Er is een partij voor die van ons gezet, dus dat wordt diep in de middag
Ik schakel over nadat ik Swiatek die Slowaakse heb zien wegvegen denk ikquote:
schema omgegooidquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schakel over nadat ik Swiatek die Slowaakse heb zien wegvegen denk ik
- Oh je was nog te vroeg, haha
Ben helemaal van mijn apropos.quote:
Dat komt vaker voor bij tennis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:37 schreef Salina het volgende:
Present.
Die Auger-Alliassime heeft vanmorgen nog enkel gespeeld. Jeetje.
Twee matches op een dag. Volgend mij nog nooit meegemaakt.
Demi’s servicegames zijn vrijwel altijd problematischquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit wordt lastig, Canadese dame is beter dan Schuurs
Ik vind dat dus oprecht stom ja, waarom niet dezelfde kleur shirtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
Niet hetzelfde shirt dragenNederland is GEEN eenheid
Demi doet wat hij zelf wil. Stukje recalcitrantquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat dus oprecht stom ja, waarom niet dezelfde kleur shirt
Al besprokenquote:
Weer een mooie vierde plek met een bronzen randje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan het niet geloven maar het lijkt erop dat wij een strijd om het brons gaan verliezen.
Beach volleybal in Rio waarschijnlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de laatste keer dat wij buiten judo om een bronzen finale wonnen?
Alexander Brouwer en Robert Meeuwsen inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beach volleybal in Rio waarschijnlijk
WK voetbal 2014?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de laatste keer dat wij buiten judo om een bronzen finale wonnen?
Ja, gisteren was echt zonde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:24 schreef Em31 het volgende:
Ze hadden gisteren veel meer kans dan vandaag
Toen verloren WE de wedstrijd om het brons bij handbal, volleybal en hockey (mannen), dus alsnog een deceptiequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alexander Brouwer en Robert Meeuwsen inderdaad
Schuurs gaat naar de WC maar dan in plaats van dat ze terukomt, komt Robin op in een Schuurs kostuum. Hij speelt wel beter maar niet zoveel dat het opvalt. Kan misschien net genoeg zijn.quote:
DF?quote:
Demi is heel slecht vandaag. Canadame in bloedvorm.quote:
Double Fault Demiquote:
Ah.quote:
Heeft ze wel de royale behandeling gehad? Misschien dat als Wim met familie even een peptalk had gedaan dat we nu goud met een blauw randje zouden hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef kilon het volgende:
Maar wat een mooi verhaal, zo met die dominante eerste set in de halve finale. Op de verjaardag van Demi!!1
Nog maar 1 break en 1 set achter!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:35 schreef Szura het volgende:
1 rebreak, niet dat je er iets aan gat hebben
Verkerk vindt dit geen leuke opmerkingquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds KraaiSjek en Schalleke 04 alleen maar gelachen om NL tennis.
Martin Verkerkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds KraaiSjek en Schalleke 04 alleen maar gelachen om NL tennis.
yoghurt.gifquote:
Tallon maniertjesquote:
Het werkte uiteindelijk welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:44 schreef Szura het volgende:
Ja blijf vooral alles in het racket van Dabrowski slaan, mokerdom koppel
Mentaal zwak land, dit overkomt nou alleen Canada he?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:53 schreef Aguero het volgende:
Comeback, Kaanada bezwijkt onder de druk.
Typisch Canadees inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mentaal zwak land, dit overkomt nou alleen Canada he?
Heel typisch weer. Waardeloos is het.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mentaal zwak land, dit overkomt nou alleen Canada he?
Zijn dit de slechtste OS ooit voor Kaanaadaa?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heel typisch weer. Waardeloos is het.
Dat laatstequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft de bronzen vinale wel 3 sets of krijg je dan ook supertiebreak-flauwekul?
Ongetwijfeld, Summer McIntosh verbloemt de realiteit dat het helemaal niks is dat dat al jaren de treurige werkelijkheid is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zijn dit de slechtste OS ooit voor Kaanaadaa?
Logisch, er is olympisch gezien relevantere sport op TV zoals atletiek, een medaillewedstrijd voor Nederland en straks bijvoorbeeld ook zwemmenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:06 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic alleen op HBO te zien, neem ik aan?
SOWquote:
En BMX!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, er is olympisch gezien relevantere sport op TV zoals atletiek, een medaillewedstrijd voor Nederland en straks bijvoorbeeld ook zwemmen
Ik vind dit een gewaagde uitspraak, gezien de ranglijsten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:12 schreef peaceman het volgende:
Die Felix is wel verreweg de beste van de 4
Ik kijk niet naar het verleden, maar naar wat ik vandaag zie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:12 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik vind dit een gewaagde uitspraak, gezien de ranglijsten.
Je bent iets op het spoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:13 schreef kilon het volgende:
Het is geen toeval meer. Dit is een trend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |