TEAMNLEDquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:06 schreef Szura het volgende:
Dit wordt een nederlaag in de supertiebreak
Aan de dampo gerokenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:08 schreef Em31 het volgende:
Ik weet niet wat de Chinezen achter de schermen hebben gedaan, maar het heeft geholpen
Ok, Martijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Gaan we nog tennissen? Dat is 15 punten op rij oid voor China?
Elke game is belangrijk.quote:
U bent reclamebordverkoper bij de KNVB?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nederland moet alles op alles zetten om vanaf nu elke punt binnen te halen!
Ik vind het wel goed dat we de sporters altijd duidelijk maken welke provincie ertoe doet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat "HOL-LAND" klinkt toch echt een stuk lomper dan een lekkere "JIA-YOU!".
Dat begint pas volgende week vrijdag.quote:
Gelukkig hoeven wij dat ook niet te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:19 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ben er niet zeker in dat we een beslissende tiebreak gaan winnen
Opschieten dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wijler over 5 minuten in het pijltje schieten
Chinesen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja hoor Marcella ons nog even vertellen dat Schuurs en Koolhof niet komen voor de verhalen maar de Chinesen hier wel.
Als ze straks weer mijn spijkerbroeken gaan maken hebben ze wel wat te vertellen hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ja hoor Marcella ons nog even vertellen dat Schuurs en Koolhof niet komen voor de verhalen maar de Chinesen hier wel.
Als ze niet voor de verhalen komen hebben ze de opdracht van Pietertje niet goed begrepen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:31 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Normaal bij dit soort onderdelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:35 schreef Zorro het volgende:
Ik volg het tennis nooit, en al helemaal niet op de OS, maar wat is dit voor een ongein?
Marcella legt net uit hoe het werkt, maar sowieso, dit systeem
Nee, want ze hebben een goed verhaal .quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als ze dit verliezen is het dan geoorloofd om te zeggen dat het een choke was?
Niet dat ze gaan verliezen uiteraard.
Wedstrijdgelijkestandbreker!quote:
Alles beter dan (super)tiebreak.quote:
Vooral een manier om wedstrijden niet eindeloos te laten duren, maar ik vind het voor een best of 3 ook wel een knaken-actiequote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:35 schreef Zorro het volgende:
Ik volg het tennis nooit, en al helemaal niet op de OS, maar wat is dit voor een ongein?
Marcella legt net uit hoe het werkt, maar sowieso, dit systeem
Man man man man man...quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het woord choke is wel aan nivellering afhankelijk he?
Of is niet iedereen die set 1 wint maar de partij verliest tegenwoordig een choker?
Bekt gewoon wel lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of is niet iedereen die set 1 wint maar de partij verliest tegenwoordig een choker?
Gifje.quote:
Meer het niveau verschil van de Nederlanders na set 1.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ga je op verliezen idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koolhof levert wel. Schuurs haar service is zo ongelofelijk slecht
Je had me ook kunnen taggen om dit te vragen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Is dit nou die Schuurs waar Bowa helemaal wild van wordt?
Daarom vraag ik het toch. 1e set beter. 2e set iets minder maar op cruciale momenten gemist. Als je dan een tiebreak verneukt is het dan een choke.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dan is het een verloren wedstrijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het toch. 1e set beter. 2e set iets minder maar op cruciale momenten gemist. Als je dan een tiebreak verneukt is het dan een choke.
Niet echt maar alles is hier nu een chokequote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het toch. 1e set beter. 2e set iets minder maar op cruciale momenten gemist. Als je dan een tiebreak verneukt is het dan een choke.
Of de tegenstander komt gewoon beter in zijn spel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je toch wel zat te kijken met de hand in het broekje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had me ook kunnen taggen om dit te vragen.
Welke andere Schuurs dan? Die dikke van Ajax?
Andere hand aan de telefoonquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je toch wel zat te kijken met de hand in het broekje.
Die Amerikaan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:46 schreef RamboDirk het volgende:
Die Schuurs inwisselen voor Kraijcek
Die hebben ze ook nog niet he?quote:
Misaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:46 schreef RamboDirk het volgende:
Die Schuurs inwisselen voor Kraijcek
Zie ik ook niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben ze ook nog niet he?
En de choke, plek 4.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goud en zilver ook niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een super tiebreak, ipv derde set.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:47 schreef Nober het volgende:
Normaal is een tiebreak tot de 7 maar hoe zit dat bij gemixte dubbels?
Wanneer zijn de Spelen weer in China? Tegen die tijd pakken ze alle goud op de Spelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
China pakt straks gewoon 2 goud bij het tennis, ga eens weg.
Ze leken prima te kloppen. Ik vind ons ook slecht spelen hier op het einde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of de tegenstander komt gewoon beter in zijn spel.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:49 schreef Simmertje het volgende:
Dan speel je een geweldige eerste set. En dan opeens sluimert de Nederlandse stress ziekte het koppie binnen.
Een paar uur geleden viel het nog de goede kant op voor goud, maar okéquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:49 schreef Minimunt het volgende:
Typisch Nederlands weer
Waarom valt het kwartje elke keer de verkeerde kant op deze spelen. Om moe van te worden.
Dat is tenminste nog een spannendere tie breakquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hollands/Taiwanese ziekte!!
Vorige week elkaar pas ontmoet, moesten zelfs nog op "ontdekkingscursus"quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:50 schreef kilon het volgende:
Dat team van China was bij wijze van vorige week voor het eerst samen ofzo toch?
Nouja, dat was dan ook de enige keer. 9/10 keer is het niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een paar uur geleden viel het nog de goede kant op voor goud, maar oké
Leuke theorie.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:51 schreef TLC het volgende:
Typisch Nederlands dat chokeitis, dat zie je bij geen enkel ander land
Wat op zich bij gemengd dubbel, wat vier keer per jaar wordt gespeeld, niet heel gek isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:50 schreef kilon het volgende:
Dat team van China was bij wijze van vorige week voor het eerst samen ofzo toch?
En je hebt bij de helft waarschijnlijk te hoge verwachtingen gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:51 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Nouja, dat was dan ook de enige keer. 9/10 keer is het niet.
Hollandse school totaaltennis!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Nederlandse tennisfan vind ik een verloren tiebreak er eigenlijk wel bijhoren. Wat was het record van Robin, 23 op rij ofzo? Wat dat aangaat vind ik het ook wel fijn om te zien dat Schuurs/Koolhof wel echt dat Nederlandse tennisDNA lijken te hebben. Tot op zekere hoogte is met een bepaalde stijl spelen toch ook meer waard dan eremetaal wat iedereen over een maand toch weer vergeten is.
Waarom zetten wij onze singles toppers niet in vraag je je dan af.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat op zich bij gemengd dubbel, wat vier keer per jaar wordt gespeeld, niet heel gek is
Koolhof liet op een gegeven moment ook steeds veel te vroeg de hoek open, dan kan je echt niet alleen naar je partner wijzen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat moet je hier nou van zeggen Koolhof zijnde. Krijg je een enorme kutpartner aan je zij. Kan je nog beter met Arantxa Rus gaan dubbelen of zo
2 toernooien tennissen in een week is beter dan 3quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Waarom zetten wij onze singles toppers niet in vraag je je dan af.
17 op rij, helaas wel verbroken door Djere die er 18 van heeft gemaakt. Zelfs in falen kunnen we het niet winnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als Nederlandse tennisfan vind ik een verloren tiebreak er eigenlijk wel bijhoren. Wat was het record van Robin, 23 op rij ofzo? Wat dat aangaat vind ik het ook wel fijn om te zien dat Schuurs/Koolhof wel echt dat Nederlandse tennisDNA lijken te hebben. Tot op zekere hoogte is met een bepaalde stijl spelen toch ook meer waard dan eremetaal wat iedereen over een maand toch weer vergeten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |