Spreek voor jezelf s.v.p. Waar was je nadat Alcaraz Djokovic helemaal in maakte op Wimbledon? Of na Wimbledon 23?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Zeer knap van Djoko. Het is nu ook wel voor eens en altijd duidelijk dat deze zaadgenartie niet eens in de buurt komt van de vorige. Alca op zijn favoriete ondergrond tegen een niet fitte Djoko en dan zo verslagen worden. Technisch compleet overklast.Leuk dat hij en Sinner nog veel majors gaan winnen, maar dat nemen wij NIET meer serieus.
Toen tegen Federer een periode in elk geval wel, waaronder die in Wimbledon, twee keer in Parijs masters.. echt flink wat achter elkaar..quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Djoko wint 100% van zn tie breaks voor mn gevoel
Ik zou het leuk vinden als bij bij een belangrijke voetbalwedstrijd een keer zo was dat niemand joelt en het publiek alleen maar applaudisseert, bij mooie acties en goals.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, zo'n heel kreunend peleton. Zou een beetje raar zijn imo
Toernooi?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:38 schreef koffieleuk het volgende:
Eerste keer dat een man het doet zinder een set af te staan, en nog maar de 3e keer in z'n carrière dat Djokovic een wedstrijd wint zonder serviceverlies.
Ah goed dat je even quotequote:
De mama zegt steeds Alcatrazquote:Op maandag 5 augustus 2024 05:32 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik weet nu dankzij dat interview van Corretja met Alcaraz ook gelijk hoe je Alcaraz moet uitspreken. Dat is voor mij als semi-polyglot wel zo fijn om te weten.
En ik moet bij het horen van zijn naam altijd denken aan Crying at the Discotheque van Alcazarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |