quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:31 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch wel weer triest dat je voor die tiebreak begint al 10000% zeker weet dat die kansloos verloren gaat.
Parijsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand enig idee waar Djokovic-Musetti gekeken kan worden?
als je een VPN hebt, probeer zdf.de of france.tvquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iemand enig idee waar Djokovic-Musetti gekeken kan worden?
Haha ja ik wilde posten dat ie opeens weg was, heb maar een ninja edit gedaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf stream klapt ineens weg. Maar even F5 gedaan en nu is het weer oke
Walgelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chinezen gaan hem er toch weer eruit slepen he
quote:De magie van de Olympische Spelen: twee weken geleden nog gesplit als koppel, nu weer dolverliefd na gouden medaille
Tomas Machac en Katerina Siniakova hebben Tsjechië een gouden medaille bezorgd op de Olympische Spelen in Parijs. In de finale van het gemengd dubbel waren ze na een thriller te sterk voor het Chinese duo Zhang Zhizhen/Wang Xinyu. Het werd 6-2, 5-7 en 10-8.
Op papier was dat geen verrassing. Vooral de 28-jarige Siniakova is een meesteres van het dubbelspel. Bij de vrouwen won ze alles wat er te winnen valt: drie keer Wimbledon, drie keer Roland Garros, twee keer de Australian Open, een keer de US Open, de Tour Finals én olympisch goud in Tokio drie jaar geleden. In het gemengd dubbel kende de Tsjechische tot nu toe minder succes, maar ze mocht in Parijs aantreden naast haar geliefde, Tomas Machac.
Althans, dat leek zo. Tot Siniakova eind juli aankondigde dat de twee uit elkaar waren. De twee vormden een koppel sinds 2020, maar tijdens de voorbije Prague Open kwam de aankondiging: “We zijn uit elkaar”. Desondanks trokken de twee als dubbelduo naar Parijs. “Natuurlijk. Dit is een privéaangelegenheid, maar we zullen samen spelen. Wij zijn professionals”, klonk het in de Tsjechische hoofdstad.
En zo geschiedde. Siniakova en Machac schakelden in Parijs meteen de Duitse topreekshoofden Laura Siegmund en Alexander Zverev uit en pakten vrijdagavond goud. De emoties liepen hoog op. Zo huilde Siniakova tijdens het volkslied en gaven de twee elkaar een kus op de mond. Terug vlinders in de buik? “Dit gaat over ons privéleven, dus jullie moeten dat niet weten. We houden ervan wanneer jullie verward zijn”, lachte Siniakova. Machac hield het bij. “Dit is een staatsgeheim.”
Niet echt, maar hoop vooral op een legendarische driesetter, waarschijnlijk tegen beter weten in.quote:
Ah, zo. Zal ook wel een beetje afhangen van hoe Alcaraz Djokovic op zijn rechterknie dwingt, wellicht.quote:Op zondag 4 augustus 2024 11:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet echt, maar hoop vooral op een legendarische driesetter, waarschijnlijk tegen beter weten in.
HBO Max en als het goed is ook op Eurosport 2 (dat logo staat rechtsbovenaan op de HBO-stream).quote:
Je ziet geen verschil tussen geel en wit?quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:13 schreef tong80 het volgende:
Waarom allebei zelfde tenue ?Ik zap veel en moet me steeds oriënteren.
Had ik bij Djoko-Nadal ook al last vanquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:13 schreef tong80 het volgende:
Waarom allebei zelfde tenue ?Ik zap veel en moet me steeds oriënteren.
Ja-stemmers hebben nul verstand van sport.quote:
NPO 1quote:
Twee rode shirts.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet geen verschil tussen geel en wit?
Dat begint pas donderdag ofzo.quote:
Of bij badminton dan, geen moment stiltequote:Op zondag 4 augustus 2024 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
Moet je eens nagaan als de slagmannen bij honkbal bij elke swing oeh en ah en uhhh en mmm zouden schreeuwen.
Of bij wielrennenquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:30 schreef 3rr0r het volgende:
Moet je eens nagaan als de slagmannen bij honkbal bij elke swing oeh en ah en uhhh en mmm zouden schreeuwen.
Benieuwd wanneer de NOS wegschakelt voor fietsenquote:
Bij elke trap?quote:
NL vrouwen op medaillekoers?quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer de NOS wegschakelt voor fietsen
Ja, zo'n heel kreunend peleton. Zou een beetje raar zijn imoquote:
Ploeg Jumbo Visma EasyToysquote:Op zondag 4 augustus 2024 15:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, zo'n heel kreunend peleton. Zou een beetje raar zijn imo
Had Carlos in 3 gestemdquote:
Een dode sport. Maar ook ongelooflijk intensief.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:47 schreef kilon het volgende:
Verliezen van een 37 jarige in een ongelooflijk intensieve sport. Wat een dode sport is dit ook.
Wat het des te bizarder maakt dat een 37 jarige nog steeds aan de top staat.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:53 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Een dode sport. Maar ook ongelooflijk intensief.
Tennis blijkbaar ook gezien de leeftijd van Joe Covid.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:05 schreef monkyyy het volgende:
In een groepje ergens heen fietsen is voor gepensioneerden
We kunnen het alleen maar hopen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:12 schreef Nober het volgende:
Bestaat er een kans dat bij winst Djokovic stopt?
Sinds Federer is tennis niet meer wat het geweest was.quote:
Waarom voel je je genoodzaakt om hier zuur te komen doen terwijl er een heerlijke finale bezig is?quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Sinds Federer is tennis niet meer wat het geweest was.
Statistieken zijn leuk maar dat boeit me verder niks.
Ik geef alleen maar een mening als reactie op een post.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom voel je je genoodzaakt om hier zuur te komen doen terwijl er een heerlijke finale bezig is?
Neenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij de singles ook een supertiebreak?
Wat is er nou weer mis met dropshots? Veel beter dan eindeloze baselinerally's.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Het enige wat deze wedstrijd beter zou maken, is een lager aantal dropshots. Maar dan zeur ik in de marge.
Nou dat vind ik dus niet. Dropshots, zeker in een beslissende fase, vertragen en komen veelal geforceerd over. Doe mij maar een lekker lange baseline rallyquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met dropshots? Veel beter dan eindeloze baselinerally's.
@KingRoland weet wel een passende strafquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:54 schreef monkyyy het volgende:
Vervelend publiek, wat voor straf verdienen ze
Djoko houdt daar wel van.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:54 schreef monkyyy het volgende:
Vervelend publiek, wat voor straf verdienen ze
Haten op Nolequote:Op zondag 4 augustus 2024 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Evenepoel en Djokovic, kan dit weekend nog leger qua winnaars van goud?
Remco een lege winnaar noemen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, voor hoe goed ze ook mogen zijn ook allebei totaalidioten.quote:
Die kutbelg met Djokovic vergelijkenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feiten zijn acts. ok.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Stop maar snel met deze act.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kan ie ook niets aan doen. We worden gehersenspoeld met medewerking van de grote techgiganten.quote:
Die ronde van Bol gisteren, die was pas saai. Van begin tot eind in 1 tempo.quote:Op zondag 4 augustus 2024 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dankzij de rest van de wereld die wel een prikje nam kan hij nu in een weer normale maatschappij hier spelen en winnen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:02 schreef Poepz0r het volgende:
Jaaaaa game set and niet gevaccineerd genot
Man man man.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, voor hoe goed ze ook mogen zijn ook allebei totaalidioten.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dankzij de rest van de wereld die wel een prikje nam kan hij nu in een weer normale maatschappij hier spelen en winnen.
Het is gewoon een personality, maak je niet zo druk om wat randverschijnselen. Geniet van deze geweldige sportman en deze prestatiequote:
je bent gewoon geen liefhebber van grote kampioenenquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geef toe, het is de absolute GOAT nuquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat de zeer onsympathieke placentas inspuitende klootzak Novaxx Djocovid de olumpische titel pakt
Eenschquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:03 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat de zeer onsympathieke placentas inspuitende klootzak Novaxx Djocovid de olumpische titel pakt
Eerst nog reclamequote:Op zondag 4 augustus 2024 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
We schakelen nu over naar een stukje vrouwennijd op wielen.
Nationalistische staatswappies nemen we niet serieus. Verder wel een goede tennisser ja. Daar zou hij wat mee moeten doen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Het is gewoon een personality, maak je niet zo druk om wat randverschijnselen. Geniet van deze geweldige sportman en deze prestatie
Winnaarsmentaliteitquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Djoko wint 100% van zn tie breaks voor mn gevoel
👍quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Voor wie ooit nog wil beweren dat tennis op de Olympische spelen niks voorstelt…
Mooi moment op zijn carrière te beëindigen vind ik.quote:
Hoe onsympathiek ik hem ook vind: dat heeft hij zeker.quote:
Alcaraz energie verspild aan dubbelen met Nadalquote:Op zondag 4 augustus 2024 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Zeer knap van Djoko. Het is nu ook wel voor eens en altijd duidelijk dat deze zaadgenartie niet eens in de buurt komt van de vorige. Alca op zijn favoriete ondergrond tegen een niet fitte Djoko en dan zo verslagen worden. Technisch compleet overklast.Leuk dat hij en Sinner nog veel majors gaan winnen, maar dat nemen wij NIET meer serieus.
Spreek voor jezelf s.v.p. Waar was je nadat Alcaraz Djokovic helemaal in maakte op Wimbledon? Of na Wimbledon 23?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Zeer knap van Djoko. Het is nu ook wel voor eens en altijd duidelijk dat deze zaadgenartie niet eens in de buurt komt van de vorige. Alca op zijn favoriete ondergrond tegen een niet fitte Djoko en dan zo verslagen worden. Technisch compleet overklast.Leuk dat hij en Sinner nog veel majors gaan winnen, maar dat nemen wij NIET meer serieus.
Toen tegen Federer een periode in elk geval wel, waaronder die in Wimbledon, twee keer in Parijs masters.. echt flink wat achter elkaar..quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Djoko wint 100% van zn tie breaks voor mn gevoel
Ik zou het leuk vinden als bij bij een belangrijke voetbalwedstrijd een keer zo was dat niemand joelt en het publiek alleen maar applaudisseert, bij mooie acties en goals.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, zo'n heel kreunend peleton. Zou een beetje raar zijn imo
Toernooi?quote:Op zondag 4 augustus 2024 17:38 schreef koffieleuk het volgende:
Eerste keer dat een man het doet zinder een set af te staan, en nog maar de 3e keer in z'n carrière dat Djokovic een wedstrijd wint zonder serviceverlies.
Ah goed dat je even quotequote:
De mama zegt steeds Alcatrazquote:Op maandag 5 augustus 2024 05:32 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik weet nu dankzij dat interview van Corretja met Alcaraz ook gelijk hoe je Alcaraz moet uitspreken. Dat is voor mij als semi-polyglot wel zo fijn om te weten.
En ik moet bij het horen van zijn naam altijd denken aan Crying at the Discotheque van Alcazarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |