Britten gewoon sneller.quote:
koop je niets voorquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef H.Vviv het volgende:
Wel een geweldige race van de Nederlanders
WAT BOEIT DAT ALS JE OP 0.0X VERLIESTquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef Starflyer het volgende:
Zilver, jammer
Maar goud werd niet verwacht
Alleen bepaalde lieden dachten dat het niet mogelijk was. Mensen die zich goed ingelezen hebben wisten dat het heel goed mogelijk was, dan is dit teleurstellend.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef Starflyer het volgende:
Zilver, jammer
Maar goud werd niet verwacht
De haas van Hassan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef RipCity het volgende:
Typisch
Ook nog Rob Jetten erna op de radio. Bah.
Die eindsprint van de Britten was wel verwachtquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
WAT BOEIT DAT ALS JE OP 0.0X VERLIEST
Hoef je alleen maar even naar boven te scrollenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef heywoodu het volgende:
Nu al zin in de beperkt intelligente mensen die zeggen dat dit typisch Nederlands is. Waarschijnlijk met kwijl uit de mond, in de gelige onderbroek op de bank hangend.
Van Dijk mongoolquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef DeeBee het volgende:
Goddelijke commentator jinx, godverdomme zeg
Ze staan ook al bovenaan in het vierde met bronzenrandje klassement.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is dat toch met die dekselse Britten en dat winnen in de laatste meters… Erg jammer
Hoe gaat het intussen met de Poolse gouden medailles trouwens?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:47 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Typische Nederlandse sportmentaliteit
Al die likesquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef heywoodu het volgende:
Nu al zin in de beperkt intelligente mensen die zeggen dat dit typisch Nederlands is. Waarschijnlijk met kwijl uit de mond, in de gelige onderbroek op de bank hangend.
Voor mensen die enkel naar het scorebord kijken wel ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:47 schreef kilon het volgende:
Het is gewoon op de meest zure manier. Vooraf had het heel anders gevoeld, zilver.
Betere medaille dan verwacht: "net niet!"quote:
Haha dit soort Tweets zijn iets te snel, zeker als je zo verliest...quote:
Eurosport ook hoorquote:
Maak daar maar 1998 meter vanquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:48 schreef Zwansen het volgende:
Wachten op een speldartikel dat Nederland goud wint bij het 1990m roeien.
Britten waren wel veruit de favoriet. Dus ja, teleurstellend omdat het verschil zo klein is. Maar de teleurstelling zou groter zijn als de mannen dit was overkomen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen bepaalde lieden dachten dat het niet mogelijk was. Mensen die zich goed ingelezen hebben wisten dat het heel goed mogelijk was, dan is dit teleurstellend.
Neequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Britten waren wel veruit de favoriet. Dus ja, teleurstellend omdat het verschil zo klein is. Maar de teleurstelling zou groter zijn als de mannen dit was overkomen.
Zuur tot achter de oren.quote:
Dan had daar zilver toch een grotere teleurstelling geweest?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Gewoon nee
Nederland was veruit de favoriet bij de mannen, hier was het altijd veel spannender geweest.
Klopt ja, ik heb het gedaan en dat valt echt vies tegenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt dat roeien zwaar is voor de beenspieren.
Alleen bij de vrouwen. Ilse Paulis, zus van Bente die in deze boot zit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lieten we vorige Spelen ook niet 2 keer goud liggen in de laatste 10 meter? Volgens mij de heren en de dames die een misslag maakten?
Heerlijk, we hadden in Rio volgens mij ook zo'n dag waarop het ineens helemaal goed viel....quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Twee medailles in een kwartier.
Laten we dit gemiddelde maar vasthouden.
Ik doel op het "Britten waren wel veruit de favoriet.", dat is onzin. Ze waren favoriet, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had daar zilver toch een grotere teleurstelling geweest?
Na afloop wel een flesje Amstel?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb het gedaan en dat valt echt vies tegen
Oja, met die misslag toen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen bij de vrouwen. Ilse Paulis, zus van Bente die in deze boot zit.
Hopelijk valt het bij judo vandaag ook de goede kant opquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijk, we hadden in Rio volgens mij ook zo'n dag waarop het ineens helemaal goed viel....
Het is judo, daar moet het mis gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het bij judo vandaag ook de goede kant op
Dan kijkt niemandquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef borisz het volgende:
WK Roeien 2026 is trouwens op de Bosbaan.
Leuk om te gaan kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef borisz het volgende:
WK Roeien 2026 is trouwens op de Bosbaan.
Nee vandaag komt het gewoon goed!quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is judo, daar moet het mis gaan.
Alleen bij de vrouwen. Ilse Paulis, zus van Bente die in deze boot zit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lieten we vorige Spelen ook niet 2 keer goud liggen in de laatste 10 meter? Volgens mij de heren en de dames die een misslag maakten?
Ja. Van die bij Paulis in de boot zat.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:54 schreef Jane het volgende:
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat zit er in dat doosje? Flesje wijn? Een sigaar?
quote:
O, een posterquote:
Een poster.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:54 schreef Jane het volgende:
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat zit er in dat doosje? Flesje wijn? Een sigaar?
Voortaan een gewichtje van 1,5kg in de Britse boot verstoppenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:54 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar wat is de conclusie bij de Dames. Toch meer op inhoud trainen?
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopelijk valt het bij judo vandaag ook de goede kant op
Gelukkig heb je zelf ook beelden en kan je zien dat de Britten toch wel gevaarlijk dichtbij zaten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben er toch wel doodziek van.Een commentator die al roept dat het niet meer fout kan en dan met nog 2 meter te gaan worden ingehaald. Wat een kutzooi.
Als Steenbergen wint dan duik ik hier in het zwembadquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn
En vanavond in het zwembad
Probeer het modem te resetten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ben er toch wel doodziek van.Een commentator die al roept dat het niet meer fout kan en dan met nog 2 meter te gaan worden ingehaald. Wat een kutzooi.
Henk grol zekerquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Like Alert
31-07-2024 @ 12:56:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Spelen 2024 / [Roeien] #6 Perfect weer"
Dat was wel mijn inschatting op basis van wat ik gelezen heb als voorbereiding op deze Spelen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Gewoon nee
Nederland was veruit de favoriet bij de mannen, hier was het altijd veel spannender geweest.
Nouja ik zag een halve boot verschil. Dacht echt dat dat onmogelijk kon met nog 4 halen te gaan. Maar wel dus.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zelf ook beelden en kan je zien dat de Britten toch wel gevaarlijk dichtbij zaten.
De NOS heeft dat al gejinxed dus het wordt niks.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Steenbergen wint dan duik ik hier in het zwembad
Jij durftquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Als Steenbergen wint dan duik ik hier in het zwembad
quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:58 schreef kilon het volgende:
Trots dat ik Nederlander ben net als deze helden
In Amerika hadden ze gewonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:00 schreef kilon het volgende:
Je zag met zo'n 200 meter of zo te gaan dat de Britten al veel sneller waren. 19.6 tegen 19.1 kph. Nederland kon die snelheid helaas niet pareren en daarmee was de baan net 1 meter te lang door de pech van net in de verkeerde fase van een slag zitten.
Van die game menu muziek in goedkope Nintendo game die je na 2 uur helemaal gestoord maakt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:00 schreef Nia het volgende:
Die muziek lijkt wel wat op de tune van de tv serie Magnum PI
https://www.theguardian.c(...)imming-diving-rowingquote:Women’s rowing: There are tears in the Team GB boat. To win it in such a special manner will make it even sweeter because they had to dig deep to chase down the Dutch.
Met 30+ graden durf ik dat hier wel aan jaquote:
Lunch met een gouden randjequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was de beste lunchpauze ooit. Goud, zilver, halve finale judo, stunt bij boogschieten. Ik ben helemaal blij
Staat al met 1 been in de kist ja.quote:
Ik ben nog steeds helemaal doodziek van die zilveren medaille.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:03 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was de beste lunchpauze ooit. Goud, zilver, halve finale judo, stunt bij boogschieten. Ik ben helemaal blij
Die gaan een leuke avond tegemoet.quote:
Achtbaan van emoties in een kwartier.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds helemaal doodziek van die zilveren medaille.
Ze heette ook gewoon Princess Royal en niet Annequote:
1x, andere misslag was geen issue en gewoon goud, verder geen boot die het 'net niet' haaldequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja, dat is roeien. Je maakt niet allebei op hetzelfde moment snelheid.quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heette ook gewoon Princess Royal en niet Annetenminste dat stond in beeld
Mooi. Sport is emotie. Op zulke momenten weet je dat je leeft.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Okee wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Princess_Royal
Ik weet het maar op 1000 meter... Pfff.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is roeien. Je maakt niet allebei op hetzelfde moment snelheid.
Dit beeld blijft de rest van ons leven op het netvlies gebrand staan. Wat als. Nationaal trauma met een zilveren randje.quote:
Iedere Britse royal heeft van die gekke aanspreektitels. Prince of Wales, Duke of Kent etcquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze heette ook gewoon Princess Royal en niet Annetenminste dat stond in beeld
Als je ziek bent moet je naar bed en niet online blijven.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja NL net hun slag gehad en Britten vol in de slag. Doe je weinig aanquote:
Nee dit is iedereen overmorgen vergetenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:08 schreef kilon het volgende:
[..]
Dit beeld blijft de rest van ons leven op het netvlies gebrand staan. Wat als. Nationaal trauma met een zilveren randje.
Ja harder roeien.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja NL net hun slag gehad en Britten vol in de slag. Doe je weinig aan
Precies. Die van Paulus en Keizer van Tokio was ook iedereen vergeten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee dit is iedereen overmorgen vergeten
Het is geen teen van Casillas
Nee, op dat punt lagen we nog net voor, een meter verder niet meerquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2414(...)og-in-studio-voetbal
Optisch bedrog.
Nog even de beelden van dat debacle. Ik vond die van vandaag eigenlijk nog erger.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1x, andere misslag was geen issue en gewoon goud, verder geen boot die het 'net niet' haalde
Ah, sorryquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja ik stelde mijn vraag al voordat Vlado die stelde.
Precies de aerodynamica die ze nodig hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:11 schreef Remco het volgende:
Vast al besproken maar die haarlijn van Florijn kan echt niet.
Ik niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nog even de beelden van dat debacle. Ik vond die van vandaag eigenlijk nog erger.
https://www.eurosport.nl/(...)d1513654/video.shtml
Zoekt de open deur tussen de kozijnen zonder deurquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Er is purspuctief op meer medailles. Bedankt NOS-mevrouw.
Echt een domme trol is datquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Er is purspuctief op meer medailles. Bedankt NOS-mevrouw.
Man ik kan toch zo slecht tegen die presentatoren die alles uitspreken alsof ze het voor het eerst horen. Die oprecht lijken te schrikken van het feit dat roeien bestaat, of pak 'm beet boogschieten. Zo'n vibe die uitstraalt "kijk eens wat een gekke sporten we allemaal laten zien!".quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Echt een domme trol is dat
Vrouwelijke Gert
Voetbal is enige wat telt bij NOS. Zelfs voor Rikvah, maar dan voor de vrouwenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man ik kan toch zo slecht tegen die presentatoren die alles uitspreken alsof ze het voor het eerst horen. Die oprecht lijken te schrikken van het feit dat roeien bestaat, of pak 'm beet boogschieten. Zo'n vibe die uitstraalt "kijk eens wat een gekke sporten we allemaal laten zien!".
Schaatsaids ieder rondje om de kerkquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Voetbal is enige wat telt bij NOS. Zelfs voor Rikvah, maar dan voor de vrouwen
Nee dat kan nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:35 schreef AgnesGru het volgende:
De dames noemen het zilver met een gouden randje.
Je moet al die gemiddelde Nederlanders natuurlijk wel uitleggen hoe gekkig boogschieten en skateboarden isquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man ik kan toch zo slecht tegen die presentatoren die alles uitspreken alsof ze het voor het eerst horen. Die oprecht lijken te schrikken van het feit dat roeien bestaat, of pak 'm beet boogschieten. Zo'n vibe die uitstraalt "kijk eens wat een gekke sporten we allemaal laten zien!".
Maar die dingen kun je ook uitleggen door het in elk geval uit te spreken als een normaal iets. Niet alles wat geen voetbal en wielrennen is is een obscure sport.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet al die gemiddelde Nederlanders natuurlijk wel uitleggen hoe gekkig boogschieten en skateboarden is
Helemaal met je eens hoor, ik kijk ook steeds minder NOS, heb eigenlijk alleen maar de streams van HBO Max aanstaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die dingen kun je ook uitleggen door het in elk geval uit te spreken als een normaal iets. Niet alles wat geen voetbal en wielrennen is is een obscure sport.
Behalve de helft van het seizoen, dan moeten we het met de stream doen. Jeroen zou WOEST zijn.quote:
NOS is wel wat hier het meest op de TV aan staat, ze doen het wel echt beter dan voorgaande keren want er is in elk geval regelmatig sport te zien. Als iets wat ik wil zien daar live is zet ik het geluid aanquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor, ik kijk ook steeds minder NOS, heb eigenlijk alleen maar de streams van HBO Max aanstaan
Als er atletiek is gaat Sedoc jouw tv-beeld bevuilen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NOS is wel wat hier het meest op de TV aan staat, ze doen het wel echt beter dan voorgaande keren want er is in elk geval regelmatig sport te zien. Als iets wat ik wil zien daar live is zet ik het geluid aan
Sedoc is prima. Het is alleen jammer dat de NOS hem altijd teveel laat pratenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als er atletiek is gaat Sedoc jouw tv-beeld bevuilen.
Prima. Jammer van de dames dubbelvier. Had meer in gezeten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:23 schreef Coco het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien, hoe was het roeien vandaag?
@:mexicanobakker
@:dombohetolifantje1
@:heywoodu
Gouden randje?quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima. Jammer van de dames dubbelvier. Had meer in gezeten.
Typisch Nederlands en bijna precies zoals verwacht eigenlijk: twee finales, twee dikke medailles, waarvan één keer goudquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:23 schreef Coco het volgende:
Ik heb het niet kunnen zien, hoe was het roeien vandaag?
@:mexicanobakker
@:dombohetolifantje1
@:heywoodu
De vloek is voorbij, tijd voor de medaille cumbek!quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Typisch Nederlands en bijna precies zoals verwacht eigenlijk: twee finales, twee dikke medailles, waarvan één keer goud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |