MATCH TIE BREAKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij drinkt nog elke avond wat bloed van Jacco Eltinghquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Haarhuis ziet er ook al 20 jaar hetzelfde uit
Zijn het geen vrienden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frappant dat Koolhof steeds naar z'n team juicht ipv naar Griekspoor. Wel knap dit! Al ben ik gewoon voor Nadalcaraz uiteindelijk.
Die heeft weer 3 spuiten gezet voorafquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kreupele Nadal zal het nu ook wel lastig krijgen
Paspoort inleveren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frappant dat Koolhof steeds naar z'n team juicht ipv naar Griekspoor. Wel knap dit! Al ben ik gewoon voor Nadalcaraz uiteindelijk.
Die zag ik eigenlijk ook niet aankomenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
Huh tie-break? Hoezo geen derde set?
Is dit weer iets nieuws in tennis?
Bij mixed doubles doen ze het al een aantal jaar bij sommige Grand Slamsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
Huh tie-break? Hoezo geen derde set?
Is dit weer iets nieuws in tennis?
Spaanse caravan.quote:
Koolhof nog 1 wedstrijd winnen en dan staat die in de halve finale van de mixed dubbel, dus zullen we nog even wachten met hem op die vlucht te zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
losersvlucht is een Airbus A380 voor Nederland.
Ik ken alleen Jurrie Koolhof @tong80quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Koolhof nog 1 wedstrijd winnen en dan staat die in de halve finale van de mixed dubbel, dus zullen we nog even wachten met hem op die vlucht te zetten.
'Zat meer in' 'Hadden niet hoeven te verliezen'quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Naja iig weer leuk verhaaltje erbij voor Nederland
Ging er met een dubbele bagel af in het enkelspelquote:
Dan zet je het op omgevingsgeluid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:49 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Schandalig, ik wil Errani horen kreunen
Moet Tsitsipas het beter doen dan tegen Griekspoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:52 schreef Szura het volgende:
Krijgen Djokovic - Tsitsipas in de kwartfinale trouwens
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:20 schreef TheVulture het volgende:
Even voor de zekerheid, het is bij jullie ook 5-4 voor Team Italia? Mijn stream lijkt soms ineens te stoppen of achter te lopen
Dat wordt al een aardig boek zoquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Die schrijven we bij 'Deze had je niet hoeven te verliezen'.
Nederland goden.
Het is vooral tegen Z-Europese landen valt me op, toch een stukje strijdlustquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Altijd hetzelfde gekut met Nederlanders, dood vermoeiend.
Ach, Hockey was tegen GB, Boogschieten tegen Korea (Ja, ok, Korea, maar je stond wel voor) en Mexico, dus het is niet enkel Zuid-Europa, maar ook vaak ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vooral tegen Z-Europese landen valt me op, toch een stukje strijdlust
In ieder geval de man gebrokenquote:
Hier ook, lekker zuur doen is ook fijner dan blijven hopen (tegen beter weten in)quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja, op naar een verlies in de supertiebreak
Ik heb besloten om extra zuur te gaan doen, dat werkt beter dan verwachtingen hebben
Maakt een cumbek op ITF niveau momenteel. Tattoopuna wsch. gladder dan glad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:27 schreef RamboDirk het volgende:
Hoe is het eigenlijk met mischa krajicek? @:de_boswachter
Weten we bij Ajax alles vanquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schuurs heb je geen ene fuck aan
Mokerdomquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gekke Italiaanse lekker even onderhands op MP
Juist slim gedaan. Chang is er mee begonnenquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:42 schreef TheVulture het volgende:
WTF wat een misser
En wat een laffe actie, zo'n onderhandse service
Die deed het omdat ie niet meer kon bewegen, ik vind het verder altijd een enorm zwaktebodquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Juist slim gedaan. Chang is er mee begonnen
Er gebeuren altijd gekke dingen op de OSquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Schmiedlova die gewoon beide RG finalisten weet te verslaan
heeft die wel dubbel ervaring eigenlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:44 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom stelde Italië eigenlijk Paolini niet op?
Die doet wel het vrouwendubbel met Errani.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:44 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom stelde Italië eigenlijk Paolini niet op?
Dat weet ik, maar lijkt me toch de betere optie hier als je zag hoeveel problemen Errani had.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die doet wel het vrouwendubbel met Errani.
Ik neem aan dat de focus van Paolini wel lag op het enkelspel gezien haar prestaties dit jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar lijkt me toch de betere optie hier als je zag hoeveel problemen Errani had.
Winnares Swiatek zit er nog gewoon in toch?quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Schmiedlova die gewoon beide RG finalisten weet te verslaan
Ja precies, Paolini was een van de favorieten in het enkelspel dus onverstandig om dan drie onderdelen te spelenquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de focus van Paolini wel lag op het enkelspel gezien haar prestaties dit jaar.
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat Schuurs/Koolhof onze beste medaillekans in het tennis is
Je hebt gelijk, bedoelde natuurlijk de Wimbledon finalequote:Op woensdag 31 juli 2024 15:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Winnares Swiatek zit er nog gewoon in toch?
Hbo max sowieso. Die hebben allesquote:Op woensdag 31 juli 2024 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Is de verwachting nog dat de dubbel van Nadal en Alcaraz om 19.00 u. nog ergens wordt uitgezonden? Er doen nu natuurlijk geen Nederlanders mee.
Mja, een dubbel is heel iets anders voor je lichaam dan een single.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kreupele Nadal zal het nu ook wel lastig krijgen
Straks inschakelen, ik heb geen streams vrijquote:
17:30 ook hockey mannen tegen Duitslandquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Straks inschakelen, ik heb geen streams vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |