MATCH TIE BREAKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij drinkt nog elke avond wat bloed van Jacco Eltinghquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Haarhuis ziet er ook al 20 jaar hetzelfde uit
Zijn het geen vrienden?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frappant dat Koolhof steeds naar z'n team juicht ipv naar Griekspoor. Wel knap dit! Al ben ik gewoon voor Nadalcaraz uiteindelijk.
Die heeft weer 3 spuiten gezet voorafquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kreupele Nadal zal het nu ook wel lastig krijgen
Paspoort inleveren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Frappant dat Koolhof steeds naar z'n team juicht ipv naar Griekspoor. Wel knap dit! Al ben ik gewoon voor Nadalcaraz uiteindelijk.
Die zag ik eigenlijk ook niet aankomenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
Huh tie-break? Hoezo geen derde set?
Is dit weer iets nieuws in tennis?
Bij mixed doubles doen ze het al een aantal jaar bij sommige Grand Slamsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
Huh tie-break? Hoezo geen derde set?
Is dit weer iets nieuws in tennis?
Spaanse caravan.quote:
Koolhof nog 1 wedstrijd winnen en dan staat die in de halve finale van de mixed dubbel, dus zullen we nog even wachten met hem op die vlucht te zetten.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:57 schreef RamboDirk het volgende:
losersvlucht is een Airbus A380 voor Nederland.
Ik ken alleen Jurrie Koolhof @tong80quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Koolhof nog 1 wedstrijd winnen en dan staat die in de halve finale van de mixed dubbel, dus zullen we nog even wachten met hem op die vlucht te zetten.
'Zat meer in' 'Hadden niet hoeven te verliezen'quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
Naja iig weer leuk verhaaltje erbij voor Nederland
Ging er met een dubbele bagel af in het enkelspelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |