Ik ben al een racepaard.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Misschien word ik ooit nog eens een zeepaard.
Op de stalen ros ja.quote:
Iets meer paardenkrachtenquote:
Sleipnir?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iets meer paardenkrachten
Nou...quote:
Iedereen.quote:
Die willen modderworstelen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:34 schreef fietsie het volgende:
Zijn er hier toevallig ook perverse vrouwen ?
Nee die zitten in een ander subforumquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die willen modderworstelen?
Er zijn er hier maar twee en ik kan alleen voor mezelf spreken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:34 schreef fietsie het volgende:
Define pervers?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:34 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Weet niet of @:fietsie daar ook aan refereerde?
Niet alles verklappenquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen hete Fok!sterren !![]()
Ah.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:24 schreef Sally het volgende:
Mogguh....
Heet? Heb het ijskoud.
Maar ik schijn 38.6 graden te zijn![]()
![]()
![]()
Brrrrrrrr *ril*
Ahw - dank je!quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah.Goedemorgen, Sally.
![]()
Nog steek ziek? Dan maar wat meer Olympische Spelen kijken.
* Groepfunder haalt een dekentje en warme Soep voor Sally.
Luuntjequote:
Groeps!quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:19 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen hete Fok!sterren !![]()
Sallyquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:24 schreef Sally het volgende:
Mogguh....
Heet? Heb het ijskoud.
Maar ik schijn 38.6 graden te zijn![]()
![]()
![]()
Brrrrrrrr *ril*
Btw... tv aan...? Doe maar nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ah.Goedemorgen, Sally.
![]()
Nog steek ziek? Dan maar wat meer Olympische Spelen kijken.
* Groepfunder haalt een dekentje en warme Soep voor Sally.
Zwaai terug!quote:
Allemaal een leven!quote:
Dan ga ik ook maar eens aan het werk.quote:
Ik heb zo overleg ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens aan het werk.
Sjjjt..... hoofdpijn.quote:
Radio, kan ook. Of gewoon lekker in stilte rustig blijven liggen. Ook deze dag gaat vanzelf weer voorbij.quote:
Het is gelukkig wel beter weer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef Luuntje het volgende:
Het weer van vandaag is weer om in bed te blijven....
quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef Luuntje het volgende:
Het weer van vandaag is weer om in bed te blijven....
Echt?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is gelukkig wel beter weer.
Het is koeler ja, maar ook een stuk natterquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is gelukkig wel beter weer.
Niks mis met wat natterquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Het is koeler ja, maar ook een stuk natter
Dat is nog erger!quote:
Het gaat morgen vast wel weer beter.quote:
Ik gister onder de douche. Dat was wel beter want verkoeling.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou ja....ligt aan wat, wanneer en waar
Echt welquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gister onder de douche. Dat was wel beter want verkoeling.
Ow...jij was dat dus die mijn rug deed wassenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gister onder de douche. Dat was wel beter want verkoeling.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ow...jij was dat dus die mijn rug deed wassen
Nee, wash.quote:
Alleen maar je rug? Wat bescheiden ook weer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ow...jij was dat dus die mijn rug deed wassen
Je weet dondersgoed dat het nooit daar bij blijftquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen maar je rug? Wat bescheiden ook weer.
Aeque heeft niet zo'n grote reachquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen maar je rug? Wat bescheiden ook weer.
Dan ben ik dus bescheiden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat het nooit daar bij blijft
Mannen weten immers niet waar de rug begint en waar die eindigt.
T Rex armpjes.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque heeft niet zo'n grote reach
Precies.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque heeft niet zo'n grote reach
Als ik erin voorkwam dan was het sowieso een nachtmerrie.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:22 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Damn....weer gedroomd dus.
Verdorie...
Tijd voor een flex dan!quote:
Daarom droomt men ook niet over mij. Hebben we dat al gemeenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Als ik erin voorkwam dan was het sowieso een nachtmerrie.
Dat is die geit uit Jurassic Park, opgevreten door een T-Rex!quote:
En die koe dan?quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is die geit uit Jurassic Park, opgevreten door een T-Rex!
Gadsamme, nog nachtmerriesquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gadsamme, nog nachtmerries
Je ziet niets maar hoort alles, gruwelijk.quote:
Iets is beter dan niets.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Daarom droomt men ook niet over mij. Hebben we dat al gemeen
Bij het beginquote:
Bij de sappige stukjes?quote:
Hij was er erg blij mee.quote:
Het publiek iets minder. Vooral die advocaat op de wc.quote:
Dat was een zak hooi.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het publiek iets minder. Vooral die advocaat op de wc.
Nog geen illusies.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is nog erger!
[..]
Het gaat morgen vast wel weer beter.![]()
Wij steunen jequote:
Wat heb je dan?quote:
Dat zei ik gister al:quote:
quote:
Had het niet gelezen.quote:
Ow.quote:
Hopelijk in ieder geval voor het weekend wat verbetering eh.quote:
Positieve energie naar @Sally zendenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk in ieder geval voor het weekend wat verbetering eh.
hopelijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk in ieder geval voor het weekend wat verbetering eh.
hhhhmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Positieve energie naar @:Sally zenden
In Sally mag ook.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Positieve energie naar @:Sally zenden
Zou ver wou ik nog niet gaanquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is dat ik nu een vaatdoekje ben, maar anders had ik je de tent uit gerost![]()
Sally Strikes!quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is dat ik nu een vaatdoekje ben, maar anders had ik je de tent uit gerost![]()
Saltality!quote:
quote:
quote:
quote:
Oeh.quote:
Jij bent gewoon dol op pijnquote:
Wees zuinig op mijn billetjes.quote:
Nou mijn schouderpijn ben ik niet zo dol op hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent gewoon dol op pijn
quote:
Ben toch niet veel nu... dus jullie billetjes zijn safequote:
Awwww... wel lief van je.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ben toch niet veel nu... dus jullie billetjes zijn safe
Tyf eens op met die zooi.quote:
Wacht maar, Sally is net een Ninja.quote:
Gewapend met een bamboe twijg.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wacht maar, Sally is net een Ninja.
Tyf zelf op.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tyf eens op met die zooi.
En werpsterren!quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tyf eens op met die zooi.
Heb daar nog 3 maanden gewoond.quote:
Hihiquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wacht maar, Sally is net een Ninja.
Thnx for sharing in een Seks-topic.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Matige games in psn plus weer deze maand.
Misschien kan je ook gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx for sharing in een Seks-topic.
Mag je niet in een ander deel van het forum?
Ach joh, ga je daar nog om zeuren? Je noemde ons 'klein'.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien kan je ook gewoon normaal doen.
Op iemands verjaardag heb je niet eens het fatsoen om iemand te feliciteren.
Dank u.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:29 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Ja hallo, moet ik hier nu echt komen ingrijpen??? Het is een SEX SC.. NWS en KLB spul zet je maar daar waar het hoort[/modbreak]
Lennygodinquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:29 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Ja hallo, moet ik hier nu echt komen ingrijpen??? Het is een SEX SC.. NWS en KLB spul zet je maar daar waar het hoort[/modbreak]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien kan je ook gewoon normaal doen.
Op iemands verjaardag heb je niet eens het fatsoen om iemand te feliciteren.
Zoveel actie was er niet.quote:
Zeker wel!quote:
Laten we maar zeggen... Movin' on.quote:
Nou, ik wachtquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik ga wel los op de billen van @:TheStigsDutchCousin @:aeque en @:LordofLeaves
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Neem die van een ander ook even mee danquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Wie? @fietsie en @Groepfunder ?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Neem die van een ander ook even mee dan
Waren er nog 2 hier. 1 vindt het ook wel leuk
@aeque en nog iemand hangen er nu rondquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Wie? @:fietsie en @:Groepfunder ?
Van fietsie weet ik....
Oh. Maar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Van fietsie weet ik....
Miep niet, want jij zou het ook wel leuk en lekker vindenquote:
Ben jij nou een vent?quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Miep niet, want jij zou het ook wel leuk en lekker vinden
Ah dat is wel lief.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, ik neem het even over van @:Sally
Kan ze opknappen.
En kan jij erop klappen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, ik neem het even over van @:Sally
Kan ze opknappen.
Arme Lordquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
Als Luun daar ook into is...
Dan hebben we al weer wat meer touwtjes (whehe) in handen hier, hè @:LordofLeaves![]()
![]()
![]()
![]()
Girrrrllll Powerrrrrquote:
* aeque haalt uit angst topic uit AT en rent stilletjes wegquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:25 schreef Sally het volgende:
Als Luun daar ook into is...
Dan hebben we al weer wat meer touwtjes (whehe) in handen hier, hè @:LordofLeaves![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En kan jij erop klappen?
Watje.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
* aeque haalt uit angst topic uit AT en rent stilletjes weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Oeh - like itquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Watje.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Whehequote:
Verbaast me dan weer niksquote:
Ik weet van niks. Ik ben hier zelf wel 'ns overquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:15 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Van fietsie weet ik....
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verbaast me dan weer niks
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Ik ben hier zelf wel 'ns overen
begonnen, maar dat was omdat ik
en soms
ben. Telt dat mee dan?
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Ik ben hier zelf wel 'ns overen
begonnen, maar dat was omdat ik
en soms
ben. Telt dat mee dan?
He....jammerquote:
Ohw eerst hard to get spelen en nu is het weer jammer.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw eerst hard to get spelen en nu is het weer jammer.![]()
Vrouwen.
Wat niet is....quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, Lord! En ik ben nog wel ontzettend vanille.
Ik kan wel tegen een stootje hoor.quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een stootje hoor.
Lord!quote:
Dat wist ik ja niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, Lord! En ik ben nog wel ontzettend vanille.
Luuntjequote:
Inderdaad....ben mijn bed uit gedonderd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Sow.
Even wakker worden hoor....
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Inderdaad....ben mijn bed uit gedonderd.
Behoorlijk onweer hier
Sallyquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Sow.
Even wakker worden hoor....
Vind het een prachtig fenomeen maar niet als het me wakker maakt....quote:
Ik slaap er meestal doorheen, maar ben er wel eens een keer van wakker geworden. Zo zwaar was hetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Vind het een prachtig fenomeen maar niet als het me wakker maakt....
Neen,.... dat is niet fijn!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Vind het een prachtig fenomeen maar niet als het me wakker maakt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen,.... dat is niet fijn!
Probleem is dat ik dus al van kilometers ver merk dat het onweert![]()
Ah ja dat is niet fijn nee. Ik laad er juist van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a highway...let's ride it!
Supercharge!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ah ja dat is niet fijn nee. Ik laad er juist van op.
Brrr. Machtig mooi hoor, maar de honden schrikken ervan, en ik ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ah ja dat is niet fijn nee. Ik laad er juist van op.
Omdat jij ervan schrikt. Mijn hond boeit het niet. Die boeit vuurwerk ook niks.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Brrr. Machtig mooi hoor, maar de honden schrikken ervan, en ik ook.
Hm, ik probeer wel zo min mogelijk te laten merken aan de honden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Omdat jij ervan schrikt. Mijn hond boeit het niet. Die boeit vuurwerk ook niks.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Behoorlijk onweer hier
Ik heb ook 2 hele angstige dieren, en hoe relaxt ik ook ben ik zie dat niet echt veranderen. Ik merk dat er naar mij iets meer vertrouwen is maar bij elk hard geluid schieten ze weer in de fight or flight.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik probeer wel zo min mogelijk te laten merken aan de honden.
Vuurwerkangst had de ene al, die komt uit oorlogsgebied...
Ja precies.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 hele angstige dieren, en hoe relaxt ik ook ben ik zie dat niet echt veranderen. Ik merk dat er naar mij iets meer vertrouwen is maar bij elk hard geluid schieten ze weer in de fight or flight.
Gaaf toch. Hier zon en 23 graden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Behoorlijk onweer hier
Jaloersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaaf toch. Hier zon en 23 graden.
Hier regen en 19 gradenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaaf toch. Hier zon en 23 graden.
Mijn eerste hond werd getraumatiseerd door een cobra. Die werd namelijk vlakbij ons afgestoken en van schrik rukte ze zich los. Die is daarna zo bang gebleven dat ze 5 dagen alles ophield elk jaar rond Oud en Nieuw.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 hele angstige dieren, en hoe relaxt ik ook ben ik zie dat niet echt veranderen. Ik merk dat er naar mij iets meer vertrouwen is maar bij elk hard geluid schieten ze weer in de fight or flight.
Cobra is ook wel meteen het uiterste wat je mee kan maken dan denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn eerste hond werd getraumatiseerd door een cobra. Die werd namelijk vlakbij ons afgestoken en van schrik rukte ze zich los. Die is daarna zo bang gebleven dat ze 5 dagen alles ophield elk jaar rond Oud en Nieuw.
Daarna ben ik de honden wat meer bomproof gaan maken. Lukt het beste in de puppyfase, als de angst er eenmaal inzit, lastig er uit te krijgen.
ook wel heel aso om dat in de buurt van dieren te doen!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn eerste hond werd getraumatiseerd door een cobra. Die werd namelijk vlakbij ons afgestoken en van schrik rukte ze zich los. Die is daarna zo bang gebleven dat ze 5 dagen alles ophield elk jaar rond Oud en Nieuw.
Daarna ben ik de honden wat meer bomproof gaan maken. Lukt het beste in de puppyfase, als de angst er eenmaal inzit, lastig er uit te krijgen.
Ah joh, is toch stoer om een dier meteen te traumatiseren!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
ook wel heel aso om dat in de buurt van dieren te doen!
Ja balen is datquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannelijke auto's.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, auto uitzoeken is toch lastiger dan ik dacht
Ford Focus ST-X is goedkoper (met meer opties) onder de streep dan een Ford Puma ST
Enige wat mijn budget een beetje toelaatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannelijke auto's.
Verkoop je motor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enige wat mijn budget een beetje toelaat
ZEG, HERETICquote:
Zeg het eens.quote:
quote:
quote:
Die motorliefhebber komt je wel even klappen geven.quote:
Namens alle motorliefhebbers in dit topic!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Die motorliefhebber komt je wel even klappen geven.
Met blote hand![]()
Al weer eventjes ja, thuiswerkgenotquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:51 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goedemorgen, Stig! Jij ook alweer aan het werk?
Goed bezig. Ik ben vanochtend naar kantoor gereisd. Lekker rustig hier. Qua mensen dan. Qua werk ligt er voldoende.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al weer eventjes ja, thuiswerkgenot
Och, hier ligt ook nog het een en ander. Vandaag eens kijken of we wat dingen af kunnen tikken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben vanochtend naar kantoor gereisd. Lekker rustig hier. Qua mensen dan. Qua werk ligt er voldoende.
Ach, zo erg is het allemaal niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Die motorliefhebber komt je wel even klappen geven.
Met blote hand![]()
Hmmm...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet.
Nee tuurlijk niet!quote:
Deze dame weetquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet!
Dat zeg je niet tegen een biker.
We verkopen onze "kindjes" niet zomaar!
Foei!
Ja echt wel.quote:
Auw, dat doet zeer jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Moest noodgedwongen mijn trike (mijn baby) verkopen, doet nog zeer.
Moet er niet aan denken om mijn bike nu te verkopen.....ook al heb ik geen meter er op gereden
Biker nog wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet!
Dat zeg je niet tegen een biker.
We verkopen onze "kindjes" niet zomaar!
Foei!
Nee, zat wel bij een MVCquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Biker nog wel.![]()
Zit je ook bij de Angels enz?
Klinkt wel stoer.quote:
Motorrijden Voor Chicks?quote:
Of Clowns.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Motorrijden Voor Chicks?
Had je toen moeten zeggen...denk dat ze je het circus uit hadden geschoptquote:
*Vroemmmmmm*quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Luuntje we pakken 'm!
Nah, wat een verbaal geweld ook weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:36 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Had je toen moeten zeggen...denk dat ze je het circus uit hadden geschopt![]()
Maar nee, Motor Vrienden Club.
Wij waren niet zo badass, wel een familie.
Dat beeld wat je daarvan hebt kon je bij ons wel weggooien.quote:
Allemaal tegelijk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat beeld wat je daarvan hebt kon je bij ons wel weggooien.
Het was samen rijden, lachen, drinken en er zijn voor elkaar.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, het drinken en rijden hielden we mooi apart.
Soms werd er op een clubavond echt wel wat weggetikt maar dan konden we de tent inquote:
Allemaal criminelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ah nee....jammerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:54 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een rondje op de nieuwe BMW R18 gereden vanmorgen. Hij is te klein
Dat was hier bij No Surrender ook zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Niet gaan piemeltrekken in de bios eh?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor Deadpool en Wolverine
Ja die gasten konden mooi wegblijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was hier bij No Surrender ook zo.
Veel plezier. Ik heb deze week Twisters gekeken. Daar vond ik ook spectaculaire beelden in zitten. Maar het bioscooppubliek moet die film in Nederland geloof ik nog een beetje ontdekken. De zaal zat bepaald niet vol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor Deadpool en Wolverine
Hier zat de zaal goed volquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik heb deze week Twisters gekeken. Daar vond ik ook spectaculaire beelden in zitten. Maar het bioscooppubliek moet die film in Nederland geloof ik nog een beetje ontdekken. De zaal zat bepaald niet vol.
Al die mensenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Moest er niet aan denken om in een bioscoopzaal te moeten zitten.
Mogguh!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Al die mensen
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier zat de zaal goed vol
Goeie film! Heerlijk vermaak
Nou, er viel heel veel te lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Ja echt! En 2 uur stil moeten zitten op een stoel.
Zeker doen! Heerlijke film.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:46 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Denk dat ik hem ook ga kijken, even de drukte laten wegebben....maar die film wil ik wel zien.
Deadpool
Oh, dat geloof ik wel. Wacht wel totdat het op de streaming staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, er viel heel veel te lachen
Dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, er viel heel veel te lachen
[..]
Zeker doen! Heerlijke film.
Ik ben nu heel benieuwd wat je bedoeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef Luuntje het volgende:
Zo....even mijn meisje opladen, ze was een beetje dood
BMW....vroemmmmmquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd wat je bedoelt
Nouww... Van @fietsie .....quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet.
Lekker koel nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Moest er niet aan denken om in een bioscoopzaal te moeten zitten.
Niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouww... Van @:fietsie .....
Je kent m?
2 meterrrr.... 5 centimeter of zo...?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet persoonlijk.
Maar vertel gerust meer.
Je hebt het nu over mij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:01 schreef Sally het volgende:
[..]
2 meterrrr.... 5 centimeter of zo...?
Breedte ca een meter (sorry fietsmaar het was wel handig
)
Kolenschoppen van handen
Hé, dat klinkt alsof je weer beter bent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
Mogguh. Beetje boven komen drijven.... Kon niet slapen vannacht..
Uiteindelijk tòch de fleecedeken eraf gegooid en dat scheelde.
Sallyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
Deadpool &
Wolverine
En Twisters hoorde ik ook over dat die gaaf is...
*op lijstje zet.
Mogguh. Beetje boven komen drijven.... Kon niet slapen vannacht..
Uiteindelijk tòch de fleecedeken eraf gegooid en dat scheelde.
Nee, want kon niet slapen vannacht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 14:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hé, dat klinkt alsof je weer beter bent.Of in elk geval een heel stuk opgeknapt.
Hm. Nope.quote:
Jammer ehquote:
Kan er mee leven.quote:
Gelukkig!quote:
Mooi zoquote:
Dat vinden de meisjes weer te extreem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan...
*CLICK-CLACK*
[ afbeelding ]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cocked en loaded.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vinden de meisjes weer te extreem.
Ik alleen in een zwarte boxer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cocked en loaded.
En daar gaat het misquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik alleen in een zwarte boxer.
Nee hoor, ik stap in bed en tuk in.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cucked en loaded.
Niet projecteren wat bij jezelf gebeurt op mij hequote:
Nog wel beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stap in bed en tuk in.
Ik ben celibaat dus dat kan niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet projecteren wat bij jezelf gebeurt op mij he
[..]
Nog wel beter
Vind ik ook. Heb geen andere kleuren.quote:
Oh? Trek je ook nooit aan je piemel dan?quote:
Bah wat een vieze taal gebruik jij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Trek je ook nooit aan je piemel dan?
Ja dus. Smeerpijp!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Bah wat een vieze taal gebruik jij.
Het is niet erg hoor.quote:
Kletsertquote:
* TheStigsDutchCousin checkt even het subforumquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Bah wat een vieze taal gebruik jij.
Wij, mannen van de vieze praatjes!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kletsert
[..]
* TheStigsDutchCousin checkt even het subforum
En vieze plaatjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij, mannen van de vieze praatjes!
quote:
Welnee.quote:
Zo is dat. Blote meisjes genot!quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welnee.
[..]
Zo is dat. Blote meisjes genot!
Whehehe, Kitty!quote:
Jij kijkt wel graag naar naakte poesjes?quote:
Ook. En Kitty Forman is een tof mens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kijkt wel graag naar naakte poesjes?
Daar ben jij ook ooit uitgekomen hoop ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kijkt wel graag naar naakte poesjes?
Ah. Nou speciaal voor jou dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook. En Kitty Forman is een tof mens.
Whehe, burn!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben jij ook ooit uitgekomen hoop ik
Heb niks met aliens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah. Nou speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Geen idee wat die hoer van een moeder van mij voor ranzige kut heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben jij ook ooit uitgekomen hoop ik
Nou nou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee wat die hoer van een moeder van mij voor ranzige kut heeft.
quote:
Goedemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |