En daar gaat het misquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik alleen in een zwarte boxer.
Nee hoor, ik stap in bed en tuk in.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo kom ik altijd de slaapkamer binnen. Cucked en loaded.
Niet projecteren wat bij jezelf gebeurt op mij hequote:
Nog wel beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stap in bed en tuk in.
Ik ben celibaat dus dat kan niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet projecteren wat bij jezelf gebeurt op mij he
[..]
Nog wel beter
Vind ik ook. Heb geen andere kleuren.quote:
Oh? Trek je ook nooit aan je piemel dan?quote:
Bah wat een vieze taal gebruik jij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Trek je ook nooit aan je piemel dan?
Ja dus. Smeerpijp!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Bah wat een vieze taal gebruik jij.
Het is niet erg hoor.quote:
Kletsertquote:
* TheStigsDutchCousin checkt even het subforumquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Bah wat een vieze taal gebruik jij.
Wij, mannen van de vieze praatjes!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kletsert
[..]
* TheStigsDutchCousin checkt even het subforum
En vieze plaatjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wij, mannen van de vieze praatjes!
quote:
Welnee.quote:
Zo is dat. Blote meisjes genot!quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welnee.
[..]
Zo is dat. Blote meisjes genot!
Whehehe, Kitty!quote:
Jij kijkt wel graag naar naakte poesjes?quote:
Ook. En Kitty Forman is een tof mens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kijkt wel graag naar naakte poesjes?
Daar ben jij ook ooit uitgekomen hoop ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kijkt wel graag naar naakte poesjes?
Ah. Nou speciaal voor jou dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook. En Kitty Forman is een tof mens.
Whehe, burn!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben jij ook ooit uitgekomen hoop ik
Heb niks met aliens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah. Nou speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Geen idee wat die hoer van een moeder van mij voor ranzige kut heeft.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben jij ook ooit uitgekomen hoop ik
Nou nou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee wat die hoer van een moeder van mij voor ranzige kut heeft.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |