Goed bezig. Ik ben vanochtend naar kantoor gereisd. Lekker rustig hier. Qua mensen dan. Qua werk ligt er voldoende.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al weer eventjes ja, thuiswerkgenot
Och, hier ligt ook nog het een en ander. Vandaag eens kijken of we wat dingen af kunnen tikken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik ben vanochtend naar kantoor gereisd. Lekker rustig hier. Qua mensen dan. Qua werk ligt er voldoende.
Ach, zo erg is het allemaal niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Die motorliefhebber komt je wel even klappen geven.
Met blote hand![]()
Hmmm...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet.
Nee tuurlijk niet!quote:
Deze dame weetquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet!
Dat zeg je niet tegen een biker.
We verkopen onze "kindjes" niet zomaar!
Foei!
Ja echt wel.quote:
Auw, dat doet zeer jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Moest noodgedwongen mijn trike (mijn baby) verkopen, doet nog zeer.
Moet er niet aan denken om mijn bike nu te verkopen.....ook al heb ik geen meter er op gereden
Biker nog wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet!
Dat zeg je niet tegen een biker.
We verkopen onze "kindjes" niet zomaar!
Foei!
Nee, zat wel bij een MVCquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Biker nog wel.![]()
Zit je ook bij de Angels enz?
Klinkt wel stoer.quote:
Motorrijden Voor Chicks?quote:
Of Clowns.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Motorrijden Voor Chicks?
Had je toen moeten zeggen...denk dat ze je het circus uit hadden geschoptquote:
*Vroemmmmmm*quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Luuntje we pakken 'm!
Nah, wat een verbaal geweld ook weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:36 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Had je toen moeten zeggen...denk dat ze je het circus uit hadden geschopt![]()
Maar nee, Motor Vrienden Club.
Wij waren niet zo badass, wel een familie.
Dat beeld wat je daarvan hebt kon je bij ons wel weggooien.quote:
Allemaal tegelijk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat beeld wat je daarvan hebt kon je bij ons wel weggooien.
Het was samen rijden, lachen, drinken en er zijn voor elkaar.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:27 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, het drinken en rijden hielden we mooi apart.
Soms werd er op een clubavond echt wel wat weggetikt maar dan konden we de tent inquote:
Allemaal criminelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ah nee....jammerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:54 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een rondje op de nieuwe BMW R18 gereden vanmorgen. Hij is te klein
Dat was hier bij No Surrender ook zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Niet gaan piemeltrekken in de bios eh?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor Deadpool en Wolverine
Ja die gasten konden mooi wegblijvenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was hier bij No Surrender ook zo.
Veel plezier. Ik heb deze week Twisters gekeken. Daar vond ik ook spectaculaire beelden in zitten. Maar het bioscooppubliek moet die film in Nederland geloof ik nog een beetje ontdekken. De zaal zat bepaald niet vol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor Deadpool en Wolverine
Hier zat de zaal goed volquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:02 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik heb deze week Twisters gekeken. Daar vond ik ook spectaculaire beelden in zitten. Maar het bioscooppubliek moet die film in Nederland geloof ik nog een beetje ontdekken. De zaal zat bepaald niet vol.
Al die mensenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Moest er niet aan denken om in een bioscoopzaal te moeten zitten.
Mogguh!quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
[..]
Al die mensen
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier zat de zaal goed vol
Goeie film! Heerlijk vermaak
Nou, er viel heel veel te lachenquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Ja echt! En 2 uur stil moeten zitten op een stoel.
Zeker doen! Heerlijke film.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:46 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Denk dat ik hem ook ga kijken, even de drukte laten wegebben....maar die film wil ik wel zien.
Deadpool
Oh, dat geloof ik wel. Wacht wel totdat het op de streaming staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, er viel heel veel te lachen
Dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, er viel heel veel te lachen
[..]
Zeker doen! Heerlijke film.
Ik ben nu heel benieuwd wat je bedoeltquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:52 schreef Luuntje het volgende:
Zo....even mijn meisje opladen, ze was een beetje dood
BMW....vroemmmmmquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben nu heel benieuwd wat je bedoelt
Nouww... Van @fietsie .....quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het allemaal niet.
Lekker koel nuquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
Moest er niet aan denken om in een bioscoopzaal te moeten zitten.
Niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nouww... Van @:fietsie .....
Je kent m?
2 meterrrr.... 5 centimeter of zo...?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet persoonlijk.
Maar vertel gerust meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |