Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Ik ben hier zelf wel 'ns overen
begonnen, maar dat was omdat ik
en soms
ben. Telt dat mee dan?
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Ik ben hier zelf wel 'ns overen
begonnen, maar dat was omdat ik
en soms
ben. Telt dat mee dan?
He....jammerquote:
Ohw eerst hard to get spelen en nu is het weer jammer.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ohw eerst hard to get spelen en nu is het weer jammer.![]()
Vrouwen.
Wat niet is....quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, Lord! En ik ben nog wel ontzettend vanille.
Ik kan wel tegen een stootje hoor.quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen een stootje hoor.
Lord!quote:
Dat wist ik ja niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, Lord! En ik ben nog wel ontzettend vanille.
Luuntjequote:
Inderdaad....ben mijn bed uit gedonderd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Sow.
Even wakker worden hoor....
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Inderdaad....ben mijn bed uit gedonderd.
Behoorlijk onweer hier
Sallyquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:13 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Sow.
Even wakker worden hoor....
Vind het een prachtig fenomeen maar niet als het me wakker maakt....quote:
Ik slaap er meestal doorheen, maar ben er wel eens een keer van wakker geworden. Zo zwaar was hetquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Vind het een prachtig fenomeen maar niet als het me wakker maakt....
Neen,.... dat is niet fijn!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Vind het een prachtig fenomeen maar niet als het me wakker maakt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Neen,.... dat is niet fijn!
Probleem is dat ik dus al van kilometers ver merk dat het onweert![]()
Ah ja dat is niet fijn nee. Ik laad er juist van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a highway...let's ride it!
Supercharge!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ah ja dat is niet fijn nee. Ik laad er juist van op.
Brrr. Machtig mooi hoor, maar de honden schrikken ervan, en ik ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ah ja dat is niet fijn nee. Ik laad er juist van op.
Omdat jij ervan schrikt. Mijn hond boeit het niet. Die boeit vuurwerk ook niks.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Brrr. Machtig mooi hoor, maar de honden schrikken ervan, en ik ook.
Hm, ik probeer wel zo min mogelijk te laten merken aan de honden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Omdat jij ervan schrikt. Mijn hond boeit het niet. Die boeit vuurwerk ook niks.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Behoorlijk onweer hier
Ik heb ook 2 hele angstige dieren, en hoe relaxt ik ook ben ik zie dat niet echt veranderen. Ik merk dat er naar mij iets meer vertrouwen is maar bij elk hard geluid schieten ze weer in de fight or flight.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ik probeer wel zo min mogelijk te laten merken aan de honden.
Vuurwerkangst had de ene al, die komt uit oorlogsgebied...
Ja precies.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 hele angstige dieren, en hoe relaxt ik ook ben ik zie dat niet echt veranderen. Ik merk dat er naar mij iets meer vertrouwen is maar bij elk hard geluid schieten ze weer in de fight or flight.
Gaaf toch. Hier zon en 23 graden.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Behoorlijk onweer hier
Jaloersquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaaf toch. Hier zon en 23 graden.
Hier regen en 19 gradenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaaf toch. Hier zon en 23 graden.
Mijn eerste hond werd getraumatiseerd door een cobra. Die werd namelijk vlakbij ons afgestoken en van schrik rukte ze zich los. Die is daarna zo bang gebleven dat ze 5 dagen alles ophield elk jaar rond Oud en Nieuw.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 hele angstige dieren, en hoe relaxt ik ook ben ik zie dat niet echt veranderen. Ik merk dat er naar mij iets meer vertrouwen is maar bij elk hard geluid schieten ze weer in de fight or flight.
Cobra is ook wel meteen het uiterste wat je mee kan maken dan denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn eerste hond werd getraumatiseerd door een cobra. Die werd namelijk vlakbij ons afgestoken en van schrik rukte ze zich los. Die is daarna zo bang gebleven dat ze 5 dagen alles ophield elk jaar rond Oud en Nieuw.
Daarna ben ik de honden wat meer bomproof gaan maken. Lukt het beste in de puppyfase, als de angst er eenmaal inzit, lastig er uit te krijgen.
ook wel heel aso om dat in de buurt van dieren te doen!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Mijn eerste hond werd getraumatiseerd door een cobra. Die werd namelijk vlakbij ons afgestoken en van schrik rukte ze zich los. Die is daarna zo bang gebleven dat ze 5 dagen alles ophield elk jaar rond Oud en Nieuw.
Daarna ben ik de honden wat meer bomproof gaan maken. Lukt het beste in de puppyfase, als de angst er eenmaal inzit, lastig er uit te krijgen.
Ah joh, is toch stoer om een dier meteen te traumatiseren!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
ook wel heel aso om dat in de buurt van dieren te doen!
Ja balen is datquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannelijke auto's.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, auto uitzoeken is toch lastiger dan ik dacht
Ford Focus ST-X is goedkoper (met meer opties) onder de streep dan een Ford Puma ST
Enige wat mijn budget een beetje toelaatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zijn geen mannelijke auto's.
Verkoop je motor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enige wat mijn budget een beetje toelaat
ZEG, HERETICquote:
Zeg het eens.quote:
quote:
quote:
Die motorliefhebber komt je wel even klappen geven.quote:
Namens alle motorliefhebbers in dit topic!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Die motorliefhebber komt je wel even klappen geven.
Met blote hand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |