Zwaai terug!quote:
Allemaal een leven!quote:
Dan ga ik ook maar eens aan het werk.quote:
Ik heb zo overleg ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens aan het werk.
Sjjjt..... hoofdpijn.quote:
Radio, kan ook. Of gewoon lekker in stilte rustig blijven liggen. Ook deze dag gaat vanzelf weer voorbij.quote:
Het is gelukkig wel beter weer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef Luuntje het volgende:
Het weer van vandaag is weer om in bed te blijven....
quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef Luuntje het volgende:
Het weer van vandaag is weer om in bed te blijven....
Echt?quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is gelukkig wel beter weer.
Het is koeler ja, maar ook een stuk natterquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is gelukkig wel beter weer.
Niks mis met wat natterquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Het is koeler ja, maar ook een stuk natter
Dat is nog erger!quote:
Het gaat morgen vast wel weer beter.quote:
Ik gister onder de douche. Dat was wel beter want verkoeling.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou ja....ligt aan wat, wanneer en waar
Echt welquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gister onder de douche. Dat was wel beter want verkoeling.
Ow...jij was dat dus die mijn rug deed wassenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik gister onder de douche. Dat was wel beter want verkoeling.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ow...jij was dat dus die mijn rug deed wassen
Nee, wash.quote:
Alleen maar je rug? Wat bescheiden ook weer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ow...jij was dat dus die mijn rug deed wassen
Je weet dondersgoed dat het nooit daar bij blijftquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen maar je rug? Wat bescheiden ook weer.
Aeque heeft niet zo'n grote reachquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alleen maar je rug? Wat bescheiden ook weer.
Dan ben ik dus bescheiden.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat het nooit daar bij blijft
Mannen weten immers niet waar de rug begint en waar die eindigt.
T Rex armpjes.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque heeft niet zo'n grote reach
Precies.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aeque heeft niet zo'n grote reach
Als ik erin voorkwam dan was het sowieso een nachtmerrie.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:22 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Damn....weer gedroomd dus.
Verdorie...
Tijd voor een flex dan!quote:
Daarom droomt men ook niet over mij. Hebben we dat al gemeenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Als ik erin voorkwam dan was het sowieso een nachtmerrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |