Trucje was toch ook juist om de difficulty op z'n hoogst te zetten? Daardoor ging damage van zowel jou als enemies omhoog waardoor je guns opeens geen proppenschieters meer waren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Wetende dat die crappy shotgun geen shit deed tegen wat je tegen kwam
Klopt jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Trucje was toch ook juist om de difficulty op z'n hoogst te zetten? Daardoor ging damage van zowel jou als enemies omhoog waardoor je guns opeens geen proppenschieters meer waren.
Dus ironisch genoeg werd het spel eenvoudiger door moeilijkheidsgraad te verhogen.
ik begreep van een reviewer dat er op de valreep van reviewdeadline nog een grote patch binnen kwam rollenquote:Op woensdag 20 november 2024 07:40 schreef RaXz het volgende:
Het zal mij benieuwen vandaag wat de Stalker community ervan gaat vinden, ik wacht het met smart af. Ik wacht het sowieso af met een aantal patches want het zou geen echte Stalker game zijn zonder een hoop bugs.
ik vond em wel tof maar kreeg mijzelf niet zover dat ik em echt door wilde spelen, te langdradig wellicht?quote:
2 uur voor launch mogen de reviews pas los.quote:Op woensdag 20 november 2024 07:40 schreef RaXz het volgende:
Het zal mij benieuwen vandaag wat de Stalker community ervan gaat vinden, ik wacht het met smart af. Ik wacht het sowieso af met een aantal patches want het zou geen echte Stalker game zijn zonder een hoop bugs.
Dat gebeurt zo vaak.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begreep van een reviewer dat er op de valreep van reviewdeadline nog een grote patch binnen kwam rollen
Same. Gaat me geeneens zozeer om de bugs maar meer om de balans. Wat vooral naar voren komt uit een paar reviews is dat sommige mechanics niet 'leuk' werken. Hopelijk pakken ze dat snel op.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:17 schreef RaXz het volgende:
Veel plezier, ik wacht nog een aantal updates voor de optimale ervaring.
Meh, nog veel werk aan de winkel.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:27 schreef Jimbo het volgende:
Hoe bevalt s.t.a.l.k.e.r hier inmiddels?
Verstandig.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:17 schreef RaXz het volgende:
Veel plezier, ik wacht nog een aantal updates voor de optimale ervaring.
quote:
Mwah, een magazijn leegpompen in de eerste was niet zo tricky. Die controller daarna daarentegen...quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Wetende dat die crappy shotgun geen shit deed tegen wat je tegen kwam
Het is geen hoarder shooter. Keuzes maken en de gevolgen daarvan accepteren zorgen juist voor een stukje immersie.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:29 schreef RaXz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat klinkt als een echte Stalker release, inderdaad vol met bugs en andere problemen.
Ik wacht wel een tijd voordat ik ga spelen, laat andere maar betalen om te testen.
Er komen nog patches en fixes aan. En ik heb ook veel positieve dingen gezien en gehoord. Ook kritische noten.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is geen hoarder shooter. Keuzes maken en de gevolgen daarvan accepteren zorgen juist voor een stukje immersie.
Ik heb het idee dat SkillUp een game op zijn manier wil spelen en als dat niet kan is hij boos op de game. Dat is ook de reden dat ik zijn reviews nooit kijk.
Gisteren alleen wat streamers gekeken, viel mee met de crashes op stream en heb wel een positieve indruk. Vanavond maar even installeren en dan vrijdag zelf aan de slag.
Dat zal ook nog wel getweaked worden, die bloodsuckers zijn een punt waar men over valt.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:10 schreef Perrin het volgende:
Je moet veel van die mobs wel 10x raken terwijl ze de hele tijd onzichtbaar jou uit het niks aanvallen.
Kweetniet of ik dat peak gameplay vind.
Gister een beetje gekeken op Twitch en ik vond dat idd maar matig.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zal ook nog wel getweaked worden, die bloodsuckers zijn een punt waar men over valt.
Daarom, ik ben er van overtuigd dat dit nog wel aangepast gaat worden. Een reviewer zei dat je op een moment drie (of meer) tegelijk moet bevechten. En dat leverde best veel frustratie op. Ik vermoed dat ze bloodsuckers wat minder bullet spongy gaan maken.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gister een beetje gekeken op Twitch maar ik vond het maar matig. Elk van die bloodsuckers voelt als een bossfight en je bent de hele tijd aan het bandagen/healen of savegames spammen. Geweren voelen echt slap.
Andere stukjes vond ik wel vet, als je een human base aanvalt bijvoorbeeld.
Ja en dan misschien een beetje balancen door ze wel wat meer damage te laten doen en/of sneller te zijn. Moet ook geen easymode worden denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom, ik ben er van overtuigd dat dit nog wel aangepast gaat worden. Een reviewer zei dat je op een moment drie (of meer) tegelijk moet bevechten. En dat leverde best veel frustratie op. Ik vermoed dat ze bloodsuckers wat minder bullet spongy gaan maken.
Yep ik was ook niet echt onder de indruk van de combat/gunplay en de vijanden. Die gemuteerde varkens of whatever zijn ook heel matig vormgegeven, belabberde physics (zien eruit als hele ouderwetse assets in een moderne game) en je wordt een beetje gedwongen om te cheesen.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gister een beetje gekeken op Twitch en ik vond dat idd maar matig.
Elk van die bloodsuckers voelt als een bossfight en je bent de hele tijd aan het bandagen/healen/eten etc of zelfs savegames spammen. De geweren voelen ook echt slap.
Andere stukjes vond ik wel vet, als je een human base aanvalt bijvoorbeeld.
Ik heb niet de hele review gekeken omdat ik zo min mogelijk wil spoilen. Maar het is inderdaad geen hoarder shooter, dat is Stalker nooit geweest en blij te horen dat het nu ook niet het geval is.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is geen hoarder shooter. Keuzes maken en de gevolgen daarvan accepteren zorgen juist voor een stukje immersie.
Ik heb het idee dat SkillUp een game op zijn manier wil spelen en als dat niet kan is hij boos op de game. Dat is ook de reden dat ik zijn reviews nooit kijk.
Gisteren alleen wat streamers gekeken, viel mee met de crashes op stream en heb wel een positieve indruk. Vanavond maar even installeren en dan vrijdag zelf aan de slag.
Doet mij denken aan Defconquote:Op donderdag 21 november 2024 16:30 schreef Perrin het volgende:
Goed gekozen releasedag.
https://store.steampowered.com/app/2647680/ICBM_Escalation/
Ja prima spel! Ook wel mee vermaaktquote:Op donderdag 21 november 2024 20:11 schreef V. het volgende:
Wèl een topgame: Sniper Elite 5![]()
Vanmiddag weer een missie afgerond. Wát een topgame, wat een toffe maps en wat een details
Spy Academy![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
backups?quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:11 schreef V. het volgende:
Mijn 8tb harddisk staat op het punt in te storten. Allerlei warnings in CrystalDisk en HWInfo64
Als een malloot externe schijven aan het vullen voor de zekerheid. Wat een gezeik.
Ja, hapsnap, maar ik heb 17gb in mijn pc hangen (niet helemaal vol), en alleen wat backups van foto's en belangrijke documenten. Maar deze 8gb-schijf zit boordevol videomateriaal, muziek, administratie etc, dus nu als een gek een 4tb externe hd aan het volgooien en straks nog 2 2tb externe ssd'squote:
Wel goede tijd om nas te kopen nu met blackfriday. Zijn vast deals te vindenquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:01 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, hapsnap, maar ik heb 17gb in mijn pc hangen (niet helemaal vol), en alleen wat backups van foto's en belangrijke documenten. Maar deze 8gb-schijf zit boordevol videomateriaal, muziek, administratie etc, dus nu als een gek een 4tb externe hd aan het volgooien en straks nog 2 2tb externe ssd's![]()
Toch maar een keer een NAS
Het gaat mij niet erom hoe gaar of goed de guns zijn, dat is het punt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:33 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien verder spelen dan 2 uur waarmee je alleen de gaarste guns kan gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |