Staat op de lijst, maar wel eerst andere games uitspelen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Niemand anders die zo enthousiast is over deze game als ik? Veruit de meest creepy game die ik ooit heb gespeeld is nu nog een stuk creepier.
Creepier dan Alien: Isolation?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Niemand anders die zo enthousiast is over deze game als ik? Veruit de meest creepy game die ik ooit heb gespeeld is nu nog een stuk creepier.
Anders.quote:
dat heeft even geduurdquote:System Shock
by Nightdive Studios
The following items were shipped: Big Box Collector's Edition, Limited Edition System Shock Art Book
Dit is de reden dat ik geen spellen met jumpscares meer speel...quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:28 schreef ems. het volgende:
Ik kan Silent Hill 2 de hele tijd maar kort spelen en daarna moet even pauze nemen
Waarom ben ik een volwassen man maar toch zo pussy voor dit spel![]()
System Shock Remake is wel erg geweldig jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft even geduurd![]()
ben benieuwd
Persona 5 redelijk kapot gespeeld. Deze komt ook op de wishlist. En sowieso de demo eens proberen. Eerst de beta van Monster Hunter! Als die afgelopen is, dan kijk ik eens naar Metaphor.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 12:23 schreef Monolith het volgende:
Ja die staat ook nog wel op m'n lange, lange lijstje. Slechts 1 persona game gespeeld, maar die was zeker vermakelijk.
de big box heb ik in 2021 al gepreorderdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
System Shock Remake is wel erg geweldig ja
Een spel voor mensen die niet van gameplay houden.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
like a dragon gekocht
maar heb ik nou een film of een spel gekocht?
Duurt even eer het echt los gaat, maar dan kan je ook heel veel doenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
like a dragon gekocht
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een spel voor mensen die niet van gameplay houden.
wat is het nou?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt even eer het echt los gaat, maar dan kan je ook heel veel doen
Het is een Yakuza game, die komen langzaam op gang. Maar zodra je echt je gang mag gaan, kan je echt heel veel doen. En er zitten echt tig veel minigames in.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
[..]
wat is het nou?
1.5 uur "gespeeld" en misschien 10 minuten gameplay
Je moet de eerste 30 uur alleen een beetje uitzingen, maar daarna kun je darts en mahjong spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een Yakuza game, die komen langzaam op gang. Maar zodra je echt je gang mag gaan, kan je echt heel veel doen. En er zitten echt tig veel minigames in.
quote:Op zaterdag 16 november 2024 18:18 schreef Troel het volgende:
De familybibliotheek is vernieuwd. Je kunt nu een gezin aanmaken en alle spellen van die mensen spelen met uitzondering van de spellen die al gespeeld worden.
Ook als de persoon dus zelf in een ander spel aan het spelen is. Ik denk dat iedereen @:mschol in zijn familie wil
Geen idee. Wij hebben gewoon alleen ons eigen gezinquote:Op zaterdag 16 november 2024 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
maar de vraag is hoe ze familie controleren
"Papa, welke combo moest ik ook alweer doen om die fatality te doen?"quote:Op zaterdag 16 november 2024 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
maar de vraag is hoe ze familie controleren
ik heb wel aantal mensen met wie ik deel maar die zullen door steam niet gezien worden als familie gok ik zoquote:Op zaterdag 16 november 2024 20:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee. Wij hebben gewoon alleen ons eigen gezin
Dat hoop ik ook maar ik verwacht erg weinig van, vast weer een geval van consolitis zoals ik al xo vaak heb gezien, alle steun vanuit Microsoft maakt het er niet beter op. Daarnaast denk ik dat ik Stalker liever speel op de X-ray engine, we zullen zien hoe het is op Unreal Engine maar daar verwacht ik ook minder van, vooral qua modding.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar STALKER 2, ik hoop zo dat het een goede game is
Waarom niet een maandje game pass? Kan je de game (voor langer dan 2/3u) proberen en je GPU in het slechtste geval met andere games aan het werk zetten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 08:25 schreef PirE het volgende:
Morgen Stalker 2, was de game een beetje uit het oog verloren met alle delays.
Vanavond maar even kijken welke versie ik preorder in afwachting van de reviews. Kan op zijn vroegst vrijdag beginnen, als het heel slecht ontvangen wordt refund ik wel.
Kan de 4090 eindelijk aan de slag, die GPU is toch een beetje overkill voor Europa Universalis 4.
STALKER is wel one of a kind. Volgens mij heeft nog geen enkele developer het voor elkaar gekregen om dat A-Life na te bootsen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:17 schreef The_Substitute het volgende:
Kan me nog herinneren dat Stalker: SoC eigenlijk in 2004 had moeten uitkomen. Gebeurde uiteindelijk pas in 2007. Uitstel hoort erbij.
Ik kijk Stalker 2 wel ff an. Heb al weinig tijd om nog te gamen. De enige 2 games die ik voorlopig ga spelen bij de release zijn KC:D2 en HK: Silksong (mocht de laatste ooit nog uitkomen).
Een spel waarbij je veel japanse shit moet doorzittenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
like a dragon gekocht
Het is een sfeer ding denk ik. Ik deed het in mijn broek toen ik mijn eerste bunker in liep...quote:
Dit ja. Wetende dat die crappy shotgun geen shit deed tegen wat je tegen kwamquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is een sfeer ding denk ik. Ik deed het in mijn broek toen ik mijn eerste bunker in liep...
Als het mede daardoor goed uit de bus komt, dan overweeg ik het zeker. Genoeg tijd tot de release van KC:D2, in februari.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
STALKER is wel one of a kind. Volgens mij heeft nog geen enkele developer het voor elkaar gekregen om dat A-Life na te bootsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |