Ziet er leuk uit! 98% positief ook. Maar ff in de gaten houden voor een salequote:Op woensdag 4 september 2024 11:22 schreef V. het volgende:
Ik heb best wat lol met Tactical Breach Wizards.
Niet heel moeilijk maar speelt lekker weg.
en over een jaar ofzo kan je ze niet meer spelen want servers zijn offline?quote:Op zondag 29 september 2024 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ubisoft heeft sale (op pc), met code AUTUMN24 krijg je 15¤ korting op je mandje als je minimaal 30¤ erin doet.
Dus
Assassins Creed Valhalla
Fenyx Rising
Far Cry 5
Assassins Creed Brotherhood
Gekocht voor 16¤
Ja beter gaan ze niet failliet. Dan komt Anno straks niet uitquote:Op zondag 29 september 2024 13:55 schreef mschol het volgende:
[..]
en over een jaar ofzo kan je ze niet meer spelen want servers zijn offline?
sowieso zal al het IP in limbo raken denk ik, en dat zou echt zonde zijnquote:Op zondag 29 september 2024 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja beter gaan ze niet failliet. Dan komt Anno straks niet uit
Ja voor mij persoonlijk zal ik alleen Anno missen. Meer ubisoft games speel ik tegenwoordig toch niet meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso zal al het IP in limbo raken denk ik, en dat zou echt zonde zijn
stoppen met woke crap en wat goede schrijvers inhuren. Dan komen ze nog ergens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 20:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja voor mij persoonlijk zal ik alleen Anno missen. Meer ubisoft games speel ik tegenwoordig toch niet meer.
Maar zou sowieso zonden zijn. Dus hopelijk overleven ze het gewoon
https://store.steampowered.com/app/1062090/Timberborn/quote:Before we dive into the dam big patch notes, we’d like to announce that on October 24, 2024, we will increase the game’s base price from 24.99 USD to 34.99 USD. We believe that with how much Timberborn has grown since its Early Access release, after three years of development, this change is justified. Our team has also more than doubled in size, allowing us to pump out cool new updates - such as the one we’re releasing today - on our way to v1.0 and beyond.
At 7 PM CEST today, the game goes on a two-week 20% discount. Until October 24, this is your final chance to grab Timberborn at a lower price with a discount on top.
Moet het ook maar weer eens aanslingeren binnenkort, want met de nieuwste update is wel weer bizar veel toegevoegd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 00:14 schreef mschol het volgende:
Voor iedereen die geintresseerd is in Timberborn
[..]
https://store.steampowered.com/app/1062090/Timberborn/
gauw eff halen voor de prijs stijgt
dat ook, ik heb de game in 2022 al gekocht maar door omstandigheden kon ik er toen niet echt tijd insteken. tijdje terug videos van gezien en dat liet mij wel die game oppakken, van de week was het opeens 4:30 terwijl ik aan het spelen wasquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 07:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet het ook maar weer eens aanslingeren binnenkort, want met de nieuwste update is wel weer bizar veel toegevoegd.
Ja zo gaat dat met dit soort games.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ook, ik heb de game in 2022 al gekocht maar door omstandigheden kon ik er toen niet echt tijd insteken. tijdje terug videos van gezien en dat liet mij wel die game oppakken, van de week was het opeens 4:30 terwijl ik aan het spelen was![]()
satisfactory kan ik niet echt in komenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 09:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat met dit soort games.
Ik zit alleen op het moment nog middenin een potje satisfactory (daar gaat ook bizar veel tijd in zitten) en van Factorio komt binnenkort ook nog de 2.0 versie uit. Zoveel te doen, zo weinig tijd.
Sow die krijgt goede reviews. Die ga ik ook maar eens bekijken.quote:
Als je begint bij Legend of Heroes: Trails of Cold Steel (I) mis je de 5 voorafgaande delenquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Nog meer Fok!kers die in de time-sink zijn gevallen die Legend of Heroes: Trails of Cold Steel heet? (om over de vele vervolgen nog maar te zwijgen)
Ik ben echt groot fan van de serie en heb al met al honderden uren zitten in alle LoH spellen. Echt bizar hoe episch de verhaallijn over pakweg twaalf delen is. Ik heb alles vanaf de Liberl Arc t/m de Calvard Arc waar ze nu in zitten gespeeld. Helaas wordt er nu zo langzamerhand wel een einde aan gebreid, maar er is geen serie die zo'n langlopend, meeslepend verhaal kent als deze.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 14:22 schreef ChrisCarter het volgende:
Nog meer Fok!kers die in de time-sink zijn gevallen die Legend of Heroes: Trails of Cold Steel heet? (om over de vele vervolgen nog maar te zwijgen)
Spijtig man. Ik heb er wel van genoten maar het ook niet uitgespeeld..quote:Op maandag 14 oktober 2024 11:34 schreef PirE het volgende:
Nou, ik heb de zware taak op me genomen om Starfield: Shattered Space uit te spelen (ik had premium van AMD). Het is gelukt en hij is weer platinum.
Pros. Het speelt zich af in een crafted spelwereld, dus veel minder loading screens en geen repeat assets.
Lengte, vrij korte DLC en 100% lukt wel in een dag.
Cons. Weinig nieuwe items (wapens enzo). Heb de hele DLC uitgespeeld met armor en wapens die ik al had. Die nieuwe granaten voegden weinig toe voor mij omdat granaten in base game matig werken en ik gebruikte ze nooit (weinig damage, omslachtig en ik heb niks in demolition gestopt).
Verhaal was matig, ik heb niks met zealots in games en het is ook niet vernieuwend. Net als base game mist het een ziel en de NPCs hebben de persoonlijkheid van een kartonnen doos. Day after ben ik eigenlijk al vergeten waar het over ging en wie de belangrijkste karakters zijn.
Hopelijk was dit het qua Starfield. Heb er ook weinig vertrouwen in dat Bethesda niet dezelfde fouten gaat maken met Elder Scrolls aangezien ze volhouden dat Starfield het beste ooit is. Dat is het gewoon niet.
Ik heb hem gisteren gekocht, wel grappig spel, alleen sommige dingen kom ik niet echt uit.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:48 schreef RaXz het volgende:
Timberborn heeft een nieuwe update, echt een city builder voor Nederlanders.
zoals?quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gekocht, wel grappig spel, alleen sommige dingen kom ik niet echt uit.
Wat voor dingen? Het enige waar ik wel eens mee de mist in ging in het begin was dat je b.v. als je wilt dat je bevers het water in gaan je wel een trappetje moet bouwen en dat wanneer je gebouwen hebt met een ingang die aansluit op een platform je op dat platform ook nog wel expliciet een weggetje moet bouwen, anders is het niet connected.quote:Op maandag 14 oktober 2024 22:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gekocht, wel grappig spel, alleen sommige dingen kom ik niet echt uit.
waren er bij de lumberjack bomen in zijn gebied? waren die ook aangegeven dat ze omgehakt mogen worden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 09:58 schreef Droopie het volgende:
Nou, ik was klaar met de tutorial en ik zag dat er droogte aankwam.
Dus ik bouw een 2e waterpomp en wou die met prioriteit laten bouwen.
Niemand ging materiaal brengen, ik een paar gebouwen op pauze gezet.
Maar het enige wat er gebeurde dat ik bevers bij de lumberjack zag wachten en niemand deed een stap extra.
een unemployed bever is geen hauler, daarvoor moet je een hauling post hebben.quote:Ik probeerde ook extra water naar de opslagpunten te brengen, maar daar waren geen hauliers aanwezig, ondanks dat ik toen bijna alle werkzaamheden in gebouwen op pauze had gezet.
Ja er waren nog bomen over, maar ik had verwacht dat ze materieel zouden gaan rondbrengen op andere locaties, als ik hun eigen werkplek op pauze zette.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
waren er bij de lumberjack bomen in zijn gebied? waren die ook aangegeven dat ze omgehakt mogen worden?
[..]
een unemployed bever is geen hauler, daarvoor moet je een hauling post hebben.
in Banished gebeurde dit wel jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 10:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja er waren nog bomen over, maar ik had verwacht dat ze materieel zouden gaan rondbrengen op andere locaties, als ik hun eigen werkplek op pauze zette.
Maar allebei bedankt voor de tips, ik ga hem straks even aanzetten
Ja hier was ik al bang voor inderdaad. Dit konijnenhol gaat diep, bijna niveautje Bedrock in Minecraftquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 18:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Als je begint bij Legend of Heroes: Trails of Cold Steel (I) mis je de 5 voorafgaande delen![]()
Zelf de afgelopen paar jaar de Liberl Arc (In the Sky 1t/m3 ) en Crosbell Arc (From Zero & To Azure) gespeeld, en nu bij de laatste chapter van Cold Steel (I).
Dus nog genoeg delen te gaan
Je hoeft ook niet per se alle delen van voor naar achter te spelen. Ik heb ze ook niet per se op chronologische volgorde gespeeld, want de Crossbell arc is pas later vertaald naar het Engels. Het is vooral een feest van herkenning als je dat wel doet, want niet alleen is het een groot doorlopend verhaal in een wereld waarin conflicten tussen naties spelen waarin je zaken vanuit verschillende perspectieven ziet met op de achtergrond nog allerlei duistere machten en bovennatuurlijke fenomenen, maar personages uit de verschillende delen maken ook weer direct of indirect hun opwachting in andere delen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 11:58 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja hier was ik al bang voor inderdaad. Dit konijnenhol gaat diep, bijna niveautje Bedrock in Minecraft
Ik ben nu bij Chapter 6 van de 1e Cold Steel game, en hoewel er van alles gebeurt in de wereld heb ik het idee dat ik nog geen 5% ervan "snap"quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se alle delen van voor naar achter te spelen. Ik heb ze ook niet per se op chronologische volgorde gespeeld, want de Crossbell arc is pas later vertaald naar het Engels. Het is vooral een feest van herkenning als je dat wel doet, want niet alleen is het een groot doorlopend verhaal in een wereld waarin conflicten tussen naties spelen waarin je zaken vanuit verschillende perspectieven ziet met op de achtergrond nog allerlei duistere machten en bovennatuurlijke fenomenen, maar personages uit de verschillende delen maken ook weer direct of indirect hun opwachting in andere delen.
Mocht je nog ergens een uurtje of 600 de tijd hebben, dan zou ik het zeker aanraden om ze van voor tot achter te spelen, maar het is geen harde vereiste om je met de games te vermaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gameplay vind ik op zich nog wel interessant ook op langere termijn, maar verandert het combat en "missie"systeem ook met de andere delen in de serie(s)?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 14:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben nu bij Chapter 6 van de 1e Cold Steel game, en hoewel er van alles gebeurt in de wereld heb ik het idee dat ik nog geen 5% ervan "snap"Nou ja, dat je niet direct snapt waar alles over gaat is ook wel inherent aan de serie in de zin dat je geleidelijk aan mysteries en samenzweringen ontrafelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooropgesteld, de kern van het combatsysteem blijft door de hele serie heen in stand. Maar elk deel heeft wel vaak weer nieuwe dingen of zaken die iets anders werken. Qua missiesysteem is de rode lijn vaak ook wel chapters met hoofd- en sidequest, maar ook daar zit per deel wel weer variatie in. Mocht je teleurgesteld zijn in het feit dat b.v. FF tegenwoordig zo nodig een halve action RPG moet zijn, dan is deze serie de juiste keuze. Als je verwacht dat je in een volgende deel plots geen turn-based combat meer gaat tegenkomen of een radicaal ander combatsysteem, dan moet je de serie niet spelen.quote:De gameplay vind ik op zich nog wel interessant ook op langere termijn, maar verandert het combat en "missie"systeem ook met de andere delen in de serie(s)?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Niemand anders die zo enthousiast is over deze game als ik? Veruit de meest creepy game die ik ooit heb gespeeld is nu nog een stuk creepier.quote:
Niet mijn type game. Ik zag wel wat gameplay van de nieuwe life is strange. Die lijkt me wel tof, al heb ik al een hele lange lijst aan games om nog te spelen de komende tijd helaas en veel te weinig tijd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 19:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Niemand anders die zo enthousiast is over deze game als ik? Veruit de meest creepy game die ik ooit heb gespeeld is nu nog een stuk creepier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |