Trucje was toch ook juist om de difficulty op z'n hoogst te zetten? Daardoor ging damage van zowel jou als enemies omhoog waardoor je guns opeens geen proppenschieters meer waren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Wetende dat die crappy shotgun geen shit deed tegen wat je tegen kwam
Klopt jaquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Trucje was toch ook juist om de difficulty op z'n hoogst te zetten? Daardoor ging damage van zowel jou als enemies omhoog waardoor je guns opeens geen proppenschieters meer waren.
Dus ironisch genoeg werd het spel eenvoudiger door moeilijkheidsgraad te verhogen.
ik begreep van een reviewer dat er op de valreep van reviewdeadline nog een grote patch binnen kwam rollenquote:Op woensdag 20 november 2024 07:40 schreef RaXz het volgende:
Het zal mij benieuwen vandaag wat de Stalker community ervan gaat vinden, ik wacht het met smart af. Ik wacht het sowieso af met een aantal patches want het zou geen echte Stalker game zijn zonder een hoop bugs.
ik vond em wel tof maar kreeg mijzelf niet zover dat ik em echt door wilde spelen, te langdradig wellicht?quote:
2 uur voor launch mogen de reviews pas los.quote:Op woensdag 20 november 2024 07:40 schreef RaXz het volgende:
Het zal mij benieuwen vandaag wat de Stalker community ervan gaat vinden, ik wacht het met smart af. Ik wacht het sowieso af met een aantal patches want het zou geen echte Stalker game zijn zonder een hoop bugs.
Dat gebeurt zo vaak.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik begreep van een reviewer dat er op de valreep van reviewdeadline nog een grote patch binnen kwam rollen
Same. Gaat me geeneens zozeer om de bugs maar meer om de balans. Wat vooral naar voren komt uit een paar reviews is dat sommige mechanics niet 'leuk' werken. Hopelijk pakken ze dat snel op.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:17 schreef RaXz het volgende:
Veel plezier, ik wacht nog een aantal updates voor de optimale ervaring.
Meh, nog veel werk aan de winkel.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:27 schreef Jimbo het volgende:
Hoe bevalt s.t.a.l.k.e.r hier inmiddels?
Verstandig.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:17 schreef RaXz het volgende:
Veel plezier, ik wacht nog een aantal updates voor de optimale ervaring.
quote:
Mwah, een magazijn leegpompen in de eerste was niet zo tricky. Die controller daarna daarentegen...quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Wetende dat die crappy shotgun geen shit deed tegen wat je tegen kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |