Zo lang inderdaad jeetje. Voelt als een uurtjequote:Op maandag 29 juli 2024 11:17 schreef tompsv18 het volgende:
Zeggen ze dat voetbal lang duurt. Dadelijk gewoon 2,5 uur naar deze spannende pot zitten gluren.
Haar haar was ooit roze, dus goede vraag inderdaadquote:Op maandag 29 juli 2024 11:19 schreef Faraday01 het volgende:
Je vraagt je af hoe Karakurt door de psychische beoordeling is gekomen want die lijkt niet goed snik
Dit is qua sport kijken wel genieten ja.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:20 schreef tompsv18 het volgende:
Echt een geweldig spannende pot dit. Beter kan bijna niet lijkt me.
Had iets minder spannend gehoeven voor mij.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:20 schreef tompsv18 het volgende:
Waar voor zijn geld.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:21 schreef asco het volgende:
Hier krijg je op allerlei manieren waar voor je geld.
ja maar zo onnodig als ze die 3de niet hadden verklootquote:Op maandag 29 juli 2024 11:20 schreef tompsv18 het volgende:
daar selecteren ze op bij de NOSquote:
Stukje coping.quote:
Dikker dan het boek van Sinterklaas.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
We schrijven hem bij in de 'Goh, deze had je echt niet hoeven te verliezen'.
Daar gaat het qua mentaliteit bij Nederlandse ploegen toch wel vaak mis ten opzichte van bijvoorbeeld Z-Europese ploegenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een wedstrijd op slot gooien is ook een kwaliteit
Wel een moeilijke sport om een wedstrijd op slot te gooien natuurlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar gaat het qua mentaliteit bij Nederlandse ploegen toch wel vaak mis ten opzichte van bijvoorbeeld Z-Europese ploegen
Hoe leg je een volleybalwedstrijd op slot?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar gaat het qua mentaliteit bij Nederlandse ploegen toch wel vaak mis ten opzichte van bijvoorbeeld Z-Europese ploegen
Nederland mist een type Timmy Simons.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hoe leg je een volleybalwedstrijd op slot?
quote:Op maandag 29 juli 2024 11:26 schreef superniger het volgende:
Nederlandse arrogantie keihard afgestraft.
De Spaanse en Italiaanse bonden en chef de mission zullen er wel niet ophameren dat het verhaaltje belangrijker is.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vond ik niet per se, gewoon een pass naar de beste speler en hopen dat ie valt.quote:
Ja gewoon alle ballen op Vargas en hopen dat die hem goed raakt.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd die lange ballen die alsnog erin gaan
Ja als je mannen opstelt is het niet eerlijk.quote:
Jammer dat ze toch nog goed in de wedstrijd kwam, aan het begin is die toch een paar keer goed afgebloktquote:Op maandag 29 juli 2024 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja gewoon alle ballen op Vargas en hopen dat die hem goed raakt.
Nou nou nou, het is nog geen eens middag.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:28 schreef kilon het volgende:
Als Nederlander erg jammer en toch teleurstellend.
Als sportfan een gigantische spannende en echt geweldige wedstrijd.
Zeer waarschijnlijk de mooiste wedstrijd van de dag in alle sporten.
Ze staan 4 nu op de ranglijst.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Kijk de nummer 2 van de wereld eens blij zijn met een 3-2 winst op een ploeg die amper mee mag doen.
Ja dit was echt topsport.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:28 schreef kilon het volgende:
Als Nederlander erg jammer en toch teleurstellend.
Als sportfan een gigantische spannende en echt geweldige wedstrijd.
Zeer waarschijnlijk de mooiste wedstrijd van de dag in alle sporten.
Dat soort ploegen zijn meer gewend om partijen eruit te slepen.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. Turkije is nr 2 vd wereld om een reden, dat blijkt.
Als de scheidsrechter een foute techniek toelaat wel ja, helft van de wedstrijd hebben we Karakut trouwens niet gezienquote:
4e toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
Tja. Turkije is nr 2 vd wereld om een reden, dat blijkt.
’Maar we mogen trots zijn’quote:Op maandag 29 juli 2024 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:
We schrijven hem bij in de 'Goh, deze had je echt niet hoeven te verliezen'.
Nee, aangezien er over technische fouten geen absolute regels zijn. Het is de beoordeling van de scheids of een dergelijke bal technisch correct is. In dit geval zal hij het waarschijnlijk ok hebben gevonden aangezien de bal tegelijk ook door het nederlandse blok werd aangeraakt.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:29 schreef Eppie_NL het volgende:
Konden ze geen challenge aanvragen bij die plakbal?
"En als je het dan niet afmaakt dan weet je dat het lastig wordt"quote:
Net dat stukje killer-instinct.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
"En als je het dan niet afmaakt dan weet je dat het lastig wordt"
Nee maar die niet-gechallengde aanraking omdraaien was schandaligquote:Op maandag 29 juli 2024 11:31 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee, aangezien er over technische fouten geen absolute regels zijn. Het is de beoordeling van de scheids of een dergelijke bal technisch correct is. In dit geval zal hij het waarschijnlijk ok hebben gevonden aangezien de bal tegelijk ook door het nederlandse blok werd aangeraakt.
De NOS samenvatting van alles wat ik net gemist heb omdat het volleybal te lang duurde.quote:
Roeien is straks wel met vlaggetjequote:Op maandag 29 juli 2024 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De NOS samenvatting van alles wat ik net gemist heb omdat het volleybal te lang duurde.
Er is niet veel anders
Man, ik ben nog nooit bij zoiets spannends geweestquote:Op maandag 29 juli 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel waarom volleybal een van de leukste sporten op de Spelen is
Oh Nouja, hèt punt blijft staan.quote:
Lekker gespeeld, was gezellig.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Tevreden ondanks het verlies. Typisch Nederlandse mentaliteit.
Aantal gewonnen wedstrijden gaat boven behaalde punten, dus je moet er sowieso eentje winnen. Ik denk dat het resultaat tegen italie niet heel relevant zal zijn. Winnen tegen DOM en het 3-2 verlies van vandaag is denk ik al genoeg om een van de beste nrs. 3 te wordenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu moet je eigenlijk 3-0 of 3-1 winnen van Dominicaanse Republiek of ook 3-2 verliezen van Italië, en dan hopen dat het genoeg is.
Leuk weg met de meiden, straks even een selfie en weer leuke oorbelletjes uitzoeken voor de volgende pot. Lekker elkaars nageltjes lakken.quote:
Als je 2-0 voorstaat, dan kan je niet tevreden zijn met een 2-3 verlies... :/quote:Op maandag 29 juli 2024 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
Tevreden ondanks het verlies. Typisch Nederlandse mentaliteit.
3-2, 2-3, 0-3 is goed genoeg ja?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Aantal gewonnen wedstrijden gaat boven behaalde punten, dus je moet er sowieso eentje winnen. Ik denk dat het resultaat tegen italie niet heel relevant zal zijn. Winnen tegen DOM en het 3-2 verlies van vandaag is denk ik al genoeg om een van de beste nrs. 3 te worden
Ik dacht dat dat al geweest was. Valt mee.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roeien is straks wel met vlaggetje
Daarna wel alleen eventing en misschien tennis met vlag? Tot 6 uur ofzoquote:Op maandag 29 juli 2024 11:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al geweest was. Valt mee.
Knollen kunnen me echt gestolen worden, maar verder is het tot 14:50 vrij karig jaquote:Op maandag 29 juli 2024 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarna wel alleen eventing en misschien tennis met vlag? Tot 6 uur ofzo
Wat is er om 14.50?quote:Op maandag 29 juli 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Knollen kunnen me echt gestolen worden, maar verder is het tot 14:50 vrij karig ja
Ik ga ook gewoon even langs de sportschool straks.
Oh maar dat gaat natuurlijk ook nergens meer om, die zijn al uitgeschakeldquote:
Dan heb je een setratio van 0,625. Dat is alleen voldoende als er een andere nummer 3 3-0, 0-3, 0-3 speelt. Is mogelijk, maar wel heel onwaarschijnlijk. Je hebt dus inderdaad gelijk, een setje tegen Italië zou wel fijn zijn. 3-0 of 3-1 tegen DOM kan ook, dan heb je 4 punten en dat zou toch wel voldoende moeten zijn denk ikquote:Op maandag 29 juli 2024 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3-2, 2-3, 0-3 is goed genoeg ja?
Het is iets.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh maar dat gaat natuurlijk ook nergens meer om, die zijn al uitgeschakeld
Tot 14:00 uur even zelf sporten of andere dingen doen is wel een goed plan. Daarna zetten we mountainbike en boogschieten maar aan. De zon schijnt lekker, daar maken we gebruik van.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Knollen kunnen me echt gestolen worden, maar verder is het tot 14:50 vrij karig ja
Ik ga ook gewoon even langs de sportschool straks.
Mja dat lijkt me dan wel nodig.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dan heb je een setratio van 0,625. Dat is alleen voldoende als er een andere nummer 3 3-0, 0-3, 0-3 speelt. Is mogelijk, maar wel heel onwaarschijnlijk. Je hebt dus inderdaad gelijk, een setje tegen Italië zou wel fijn zijn. 3-0 of 3-1 tegen DOM kan ook, dan heb je 4 punten en dat zou toch wel voldoende moeten zijn denk ik
Er is wel mountainbiken en boogschieten vanmiddag,dat is op zich wel leukquote:Op maandag 29 juli 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is iets.
Anders moet je op het waterpolo wachten voor nog een vlaggetje buiten tennis.
Of zeilen, als er wind is.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is iets.
Anders moet je op het waterpolo wachten voor nog een vlaggetje buiten tennis.
Ik kon m'n aandacht er echt niet bij houden bij het mtb gisteren, tot het punt dat ik die hele lekke band gemist hadquote:Op maandag 29 juli 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is wel mountainbiken en boogschieten vanmiddag,dat is op zich wel leuk
Goed punt, dat is er ook nog jaquote:
Daar ging het foutquote:
Ik bij 8-8 in vijfde set.quote:
Ah. De schuldige is gevonden.quote:
Je stond met 2-0 voor mutsquote:"Natuurlijk ben ik teleurgesteld", zei aanvoerster Nika Daalderop. ,,Maar ook trots. We hebben een hele mooie wedstrijd neergezet als team. Maar Turkije is wereldtop. Dan weet je dat het op de belangrijke momenten niet makkelijk wordt."
Ja, alles telt mee. Belangrijkste is nog wel dat aantal gewonnen wedstrijden boven het aantal punten gaatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:32 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe werkt dat straks met de beste nummers 3? Telt de uitslag tegen de nummer 4 dan mee, of niet?
Maar dan is Nederland wel echt in het nadeel, aangezien de 2 zwakste teams in die andere groepen zitten. De nummers 3 uit de andere poules winnen echt makkelijker met 3-0 van Frankrijk of Kenya dan Nederland van de DR.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:35 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ja, alles telt mee. Belangrijkste is nog wel dat aantal gewonnen wedstrijden boven het aantal punten gaat
Klopt, Nederland is best wel genaaid. Japan moet vanmiddag met 3-0 of 3-1 verliezen van Brazilië, dan hebben we een kansquote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dan is Nederland wel echt in het nadeel, aangezien de 2 zwakste teams in die andere groepen zitten. De nummers 3 uit de andere poules winnen echt makkelijker met 3-0 van Frankrijk of Kenya dan Nederland van de DR.
En dat zal dan vooral over Japan gaan. In groep A kan zo maar eens iedereen met 2 overwinningen eindigen. En ja, dit veronderstelt inderdaad dat NL verliest van Italië.
Gaan we dan winnen op ratio ofzo als we 0-3 3-2 pakken?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:22 schreef GlennQuagmire het volgende:
Japan verliest 3-0 van Brazilië en kan daardoor max 3 punten halen, Winst op DOM is voor Nederland dus genoeg onafhankelijk van het resultaat tegen Italië straks.
Excuus, 3-1 of 3-0 wint idd. 3-2 zal waarschijnlijk onvoldoende zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we dan winnen op ratio ofzo als we 0-3 3-2 pakken?
of 4 minder, en dan buiten in het zandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:03 schreef Szura het volgende:
Volleybal mag van mij wel met een speler minder worden gespeeld
1-3 verliezen vandaag kan ook wel helpen denk ik zo, maar dat wordt pittigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Excuus, 3-1 of 3-0 wint idd. 3-2 zal waarschijnlijk onvoldoende zijn
1-3, 3-2 is ook voldoende ja. Dan kom je op een setratio van 6/8. Japan kan max op 4/6 komen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-3 verliezen vandaag kan ook wel helpen denk ik zo, maar dat wordt pittig
Of met zes meer. Dat moet ook een hilarische aanblik zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:03 schreef Szura het volgende:
Volleybal mag van mij wel met een speler minder worden gespeeld
Vanwege de rails ?quote:
Kunnen we dit naar jouw mening classificeren als "typisch Nederlands"?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat juichen als je 5 punten achterstaat.Langs de zijlijn zwaaien zelfs.
Ga alsjeblieft niet nog meer topics verpesten met je onzinquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat juichen als je 5 punten achterstaat.Langs de zijlijn zwaaien zelfs.
Nee. Heb het idee dat dit soort onzin vaak meer sportgerelateerd is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:13 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kunnen we dit naar jouw mening classificeren als "typisch Nederlands"?
Wordt ook wel een beetje afgedwongen door Italië.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:15 schreef Szura het volgende:
Veel teveel slordige set-ups, deze set kun je vergeten
Ben overigens oprecht wel benieuwd watquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:15 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier gaande?
[poll=7669]
Zweet opvegen?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:17 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ben overigens oprecht wel benieuwd wat
Daar had een beugel niet misstaan neequote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:18 schreef R-woud93 het volgende:
Die donkere vrouw bij Italië heeft haar gebit wel heel erg naar voren staan
Dat dacht ik ook ja, zag er niet fraai uitquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:19 schreef Szura het volgende:
Dat was toch foute techniek bij Italië?
Het was de derde bal.quote:
25quote:
Peertjesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was de derde bal.Dan moet je die bal gewoon over het net peren.
Was een servicequote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hij was uit maar ging via de handen van het blok.
Moet alleen nog leren mikkenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:27 schreef Szura het volgende:
Die Antropova slaat zo hard als een man joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |