Geen nummertjequote:
quote:
Morgen weer naar huis.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker reisje voor Koninklijke familie wel. Openingsceremonie, hokkie, MTB, volleybal
Van onze centen!quote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker reisje voor Koninklijke familie wel. Openingsceremonie, hokkie, MTB, volleybal
Wat een mazzel dat er nog kaartjes te koop waren net voor wedstrijden van Nederland.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doet Mr. T ook mee?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met het a-team zie je meteen weer het verschil.
Van mij mag het. Hun enthousiasme is oprecht en je ziet dat ze er ook echt als liefhebbers zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook om zelf te doen hoorquote:
WA heeft daar dagen Ticketswap voor afgezocht.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:36 schreef kilon het volgende:
[..]
Wat een mazzel dat er nog kaartjes te koop waren net voor wedstrijden van Nederland.
Gymdocenten op school waren groot fan van de sport, dus daar weet ik alles vanquote:
Volgens mij op alle scholen. Die van mij wel. Hadden minder met basketbal.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gymdocenten op school waren groot fan van de sport, dus daar weet ik alles van
Zouden Marco B. en Ali B. ook wel willen.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:42 schreef DeLuna het volgende:
Dat knuffelen van de coach ook na een punt, kalm joh
Buiten was altijd softbal. Binnen volleybal. Heel soms basketbal of als je enorm geluk had ringhockey.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij op alle scholen. Die van mij wel. Hadden minder met basketbal.
Wij kregen alles, maar die meer idd.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Buiten was altijd softbal. Binnen volleybal. Heel soms basketbal of als je enorm geluk had ringhockey.
Of 40-38.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:45 schreef kilon het volgende:
Je hebt gewoon echt geen idee hoe deze set gaat verlopen. Kan 25-22 worden of 22-25.
De bal is rond.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:45 schreef kilon het volgende:
Je hebt gewoon echt geen idee hoe deze set gaat verlopen. Kan 25-22 worden of 22-25.
Jep, softbal ook hier veel gespeeldquote:Op maandag 29 juli 2024 10:43 schreef kilon het volgende:
[..]
Buiten was altijd softbal. Binnen volleybal. Heel soms basketbal of als je enorm geluk had ringhockey.
Nederland is deze set toch echt wel beter dan Turkije,quote:Op maandag 29 juli 2024 10:45 schreef kilon het volgende:
Ik zorgde er voor dat ik pitcher was. Anders stond je uit je neus te vreten.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep, softbal ook hier veel gespeeld
Daar was ik echt afschuwelijk in.
Dat wilde ik juist. Gym op school was niet mijn favoriete vak.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zorgde er voor dat ik pitcher was. Anders stond je uit je neus te vreten.
Dochter van Ruud Geels was international. Neeskens in Jong Oranje.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Softbal is de sport bij uitstek die alleen leuk is om te doen
Eén van m'n favorietenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:47 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat wilde ik juist. Gym op school was niet mijn favoriete vak.
Was daarvoor die toeter?quote:
#werkenbijdenosquote:Op maandag 29 juli 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze moet je nu eigenlijk zien te pakken wel.
Dit dus, het is zo passief. En elke keer als ik kijk wordt het beslist op strafpuntenquote:Op maandag 29 juli 2024 10:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik wordt van veel sporten enthousiast bij de OS, judo hoort daar niet bij.
Beide teams zijn weinig stabiel inderdaad, dit kan nog alle kanten opquote:Op maandag 29 juli 2024 10:53 schreef H.Vviv het volgende:
En nu weer een aantal punten op rij voor Nederland.
die krijgt de zweep van Erdoganquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Van mij mag het. Hun enthousiasme is oprecht en je ziet dat ze er ook echt als liefhebbers zijn
Met Plak winnen we geen plak?quote:
die zit zijn transfer naar het verre Oosten van Turkije aankomenquote:
Niet lekker en 20 x per dag plassen.quote:
Is wel al een punt minder.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:01 schreef Zorro het volgende:
Ze gaan gewoon de 3e ZET pakken stelletje wanhopers.
Dat zou niet nodig moeten zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 11:01 schreef Zorro het volgende:
Ze gaan gewoon de 3e ZET pakken stelletje wanhopers.
(jaja de 5e, maar de dedre gewonnen he)
Parijs.quote:
Orde op zaken stellen nu het nog kan!quote:
Famous last words.quote:
Dat gebeurt bij andere landen net zo. Het is Nederlands om nu pessimistisch te zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:03 schreef Simmertje het volgende:
Wat is het toch voor Nederlandse ziekte dat niet kunnen presteren zodra er druk op komt te staan.
Dit soort takes altijd weerquote:Op maandag 29 juli 2024 11:03 schreef Simmertje het volgende:
Wat is het toch voor Nederlandse ziekte dat niet kunnen presteren zodra er druk op komt te staan.
Dubbele dekking.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We moeten alles op alles zetten dat Vargas niet aan de bal komt
Alsof een Turkije zonder enige weerstand te verslaan valt, ook.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit soort takes altijd weer. Zo dom en kortzichtig.
Jij denkt dat Turkije gaat verliezen ja?quote:
Heksenketeledquote:Op maandag 29 juli 2024 11:07 schreef kilon het volgende:
Al met al moet gezegd worden dat het publiek goed was. Lekker luid voor beide landen.
nee, de Nederlandse ziekte is geen geduld hebben en niet accepteren als er niet onmiddellijk resultaat geboekt wordtquote:Op maandag 29 juli 2024 11:03 schreef Simmertje het volgende:
Eens.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee, de Nederlandse ziekte is geen geduld hebben en niet accepteren als er niet onmiddellijk resultaat geboekt wordt
Ja. En die negeert de scheids daar onder druk.quote:Op maandag 29 juli 2024 11:10 schreef Remco het volgende:
Hier zullen wel gewoon regels voor zijn toch?
Heeft ook Kurt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |