Alleen met pitpoezen.quote:
Pics om te controleren!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:12 schreef Luuntje het volgende:
Hey @:aeque vraag dat aan Pamela.....ik heb nooit beweert dat ik tiet zat heb
Uhm... mijn fantasie is best grootquote:
In de fantasie van mannen is alles grootquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uhm... mijn fantasie is best groot
Nou, in werkelijkheid sommige dingen ook welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 16:51 schreef Luuntje het volgende:
[..]
In de fantasie van mannen is alles groot
Ja ach....als je niet weet wat je ermee moet is dat niet zo heel interessantquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, in werkelijkheid sommige dingen ook wel
Eensquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:36 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja ach....als je niet weet wat je ermee moet is dat niet zo heel interessant
Dat zeg jij ja..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens
Na veel oefenen weet ik dat inmiddels wel
Kom danquote:
Wat een vieze praatjes ook weer.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:36 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja ach....als je niet weet wat je ermee moet is dat niet zo heel interessant
Mwah, erg tam nog.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een vieze praatjes ook weer.
Ja? Vind het niet kunnen.quote:
Niks gewend jij!quote:
Tijd voor een heropvoeding!quote:
Nee, daar is het te laat voor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor een heropvoeding!
Niet met mijquote:
Jij voedt jezelf op?quote:
Niemand anders wou of kon het doen.quote:
Dat is wel zielig eh.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niemand anders wou of kon het doen.
Och, ben er niet minder om gewordenquote:
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ben er niet minder om geworden
quote:
Ja bah hequote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat een vieze praatjes ook weer.
Ja, jullie zijn een stel viespeuken bij elkaar.quote:
Ja meneer de pastoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn een stel viespeuken bij elkaar.
Met wiequote:
Welnee, als je uiteindelijk echte kwaliteit wilt zie ik je vanzelf wel verschijnen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee, als je uiteindelijk echte kwaliteit wilt zie ik je vanzelf wel verschijnen.
Leg de lat nu niet te hoogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee, als je uiteindelijk echte kwaliteit wilt zie ik je vanzelf wel verschijnen.
Ja sorry....maar limbodansen is niet mijn sterkste punt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leg de lat nu niet te hoog
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo geweldig ben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leg de lat nu niet te hoog
Ik ga daar ook niet aan beginnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:45 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja sorry....maar limbodansen is niet mijn sterkste punt.
Dat weten we ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo geweldig ben.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:07 schreef Luuntje het volgende:
Ow dear lord....
Open een raam....het ego verdrukt iedereen in de kamer.
Daarom heb ik altijd de balkondeur openstaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:07 schreef Luuntje het volgende:
Ow dear lord....
Open een raam....het ego verdrukt iedereen in de kamer.
quote:
Schoenmaat?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik al maatje 36 hebben, nee...ik heb 38. Helaas...
Oh ik heb ook nog een berging hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik al maatje 36 hebben, nee...ik heb 38. Helaas...
Waarin?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik heb ook nog een berging hoor.
Shit. Trap ik er toch weer in.
Ohw, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee...confectiemaat....36 is het smalste
Stiekem ben ik gewoon jaloers Stigs zijn hossel skillsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Waarin?
Geef nou maar toe, jij wilt niet stoppen
Aaahhh....dan opletten en lerenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon jaloers Stigs zijn hossel skills
En een motor hebben?quote:
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.quote:
Ik gun anderen ook wat!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.
Owwwww....je hebt al iemand gehosseld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.
Stiekem was je wel jaloers.quote:
Je valt in herhaling.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En tattoos....en wellicht wat gespierd zijn....baardje mag ook.
Ja @:fietsie hoi.
Oh dan val ik af want ik heb geen tattoo's en baardjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En tattoos....en wellicht wat gespierd zijn....baardje mag ook.
Ja @:fietsie hoi.
Moet je ook niet willen joh, beetje van die hogen eisen stellen.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan val ik af want ik heb geen tattoo's en baardje
Nee, jij kunt gewoon niet hosselen.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen joh, beetje van die hogen eisen stellen.
Dat mag jij denken.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, jij kunt gewoon niet hosselen.
@:TheStigsDutchCousin jij hebt het voordeel van een helm
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, jij kunt gewoon niet hosselen.
@:TheStigsDutchCousin jij hebt het voordeel van een helm
Niet zo wanhopig Stiggyquote:
Zegt er een watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:18 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Fok!sterren!
Waarom moest ik bij het teruglezen van wat gisteren in deze SC is gewisseld toch aan Peter Blanker denken?Geen idee, wij kunnen er ook niks aan doen dat we zo awesome zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:18 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Fok!sterren!
Waarom moest ik bij het teruglezen van wat gisteren in deze SC is gewisseld toch aan Peter Blanker denken?Ja kinderen.....scheppen graag opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen allemaal
Life is a highway...let's ride it!
Behalve als het om groenten gaat.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja kinderen.....scheppen graag op![]()
Goedemorgen allemaal
Oh ja? Hier geen last van...quote:Op zondag 28 juli 2024 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Behalve als het om groenten gaat.
Nou zeg.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Algemeen genomen danquote:
Zo rol ik.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:50 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Noem ik je jong....is het weer niet goed.
Zo erg is het ook weer niet hoor.quote:
Oh gelukkig....heb geen zin in een zondagsmisquote:Op zondag 28 juli 2024 10:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor.
Nee.....moeten ons gedragen van dominee @LordofLeavesquote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Volgens mij werden er pogingen ondernomen om te hosselen. Iemand al gelukt dan?
Nee ze speelt hard to get.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Hee viespeuk!quote:
Ohaiquote:Op zondag 28 juli 2024 11:50 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Oh.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee.....moeten ons gedragen van dominee @:LordofLeaves
En een kinderhand is snel gevuld. Misschien verklaart dat ook die gemiddelde 30 cm penislengte van de mannen op Fok?!quote:Op zondag 28 juli 2024 09:35 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Oh?quote:
Oh.quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 12:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En een kinderhand is snel gevuld. Misschien verklaart dat ook die gemiddelde 30 cm penislengte van de mannen op Fok?!
Psies.quote:
Dat ligt eraan hoe onzeker je jager is. Als die de tips uit andere topics uitprobeert en direct het gevoel heeft een blauwtje gelopen te hebben, dan heb je kans dat hard to get verwordt tot not to get. Maar misschien wil je dat in die omstandigheid ook wel. Ach ja.quote:
Exact, en dat werkt twee kanten opquote:
Ja.quote:
quote:
quote:
AH.quote:
Ook datquote:
quote:
Ik ook niet. Krijg ik maagzuur van.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:22 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oh gelukkig....heb geen zin in een zondagsmis
30 cm maar? Dat is ja niks.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:43 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En een kinderhand is snel gevuld. Misschien verklaart dat ook die gemiddelde 30 cm penislengte van de mannen op Fok?!
Gewoon 50cm. Lekker diep.quote:
Laat ik het zo zeggen....als iemand mij alleen wilt hosselen voor het hosselen...neh.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:07 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe onzeker je jager is. Als die de tips uit andere topics uitprobeert en direct het gevoel heeft een blauwtje gelopen te hebben, dan heb je kans dat hard to get verwordt tot not to get. Maar misschien wil je dat in die omstandigheid ook wel. Ach ja.
Zou samen met jou toerenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen....als iemand mij alleen wilt hosselen voor het hosselen...neh.
Wilt iemand mij leren kennen, dan is er een dm.
Mogen we dan niet toeren?quote:
quote:
Wel handig. Kun je pinda's mee van de grond pakken.quote:
Jeweet.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel handig. Kun je pinda's mee van de grond pakken.
Heb je dan geen puf meer voorquote:Op zondag 28 juli 2024 19:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Net een sigaret gerookt na dit gelezen te hebben...
Ik moet ze van de grond pakken als een sukkelquote:
Veel te leren jijquote:Op zondag 28 juli 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik moet ze van de grond pakken als een sukkel![]()
Nee, 20 cm te korte penis.quote:
Dus?quote:
Moet ik mijn handen gebruiken om pinda's te pakken.quote:
Tijd voor nieuwe technieken!quote:Op zondag 28 juli 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet ik mijn handen gebruiken om pinda's te pakken.
Leg ze maar uit dan.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe technieken!
Some say...quote:
Ow boy....ramen kunnen weer open..quote:Op zondag 28 juli 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jeweet.
[..]
Heb je dan geen puf meer voor
quote:
JIj ookquote:
Als ik nu... wat...?quote:Op zondag 28 juli 2024 23:47 schreef fietsie het volgende:
OK. Dit is dus zo'n tijdstip dat snackjes voor de ogen beginnen te ploppen.. "Als ik nu"
En dan trippelt fietsie zo zachtjes mogelijk de trap af....quote:Op maandag 29 juli 2024 00:22 schreef fietsie het volgende:
" Als ik nu de trap afloop en in de koelkast kijk liggen daar de twee overgebleven gesmokede hamburgers die overbleven van het avondeten. Fijn zoutig... rooksmaak eraan... "
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 juli 2024 00:28 schreef Sally het volgende:
Oh, ik moet eigenlijk gaan slapen nu en ben al onderweg naar bed.
Morgen vroeger op dan anders.
Lord!quote:
Hoe is het, medeviespeuk?quote:
Ik ben schoonquote:
Ah! Je geeft toe ook een viespeuk te zijn!quote:
Luuntjequote:Op maandag 29 juli 2024 10:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ah! Je geeft toe ook een viespeuk te zijn!
Welkom bij de club
Alles flex?quote:
Nee, ben niet meer zo flexibel helaas...quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 10:53 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, ben niet meer zo flexibel helaas...
Ow wacht....euh ja, even wachten tot de batterij van mijn camera opgeladen is en dan erop uit.
Valkenburg en omgeving.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd voor training
Waar ga je heen?
quote:Op maandag 29 juli 2024 10:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Valkenburg en omgeving.
En training?
Wish.....
Dat ook jaquote:Op maandag 29 juli 2024 11:06 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja en genoeg bikers te vinden nu daar
Inmiddels aan de cappuccino op het terras in Valkenburgquote:Op maandag 29 juli 2024 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ook ja
Misschien maar een keer een toer plannen naar Limburg.
* TheStigsDutchCousin motor startquote:Op maandag 29 juli 2024 12:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Inmiddels aan de cappuccino op het terras in Valkenburg
Testje gedaan?quote:
Heb het ook nooit ontkend.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:23 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ah! Je geeft toe ook een viespeuk te zijn!
Welkom bij de club
Geen test voor nodigquote:Op maandag 29 juli 2024 13:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Testje gedaan?
[..]
Heb het ook nooit ontkend.
Some say...quote:Op maandag 29 juli 2024 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Luuntje en @:Sally kunnen voor je getuigen?
Nou nee, dat nietquote:
Ik weet van niks!quote:Op maandag 29 juli 2024 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Luuntje en @:Sally kunnen voor je getuigen?
Nee, ben ook blij voor je.quote:
Dus jij weet niks over die 50 cm?quote:
Nog nietquote:Op maandag 29 juli 2024 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ben ook blij voor je.
[..]
Dus jij weet niks over die 50 cm?
Nee, laten we dat ook zo houdenquote:Op maandag 29 juli 2024 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ben ook blij voor je.
[..]
Dus jij weet niks over die 50 cm?
Tssss... valt mij iets van je tegen.quote:
Ja, ik stel graag teleurquote:Op maandag 29 juli 2024 14:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tssss... valt mij iets van je tegen.
File lijdenquote:
Ja...sorry hoor, snap niks meer van jullie kerelsquote:
Ik wil graag een ijskoude cola!quote:Op maandag 29 juli 2024 15:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...sorry hoor, snap niks meer van jullie kerels![]()
Ben ik duidelijk rennen ze weg.
Ben ik makkelijk to get ben ik té makkelijk en dat is ook weer niet goed.
Neem ik initiatief dan is het ook niet goed.....wat willen jullie nou?
Dus ja, ik stel blijkbaar graag teleur
Is er iemand weggerend dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2024 15:36 schreef Luuntje het volgende:
Blijft leuk dat gehap!
* Luuntje pakt cola voor @:LordofLeaves proost
Ja, maar niet van hierquote:Op maandag 29 juli 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er iemand weggerend dan?
Gelukkigquote:
Typisch weer hoor dat moeilijk doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
De inhoud van de kraan is mijn beste vriendquote:
Dat water hier is niet zo smakelijk meer als vroegah.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De inhoud van de kraan is mijn beste vriend
Hier welquote:Op maandag 29 juli 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat water hier is niet zo smakelijk meer als vroegah.
Kalk?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De inhoud van de kraan is mijn beste vriend
Kom hier wonen danquote:
Neequote:
Op een bepaalde leeftijd kun je wel extra gebruiken ja. Weet niet of Stigs daar al zit....quote:
Vitaal genoeg hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd kun je wel extra gebruiken ja. Weet niet of Stigs daar al zit....
Kom dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:02 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik zal je maar op je woord moeten geloven...
Even helpen?quote:
Is in lengte verstelbaar!quote:
Van 50 cm naar ....?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is in lengte verstelbaar!
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is in lengte verstelbaar!
Ben er geweest nadat die overstroming daar was (een hele tijd erna, dat wel). Dat was best even slikken, hoe alles erbij lag. Heb wel gevraagd of ik mensen ergens mee kon helpen toen ik ze zag sjouwen. Dat vonden ze heel erg aardig maar bedankten vriendelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Van 50 cm naar ....?
Trouwens, goedenavond allemaal!
Valkenburg aan de Geul is inderdaad erg mooi. Dat was mijn eerste vakantiebestemming aan het einde van de coronaperiode.
Uh huh.quote:
Nog veel mooier als ik er benquote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Van 50 cm naar ....?
Trouwens, goedenavond allemaal!
Valkenburg aan de Geul is inderdaad erg mooi. Dat was mijn eerste vakantiebestemming aan het einde van de coronaperiode.
Ja die ramp deed wel effe pijnquote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben er geweest nadat die overstroming daar was (een hele tijd erna, dat wel). Dat was best even slikken, hoe alles erbij lag. Heb wel gevraagd of ik mensen ergens mee kon helpen toen ik ze zag sjouwen. Dat vonden ze heel erg aardig maar bedankten vriendelijk.
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd kun je wel extra gebruiken ja. Weet niet of Stigs daar al zit....
Dan versieren ze het dorp met blauwe zwaailampjes ?quote:
Hoe raad je het zo.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan versieren ze het dorp met blauwe zwaailampjes ?
Tijd om Stig een keer uit te nodigen dus.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:08 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hier hebben we gelukkig genoeg kalk...
Hij had niks nodig....dan niet he.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Tijd om Stig een keer uit te nodigen dus.
Eigen glazen ingegooid. Zo jammer.quote:
En daar gaan jouw glazenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigen glazen ingegooid. Zo jammer.
Wanneer verwacht je me?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a highway...let's ride it!
quote:Op maandag 29 juli 2024 23:02 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik mijn kans al had verspild....
Ik snap het ook wel hoor....ben hartstikke gewild.Kutbeesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lijkt me een waardeloze plek om gestoken te worden.quote:
Door een mug wel ja....wordt liever door wat anders gestoken daarquote:Op maandag 29 juli 2024 23:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lijkt me een waardeloze plek om gestoken te worden.
En dan wakkerschrikken en teringhard slaan om die mug te killen...
quote:Op maandag 29 juli 2024 23:02 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik mijn kans al had verspild....
Ik snap het ook wel hoor....ben hartstikke gewild.Hou op schei uit, ik telde vanmorgen 26 bulten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nou stig, waar blijft de opmerking?quote:Op maandag 29 juli 2024 23:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Door een mug wel ja....wordt liever door wat anders gestoken daar
Steken impliceert toch iets dun en puntigs?quote:Op maandag 29 juli 2024 23:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Door een mug wel ja....wordt liever door wat anders gestoken daar
We zien de uitnodiging voor het huwelijk wel verschijnen.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
@:fietsie fietst hem er al in voor Stigs
Een Fok! huwelijk....hmz...wordt dat dan op een zolderkamer gedaanquote:Op maandag 29 juli 2024 23:37 schreef aeque het volgende:
[..]
We zien de uitnodiging voor het huwelijk wel verschijnen.
quote:Op maandag 29 juli 2024 23:46 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Een Fok! huwelijk....hmz...wordt dat dan op een zolderkamer gedaan
Het is eigenlijk heel simpel.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel.We zijn net mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, wij vrouwen ook.quote:
Mannen van Mars, vrouwen van Venus en zoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja, wij vrouwen ook.
En dan maar klagen dat wij zo moeilijk te snappen zijn
Oeh Marsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mannen van Mars, vrouwen van Venus en zo
KitKat Chunky?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:18 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Oeh Mars![]()
Hoewel een Twix ook wel lekker is of een KitKat.
quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb het over de KitKat ja!
Bah.....viespeukert
Wie klaagt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja, wij vrouwen ook.
En dan maar klagen dat wij zo moeilijk te snappen zijn
De meeste mannen die ik kenquote:
De meeste nog welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 09:52 schreef Luuntje het volgende:
[..]
De meeste mannen die ik ken
Maar dat maakt het ook weer leuk.
Ja...krijg je ervan als je in de autobranche werkt.quote:
Lord, ouwe smeerpijp!quote:
Leuk, dat doe ik hobbymatig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:03 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...krijg je ervan als je in de autobranche werkt.
Of ja....hebt gewerkt.
Lease?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nieuwe auto uitkiezen
Nieuwe max. kilometrage nog niet aangepast
Ford Puma of Focus. Rijd sinds ik mag leasen Ford en dat bevalt me uitstekendquote:
Never change a winning teamquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford Puma of Focus. Rijd sinds ik mag leasen Ford en dat bevalt me uitstekend
Nee preciesquote:
Ik heb bij een automotive fabriek gewerkt aan het oude model Spacestarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk, dat doe ik hobbymatig.
Wat doe/deed je dan?
Gaafquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb bij een automotive fabriek gewerkt aan het oude model Spacestar
En de laatste jaren bij LKQ (was voorheen Heuts....ja familie Heuts die ook bij de Verstappen familie nu hoort).
Heel wat onderdelen in handen gehad.
En die heeft ook het meeste vermogen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee precies
Alleen zie nu wel dat de Puma ST me meer gaat kosten dan een Focus ST-X
Dat moet leuk zijn als je er eentje ziet rijden. "die heb ik misschien in mn handen gehad"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb bij een automotive fabriek gewerkt aan het oude model Spacestar
En de laatste jaren bij LKQ (was voorheen Heuts....ja familie Heuts die ook bij de Verstappen familie nu hoort).
Heel wat onderdelen in handen gehad.
Ja...helaas.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet leuk zijn als je er eentje ziet rijden. "die heb ik misschien in mn handen gehad"
LKQ heeft alles en iedereen opgekocht lijkt het wel, mijn fource is nu ook een LKQ.
Lars en Tom zijn wel oké.quote:
Stigs!quote:
Allebei 125pk.quote:
Tijdens deze hitte weinig fappenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Whehe, you know it!
Hoe is het met mijn favoriete fapper dan?
Aaahhh...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allebei 125pk.
[..]
Tijdens deze hitte weinig fappen
Ja, wel een idee. Vanavond eens doenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Aaahhh...![]()
Gewoon onder de koudere douche doen.
Nee, dan gebeurt er vrij weinig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Aaahhh...![]()
Gewoon onder de koudere douche doen.
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:50 schreef Luuntje het volgende:
En als je bedenkt hoe het personeel in onze hal met de onderdelen omgaat tijdens het verdelen.....om je kapot te ergeren.
Als ik meer pk's wil dan kost me dat 60k plus in fiscale waardequote:
Dan kan je beter stiekem achteraf iets laten tunen als je harder wilt kunnen rijden Dquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik meer pk's wil dan kost me dat 60k plus in fiscale waarde
Dat wou ik ook niet.quote:
Echt!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook niet.
Vooral als mijn garage de onderdelen daar afneemt
Dat gebeurt al bij de levering en verdeling.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Echt!
Maar ook bij de merkdealer gaan ze er slecht mee om hoor. Zo heeft mijn wagen een viscokoppeling. Die moeten ze in het magazijn recht opstaand bewaren. Als je die een tijd plat legt kan je hem net zo goed weggooien.
En hoe zie ik ze daar in het magazijn liggen? netjes plat op elkaar gestapeld.
Mensen zijn dom.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Echt!
Maar ook bij de merkdealer gaan ze er slecht mee om hoor. Zo heeft mijn wagen een viscokoppeling. Die moeten ze in het magazijn recht opstaand bewaren. Als je die een tijd plat legt kan je hem net zo goed weggooien.
En hoe zie ik ze daar in het magazijn liggen? netjes plat op elkaar gestapeld.
Goedemiddag mede Fok!ker.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:03 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemiddag sexy Fok!sterren!
[..]
Hier ben ik het volledig mee eens.
Mijn tolerantie voor deze temperatuur is wel bereikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Deze temperatuur heeft sowieso invloed op toleranties.
Vermoeiend allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat gebeurt al bij de levering en verdeling.
Als je ziet hoe dat binnenkomt![]()
Wij ze rechtop in de palletdoos zetten maar heeft geen zin als ze geleverd worden plat onder de remschijven...
Hier dan wel positief eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sowieso nergens last van
Doe je nu wat leukers?
Ik ben alles behalve een sierpaardquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je goed!
tsja je hebt werkpaarden en sierpaarden he.
En ik lig nog steeds in mn bedje...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een sierpaard![]()
Be een van de weinige dames die met fietsendragers, remschijven, partytenten, kleefgewichten en MPM kannen sleept
Owwquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik lig nog steeds in mn bedje...
Ziek te zijn...
Dat is met deze temperatuur ook niet grappig
Al had ik het gisteren echt ijskoud op een gegeven moment, kreeg mn handen gewoon niet warm
Als het moet dan moet het, daar ben ik ook van. Want dan is het gedaan. Ik hou er niet van als iets "op me wacht"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee als ik werk
Thuis pak ik ook aan als het moet.
Ik heb de opdracht gekregen rust te nemen....vanavond weer even erop los rammenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Als het moet dan moet het, daar ben ik ook van. Want dan is het gedaan. Ik hou er niet van als iets "op me wacht"
Ga je ook nog op vakantie of ben je gewoon lekker rust aant nemen?
Beterschap Sallyquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ziek te zijn...
Al had ik het gisteren echt ijskoud op een gegeven moment, kreeg mn handen gewoon niet warm
Ah, wat sneu. Ziek zijn komt echt altijd ongelegen. En er is niks aardigs aan. Beterschap. Hopelijk knap je snel weer op.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
Ziek te zijn...
Beterschapquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ziek te zijn...
Volgens @Lenny77 ben ik een sierpaard.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je goed!
tsja je hebt werkpaarden en sierpaarden he.
Laat ze je hinniken?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Volgens @:Lenny77 ben ik een sierpaard.
Nee, wel lui in mijn stal laten staan.quote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, wel lui in mijn stal laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |