Ja meneer de pastoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn een stel viespeuken bij elkaar.
Met wiequote:
Welnee, als je uiteindelijk echte kwaliteit wilt zie ik je vanzelf wel verschijnen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee, als je uiteindelijk echte kwaliteit wilt zie ik je vanzelf wel verschijnen.
Leg de lat nu niet te hoogquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Welnee, als je uiteindelijk echte kwaliteit wilt zie ik je vanzelf wel verschijnen.
Ja sorry....maar limbodansen is niet mijn sterkste punt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leg de lat nu niet te hoog
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo geweldig ben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Leg de lat nu niet te hoog
Ik ga daar ook niet aan beginnenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:45 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja sorry....maar limbodansen is niet mijn sterkste punt.
Dat weten we ookquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo geweldig ben.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:07 schreef Luuntje het volgende:
Ow dear lord....
Open een raam....het ego verdrukt iedereen in de kamer.
Daarom heb ik altijd de balkondeur openstaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:07 schreef Luuntje het volgende:
Ow dear lord....
Open een raam....het ego verdrukt iedereen in de kamer.
quote:
Schoenmaat?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik al maatje 36 hebben, nee...ik heb 38. Helaas...
Oh ik heb ook nog een berging hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:12 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik al maatje 36 hebben, nee...ik heb 38. Helaas...
Waarin?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik heb ook nog een berging hoor.
Shit. Trap ik er toch weer in.
Ohw, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee...confectiemaat....36 is het smalste
Stiekem ben ik gewoon jaloers Stigs zijn hossel skillsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Waarin?
Geef nou maar toe, jij wilt niet stoppen
Aaahhh....dan opletten en lerenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon jaloers Stigs zijn hossel skills
En een motor hebben?quote:
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.quote:
Ik gun anderen ook wat!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.
Owwwww....je hebt al iemand gehosseld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.
Stiekem was je wel jaloers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |