Is er iemand weggerend dan?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...sorry hoor, snap niks meer van jullie kerels![]()
Ben ik duidelijk rennen ze weg.
Ben ik makkelijk to get ben ik té makkelijk en dat is ook weer niet goed.
Neem ik initiatief dan is het ook niet goed.....wat willen jullie nou?
Dus ja, ik stel blijkbaar graag teleur
quote:Op maandag 29 juli 2024 15:36 schreef Luuntje het volgende:
Blijft leuk dat gehap!
* Luuntje pakt cola voor @:LordofLeaves proost
Ja, maar niet van hierquote:Op maandag 29 juli 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is er iemand weggerend dan?
Gelukkigquote:
Typisch weer hoor dat moeilijk doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ja...sorry hoor, snap niks meer van jullie kerels![]()
Ben ik duidelijk rennen ze weg.
Ben ik makkelijk to get ben ik té makkelijk en dat is ook weer niet goed.
Neem ik initiatief dan is het ook niet goed.....wat willen jullie nou?
Dus ja, ik stel blijkbaar graag teleur
De inhoud van de kraan is mijn beste vriendquote:
Dat water hier is niet zo smakelijk meer als vroegah.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De inhoud van de kraan is mijn beste vriend
Hier welquote:Op maandag 29 juli 2024 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat water hier is niet zo smakelijk meer als vroegah.
Kalk?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De inhoud van de kraan is mijn beste vriend
Kom hier wonen danquote:
Neequote:
Op een bepaalde leeftijd kun je wel extra gebruiken ja. Weet niet of Stigs daar al zit....quote:
Vitaal genoeg hoor.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd kun je wel extra gebruiken ja. Weet niet of Stigs daar al zit....
Kom dan.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:02 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik zal je maar op je woord moeten geloven...
Even helpen?quote:
Is in lengte verstelbaar!quote:
Van 50 cm naar ....?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is in lengte verstelbaar!
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is in lengte verstelbaar!
Ben er geweest nadat die overstroming daar was (een hele tijd erna, dat wel). Dat was best even slikken, hoe alles erbij lag. Heb wel gevraagd of ik mensen ergens mee kon helpen toen ik ze zag sjouwen. Dat vonden ze heel erg aardig maar bedankten vriendelijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Van 50 cm naar ....?
Trouwens, goedenavond allemaal!
Valkenburg aan de Geul is inderdaad erg mooi. Dat was mijn eerste vakantiebestemming aan het einde van de coronaperiode.
Uh huh.quote:
Nog veel mooier als ik er benquote:Op maandag 29 juli 2024 20:54 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Van 50 cm naar ....?
Trouwens, goedenavond allemaal!
Valkenburg aan de Geul is inderdaad erg mooi. Dat was mijn eerste vakantiebestemming aan het einde van de coronaperiode.
Ja die ramp deed wel effe pijnquote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben er geweest nadat die overstroming daar was (een hele tijd erna, dat wel). Dat was best even slikken, hoe alles erbij lag. Heb wel gevraagd of ik mensen ergens mee kon helpen toen ik ze zag sjouwen. Dat vonden ze heel erg aardig maar bedankten vriendelijk.
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd kun je wel extra gebruiken ja. Weet niet of Stigs daar al zit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |