Goedemiddag mede Fok!ker.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:03 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemiddag sexy Fok!sterren!
[..]
Hier ben ik het volledig mee eens.
Mijn tolerantie voor deze temperatuur is wel bereikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Deze temperatuur heeft sowieso invloed op toleranties.
Vermoeiend allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat gebeurt al bij de levering en verdeling.
Als je ziet hoe dat binnenkomt![]()
Wij ze rechtop in de palletdoos zetten maar heeft geen zin als ze geleverd worden plat onder de remschijven...
Hier dan wel positief eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sowieso nergens last van
Doe je nu wat leukers?
Ik ben alles behalve een sierpaardquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je goed!
tsja je hebt werkpaarden en sierpaarden he.
En ik lig nog steeds in mn bedje...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een sierpaard![]()
Be een van de weinige dames die met fietsendragers, remschijven, partytenten, kleefgewichten en MPM kannen sleept
Owwquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik lig nog steeds in mn bedje...
Ziek te zijn...
Dat is met deze temperatuur ook niet grappig
Al had ik het gisteren echt ijskoud op een gegeven moment, kreeg mn handen gewoon niet warm
Als het moet dan moet het, daar ben ik ook van. Want dan is het gedaan. Ik hou er niet van als iets "op me wacht"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee als ik werk
Thuis pak ik ook aan als het moet.
Ik heb de opdracht gekregen rust te nemen....vanavond weer even erop los rammenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Als het moet dan moet het, daar ben ik ook van. Want dan is het gedaan. Ik hou er niet van als iets "op me wacht"
Ga je ook nog op vakantie of ben je gewoon lekker rust aant nemen?
Beterschap Sallyquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ziek te zijn...
Al had ik het gisteren echt ijskoud op een gegeven moment, kreeg mn handen gewoon niet warm
Ah, wat sneu. Ziek zijn komt echt altijd ongelegen. En er is niks aardigs aan. Beterschap. Hopelijk knap je snel weer op.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
Ziek te zijn...
Beterschapquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ziek te zijn...
Volgens @Lenny77 ben ik een sierpaard.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je goed!
tsja je hebt werkpaarden en sierpaarden he.
Laat ze je hinniken?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Volgens @:Lenny77 ben ik een sierpaard.
Nee, wel lui in mijn stal laten staan.quote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, wel lui in mijn stal laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |