Nee preciesquote:
Ik heb bij een automotive fabriek gewerkt aan het oude model Spacestarquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Leuk, dat doe ik hobbymatig.
Wat doe/deed je dan?
Gaafquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb bij een automotive fabriek gewerkt aan het oude model Spacestar
En de laatste jaren bij LKQ (was voorheen Heuts....ja familie Heuts die ook bij de Verstappen familie nu hoort).
Heel wat onderdelen in handen gehad.
En die heeft ook het meeste vermogen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee precies
Alleen zie nu wel dat de Puma ST me meer gaat kosten dan een Focus ST-X
Dat moet leuk zijn als je er eentje ziet rijden. "die heb ik misschien in mn handen gehad"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb bij een automotive fabriek gewerkt aan het oude model Spacestar
En de laatste jaren bij LKQ (was voorheen Heuts....ja familie Heuts die ook bij de Verstappen familie nu hoort).
Heel wat onderdelen in handen gehad.
Ja...helaas.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat moet leuk zijn als je er eentje ziet rijden. "die heb ik misschien in mn handen gehad"
LKQ heeft alles en iedereen opgekocht lijkt het wel, mijn fource is nu ook een LKQ.
Lars en Tom zijn wel oké.quote:
Stigs!quote:
Allebei 125pk.quote:
Tijdens deze hitte weinig fappenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Whehe, you know it!
Hoe is het met mijn favoriete fapper dan?
Aaahhh...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allebei 125pk.
[..]
Tijdens deze hitte weinig fappen
Ja, wel een idee. Vanavond eens doenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Aaahhh...![]()
Gewoon onder de koudere douche doen.
Nee, dan gebeurt er vrij weinig.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:16 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Aaahhh...![]()
Gewoon onder de koudere douche doen.
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:50 schreef Luuntje het volgende:
En als je bedenkt hoe het personeel in onze hal met de onderdelen omgaat tijdens het verdelen.....om je kapot te ergeren.
Als ik meer pk's wil dan kost me dat 60k plus in fiscale waardequote:
Dan kan je beter stiekem achteraf iets laten tunen als je harder wilt kunnen rijden Dquote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik meer pk's wil dan kost me dat 60k plus in fiscale waarde
Dat wou ik ook niet.quote:
Echt!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:28 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat wou ik ook niet.
Vooral als mijn garage de onderdelen daar afneemt
Dat gebeurt al bij de levering en verdeling.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Echt!
Maar ook bij de merkdealer gaan ze er slecht mee om hoor. Zo heeft mijn wagen een viscokoppeling. Die moeten ze in het magazijn recht opstaand bewaren. Als je die een tijd plat legt kan je hem net zo goed weggooien.
En hoe zie ik ze daar in het magazijn liggen? netjes plat op elkaar gestapeld.
Mensen zijn dom.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
Echt!
Maar ook bij de merkdealer gaan ze er slecht mee om hoor. Zo heeft mijn wagen een viscokoppeling. Die moeten ze in het magazijn recht opstaand bewaren. Als je die een tijd plat legt kan je hem net zo goed weggooien.
En hoe zie ik ze daar in het magazijn liggen? netjes plat op elkaar gestapeld.
Goedemiddag mede Fok!ker.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:03 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemiddag sexy Fok!sterren!
[..]
Hier ben ik het volledig mee eens.
Mijn tolerantie voor deze temperatuur is wel bereikt.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Deze temperatuur heeft sowieso invloed op toleranties.
Vermoeiend allemaal.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:38 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat gebeurt al bij de levering en verdeling.
Als je ziet hoe dat binnenkomt![]()
Wij ze rechtop in de palletdoos zetten maar heeft geen zin als ze geleverd worden plat onder de remschijven...
Hier dan wel positief eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Heb sowieso nergens last van
Doe je nu wat leukers?
Ik ben alles behalve een sierpaardquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je goed!
tsja je hebt werkpaarden en sierpaarden he.
En ik lig nog steeds in mn bedje...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 14:43 schreef fietsie het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een sierpaard![]()
Be een van de weinige dames die met fietsendragers, remschijven, partytenten, kleefgewichten en MPM kannen sleept
Owwquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
En ik lig nog steeds in mn bedje...
Ziek te zijn...
Dat is met deze temperatuur ook niet grappig
Al had ik het gisteren echt ijskoud op een gegeven moment, kreeg mn handen gewoon niet warm
Als het moet dan moet het, daar ben ik ook van. Want dan is het gedaan. Ik hou er niet van als iets "op me wacht"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee als ik werk
Thuis pak ik ook aan als het moet.
Ik heb de opdracht gekregen rust te nemen....vanavond weer even erop los rammenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Als het moet dan moet het, daar ben ik ook van. Want dan is het gedaan. Ik hou er niet van als iets "op me wacht"
Ga je ook nog op vakantie of ben je gewoon lekker rust aant nemen?
Beterschap Sallyquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ziek te zijn...
Al had ik het gisteren echt ijskoud op een gegeven moment, kreeg mn handen gewoon niet warm
Ah, wat sneu. Ziek zijn komt echt altijd ongelegen. En er is niks aardigs aan. Beterschap. Hopelijk knap je snel weer op.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
Ziek te zijn...
Beterschapquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ziek te zijn...
Volgens @Lenny77 ben ik een sierpaard.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe je goed!
tsja je hebt werkpaarden en sierpaarden he.
Laat ze je hinniken?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Volgens @:Lenny77 ben ik een sierpaard.
Nee, wel lui in mijn stal laten staan.quote:
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, wel lui in mijn stal laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |