Dat idee dat alle Noord-Koreanen willen ontsnappen, is natuurlijk gewoon gelulquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Die Noord-Koreaantjes vooraan staan te bedenken hoe ze kunnen ontsnappen.
Het is vast toeval dat Tamberi deze twee weken geen trouwring heeftquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. Bron: vriendin die dit los van elkaar van meerdere olympische ploeggenoten heeft gehoord.
Noia.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Dit zijn betogen waar Sanremo jaloers op is
Ze had het natuurlijk gewoon zelf moeten ondervindenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja. Bron: vriendin die dit los van elkaar van meerdere olympische ploeggenoten heeft gehoord.
Gewoon op de rug van een Cubaan springenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Die Noord-Koreaantjes vooraan staan te bedenken hoe ze kunnen ontsnappen.
Vrij triest. Je kan ook net te ver gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
TeamNL was zo slim om dit over te slaanquote:
Allora!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Hij pakt gewoon zijn moment, enige zendtijd in zijn levenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef matthijst het volgende:
Het probleem is dat zo'n kneus als dit denkt dat ie met zo'n lulverhaaltje wereldvrede kan bereiken.
Tot half 12.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil best graag naar bed, dit is het wakkerblijven niet waard.
Hoe lang duurt deze ongein nog
Straks eerst nog een interval act voordat men dat vuur gaat aansteken dus?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Die willen hun familie niet in gevaar brengen, dus zullen ze dat ook niet doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat idee dat alle Noord-Koreanen willen ontsnappen, is natuurlijk gewoon gelul
23:30quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Tot max 23:30quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Over twee jaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze had het natuurlijk gewoon zelf moeten ondervinden
Tja, de vlam aansteken gaat ook heel lang uitgerekt wordenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:53 schreef timmmmm het volgende:
In 2026.quote:
Laten we het hopenquote:
Ik dacht Louis de Funesquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is die politieagent uit 'Allo allo.
8.30 ontmoet ik jou in het Badmintontopicquote:
quote:
Kan ie mooi in de AsBachquote:
Nog anderhalf jaar! Krijgen we uitgebreid verslag over de details van achter de schermenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze had het natuurlijk gewoon zelf moeten ondervinden
Die was hier episch geweest, samen met Bourvil.quote:
We zijn er nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |