Dat gaan ze continu over vanalles en nogwat, dus niks nieuwsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:17 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij gaan ze aan de wappie kant van het internet nu helemaal door het lint.
quote:
Met het ontsteken van de vlam toch?quote:
Da's wel duidelijk, met al die hysterie omdat er een vrouw met een lul op je tv verschijnt ben je niet bepaald in de positie hulp te verschaffenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Sorry, als je hulp zoekt moet je niet bij mij zijn
Daar moest ik ook aan denkenquote:
Ah, je wil naar het topic verwijzen? Nu kom je op een willekeurige voorspelling van DeLuna uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch even wat reclame maken he
Hey, spoilert alertquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:15 schreef kilon het volgende:
Wel jammer dat iedereen altijd voor vrede is en het nooit zover komt in de wereld.
Jij loopt daar toch rond?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:19 schreef Zorro het volgende:
Ik kijjk al lang niet meer, maar ik heb wel weer gezien waarom ik normaal nooit naar dit soort kermissen kijk.
Alleen mensen die kijken mogen hier postenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:19 schreef Zorro het volgende:
Ik kijjk al lang niet meer, maar ik heb wel weer gezien waarom ik normaal nooit naar dit soort kermissen kijk.
eensquote:
Of acts die zomaar worden afgekaptquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
Wel meerdere acts die te lang duren eigenlijk
Is niet woke genoeg.quote:
Heb je het nu over kingflopland?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
Sssssstquote:
Oh ik doe niet de OP. Volgende topic effe goed doen danquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, je wil naar het topic verwijzen? Nu kom je op een willekeurige voorspelling van DeLuna uit.
Maar bedankt voor de herinnering.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:19 schreef cosmosis het volgende:
Probeert Frankrijk nu WW3 in te luiden met deze propoganda?
Zeker van de laatste 2 jaren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:17 schreef Mikeytt het volgende:
beste openingsceremonie van deze eeuw tot nu toe?
Ze hadden de show moeten inkorten en in de resterende tijd gewoon Asterix & Obelix tegen Caesar moeten uitzenden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |