Beetje? Ik geloof dat het gewoon dezelfde gasten zijn. Alleen onder andere naam.quote:
Die moeten voor het zwemmen splinters uit de tenen halen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Bij Ethiopië is dat uitzonderlijker hoor
Jeetje. Wat een rechtse mening van jou, je act volhouden was toch lastigquote:
Ja met nog iemand erbijquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Beetje? Ik geloof dat het gewoon dezelfde gasten zijn. Alleen onder andere naam.
Nee hij is China fanboyquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een rechtse mening van jou, je act volhouden was toch lastig
QFT. Kan ze weer een ziekte verzinnen,quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker stijgende zeespiegelquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Karina het volgende:
Dat zijn van die landen waar je wil wonen, Trinidad, St Kitts en zo.
Beenhakker was er bondscoach!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
vertel mij iets over trinidad and tobago
Hooguit een halfjaar denk ik, dan ben je die kleine eilandjes wel zat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Karina het volgende:
Dat zijn van die landen waar je wil wonen, Trinidad, St Kitts en zo.
Het is Türkiye.quote:
Die kunnen hard rennen meestal.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef FlippingCoin het volgende:
vertel mij iets over trinidad and tobago
niks rechts aan. Ik daag je uit om 1 (1!) communist te vinden die denkt dat Taiwan onafhankelijk is.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Hij denkt hij hij communist is en hij denkt dat het zwaar kapitalistische China communistisch is. Dat heb je blijkbaar met de achteruitgang in onderwijs.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh raar onderdeel van zijn act welquote:
Of gooien met een speer.quote:
voor een tijdje, lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hooguit een halfjaar denk ik, dan ben je die kleine eilandjes wel zat.
#deltawerkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:44 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Hebben we in Nederland gelukkig geen last van.
Ja maar liever niet tegelijk.quote:
dat verzin je zelfquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:44 schreef Hanca het volgende:
hij denkt dat het zwaar kapitalistische China communistisch is
Omdat Nederland handel wil drijven met Chinaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
niks rechts aan. Ik daag je uit om 1 (1!) communist te vinden die denkt dat Taiwan onafhankelijk is.![]()
Overigens is de mening van de Nederlandse staat ook dat Taiwan geen land is.
Vooral bekend van de .tv domeinnaamquote:
18-19 uur in het vliegtuig gezetenquote:
Mja, verspringen tijdens het speerwerpen is gevaarlijker.quote:
Jean Michel Jarre.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:45 schreef SiGNe het volgende:
Ze hadden natuurlijk ook de hele tijd Around The World van Daft Punk kunnen spelen.. ook Frans, Daft Punk
hier zijn geen regelsquote:
Lastiger vooral, ik mis ze altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mja, verspringen tijdens het speerwerpen is gevaarlijker.
volgens de laatste peilingen is de meerderheid van de Taiwanezen ook helemaal geen voorstander van onafhankelijkheid.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland handel wil drijven met China
Maar ook met TSMCquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Nederland handel wil drijven met China
Jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |