Parc Astérixquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:54 schreef Benny het volgende:
Efteling. Check.
Disney. Check.
DreamWorks. Check.
What's next?
Je kan ook naar sport gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent ook knettergek als je hier honderden tot duizenden euro's voor gaat neerleggen.
Ik had het ook kunnen weten, zoiets naars kan alleen uit Frankrijk komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:53 schreef Arnhemunited het volgende:
Bedenkers van de Minions zijn Frans.
Oude witte man gespotquote:
Ik zou ook zuur zijn als ik geen wenkbrauwen had.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou echt lachen doet dat mens op het doek ook niet hè? Verzuurde vrouw.
Dat weet ik, net als dat The Sorcerer's Apprentice niet door Disney is bedacht natuurlijk. Ben ook weer niet zo'n cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De 'efteling' is een heel beroemde compositie van Camile Saint-Saens, een Franse componist
Les Mirages nomdedieu.quote:
quote:
Wordt die dan aangestoken door de fakkeldrager?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef kilon het volgende:
Alleen als Jean D'Arc erbij is is dit de moeite waard
Nou als dit de bekenden zijn dan wil ik niet weten wie de onbekenden zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef Karina het volgende:
oh het zijn sportsters. bekende franse dames
Ja. Brandarixquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt die dan aangestoken door de fakkeldrager?
En Curie!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef kilon het volgende:
En Marie Curiequote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef kilon het volgende:
voor Frankrijk bekend denk ik iddquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou als dit de bekenden zijn dan wil ik niet weten wie de onbekenden zijn
Too soonquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon de playlist van Eurodisney geleendquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:54 schreef Benny het volgende:
Efteling. Check.
Disney. Check.
DreamWorks. Check.
What's next?
Nu weten we wie er 2 weken lang brandt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je ziek wordt van regen, ze blijven komenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Benieuwd hoeveel sporters er overmorgen ziek zijn.
Alleen als het Hela Curie isquote:
Die ja.quote:
die zou een standbeeld moeten krijgenquote:
De regen of de show?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Over twee maanden zit ik 4 dagen in Parijs, hoop dat het dan wel klaar is.
Ja.quote:
Dan zijn ze bij Tquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Over twee maanden zit ik 4 dagen in Parijs, hoop dat het dan wel klaar is.
Waarschijnlijk volgend jaar van de koning in Doetinchem.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zou een standbeeld moeten krijgen
Daar past Roelfs dan wel uitstekend bij.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:58 schreef Nia het volgende:
Het lijkt wel een uitvaart van een staatshoofd. Zo zwaar op de maag.
Ja, dit lijkt me wel een lekker recept voor een kuchjequote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Laetitia Casta mag wel langskomenquote:
Refrein 2 denk ik.quote:
Na het zwaaien staat iedereen binnenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt me wel een lekker recept voor een kuchje
Dat die minions zijn verdronken is ook best deprimerend.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
We gingen van de minions naar iets deprimerends
lang nat staan is wel een risico, en sporters zijn vaak extra gevoelig voor virusjesquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je ziek wordt van regen, ze blijven komen
Deze zangeres sowieso.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:56 schreef Pino112 het volgende:
Draait ze er een wokkel van?quote:
Andersom was wellicht beter geweestquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
We gingen van de minions naar iets deprimerends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |