Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Harris is het type vrouw dat wanneer je zegt 'rustig nou even', alleen maar verder opgefokt raakt.
Bleef het maar bij opmerkingen dan hoe die gasten die de opmerkingen maken, de drijfveer hebben om hun ingedachte visie over anderen, zo willen doen positioneren. Met rechts weet je wel weer waar je aan toe bent.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik begrijp het goed dat men Vance's debiele opmerkingen over vrouwen unaniem veroordeelt?
Heb er nog niks positiefs over gezien, misschien dat wat meer Trump-gezinde mensen in NWS er anders over denken?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik begrijp het goed dat men Vance's debiele opmerkingen over vrouwen unaniem veroordeelt?
Nee, eerder salafisten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Heb er nog niks positiefs over gezien, misschien dat wat meer Trump-gezinde mensen in NWS er anders over denken?
Ah, die heb ik hier ook niet gezien. Misschien kun je bansheeboy ofzo een por geven.quote:
Vandaar dat het goed is om af en toe uit pol te gaan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, die heb ik hier ook niet gezien. Misschien kun je bansheeboy ofzo een por geven.
Ik kijk en post ook zo nu en dan in het nws topic over Bidens terugtrekking, maar heb daar er ook niet positiefs over gezien en ook geen salafisten gezien.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar dat het goed is om af en toe uit pol te gaan.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik kijk en post ook zo nu en dan in het nws topic over Bidens terugtrekking, maar heb daar er ook niet positiefs over gezien en ook geen salafisten gezien.
Als de Westerse en Arabische conservatieven hun krachten verenigen krijgen ze nog een hoop gedaan. Freedom!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:31 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Is dit nu zo erg? Er zijn wel meer landen waar broedsters niet zonder toestemming mogen reizen. Zoals bijvoorbeeld Afghanistan.
Oh nee toch! Wie gaat er nou grapjes maken over wiet!? Dat kan niet hoor! Snel een slok Budweiser nemen...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
Nog eentje dan, om aan te geven hoezeer die armen MAGA-wapperts zoekende zijn.
[ x ]
Heeft ze inmiddels al duizenden Tweets verstuurd in caps lock, aangezien ze zogenaamd teveel in haar emotie zit?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind dat Harris teveel in haar emotie zit.
Ik vind haar behoorlijk boos in die clip. Biden is altijd voor burgerrechten geweest, komt Harris hem boos en emotioneel vertellen dat zij in een schoolbus zat naar een white school.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als de Westerse en Arabische conservatieven hun krachten verenigen krijgen ze nog een hoop gedaan. Freedom!
[..]
Oh nee toch! Wie gaat er nou grapjes maken over wiet!? Dat kan niet hoor! Snel een slok Budweiser nemen...
Freedom!
[..]
Heeft ze inmiddels al duizenden Tweets verstuurd in caps lock, aangezien ze zogenaamd teveel in haar emotie zit?
Dus mensen die teveel in hun emotie zitten zouden niet geschikt zijn voor het presidentschap?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind haar behoorlijk boos in die clip. Biden is altijd voor burgerrechten geweest, komt Harris hem boos en emotioneel vertellen dat zij in een schoolbus zat naar een white school.
Ik denk dat we in de hele politiek wel mogen zien dat mensen rustiger en bedachtzamer worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus mensen die teveel in hun emotie zitten zouden niet geschikt zijn voor het presidentschap?
Geldt helemaal voor Trumpquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus mensen die teveel in hun emotie zitten zouden niet geschikt zijn voor het presidentschap?
Nu nog iets voor K en A bedenken en je hebt KAMALA.quote:
Make American Kamela Laugh Again 🙃quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu nog iets voor K en A bedenken en je hebt KAMALA.
Wat is eigenlijk zijn verhaal?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:05 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]
Ik moest hard lachen...
Ken je die cartoons waar een gezicht zwart en het haar warrig achterblijft na een explosie? Zo zie ik het bij Trump nadat Vance in zijn gezicht is ontploft.
Techbro's krabben zich de ogen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nationaal:
HarrisX van T+5 naar gelijk 3way
HarrisX van T+6 naar T+2 2way
WSJ van T+6 naar T+2
SurveyMonkey van T+4 naar T+1 (39% v 38%)
Michigan:
SoCal: T+3
Fox News: Gelijk
Minnesota:
SurveyUSA: H+10
Fox News: H+6
Pennsylvania:
Bullfinch Group: H+1
Fox News: Gelijk
Wisconsin:
Fox News: T+1
Hopium. Wie nu nog zegt dat het geen of een klein verschil maakte is niet goed wijs.
[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 27-07-2024 02:07:33 ]“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
Ooit begonnen als verkoper van tweedehands Lamborghini's.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn verhaal?
Van Scaramucci.
...
Hij zegt het tenminste hardop.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:12 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
@:hanca nog steeds van mening dat het wel meevalt met di bedreiging voor de democratie?
Zelfs in dat geval toont het aan hoe Trump alleen maar aan zichzelf denkt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:35 schreef SnertMetChoco het volgende:
In before excuusjes als “ja, nee, hij bedoelt natuurlijk voor hemzelf, omdat hij over 4 jaar niet meer mee mag doen”.
Ik denk dat de democraten, wanneer ze handig zijn, dit filmpje in hun verkiezingscampagne moeten gaan verwerken. Dit moet voor elke Amerikaan die een beetje intelligent is ruim voldoende reden zijn om deze man niet de verkiezingen te laten winnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ja, hij zegt het eerlijk, over 4 jaar geen verkiezingen meer. Het kan niet vaak genoeg herhaald worden.[ x ]
Je hebt nogal een hoge pet op van shithole country Amerikaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat de democraten, wanneer ze handig zijn, dit filmpje in hun verkiezingscampagne moeten gaan verwerken. Dit moet voor elke Amerikaan die een beetje intelligent is ruim voldoende reden zijn om deze man niet de verkiezingen te laten winnen.
Ja, de gematigde Amerikanen die nog twijfelen moeten beseffen dat de democratie op het spel staat. Ik twijfel er niet meer aan dat als Trump de kans wordt geboden hij de Amerikaanse democratie ten gronde zal gaan richten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat de democraten, wanneer ze handig zijn, dit filmpje in hun verkiezingscampagne moeten gaan verwerken. Dit moet voor elke Amerikaan die een beetje intelligent is ruim voldoende reden zijn om deze man niet de verkiezingen te laten winnen.
Scaramucci is een begrip. Achtergrond in finance (oa Goldman) en politiek (Giuliani) Meegegaan in de Maga-gekte en persvoorlichter geworden. Na 11 dagen ontslagen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk zijn verhaal?
Van Scaramucci.
Ik leerde hem kennen als persvoorlichter van Trump, of eigenlijk hoofd communicatie. Daar werd hij ontslagen. Vond hem daar toen wel een dubieuze rol spelen.
Nu ken ik hem van de podcast "The rest is politics US". Hij is republikein, maar anti Trump. En dus redelijk pro Harris. Dat is de indruk die ik krijg.
Klopt dit een beetje?
Heel erg zorgelijk dit soort taal. waarom wordt trump hier niet op bevraagd?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:12 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
@:hanca nog steeds van mening dat het wel meevalt met di bedreiging voor de democratie?
Dat geldt voor iedereen die Trump persoonlijk kent en geen afhankelijkheid meer van hem heeft. Ook de mensen die nog wel afhankelijk van 'm zijn hebben een gloeiende hekel aan 'm natuurlijk, maar dat houden ze nog even voor zich. Als er 1 helder patroon is in alles en iedereen om Trump heen, dan is het dat wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
Maar wel grappig...en hij heeft een gloeiende hekel aan Trump want hij kent hem persoonlijk...
Net zo'n hoge pet als van Europa of om het even welk land met een enigszins werkend onderwijssysteem.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Je hebt nogal een hoge pet op van shithole country Amerika
Ja, want Trump gaat daar helemaal niet over. Ik geloof er niks van dat de meerderheid van huis en senaat hem hierin steunen, ook niet als die meerderheid Republikeins is. Net zo min als het leger, wat je uiteindelijk altijd nodig hebt bij een staatsgreep.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:12 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, want Trump gaat daar helemaal niet over. Ik geloof er niks van dat de meerderheid van huis en senaat hem hierin steunen, ook niet als die meerderheid Republikeins is. Net zo min als het leger, wat je uiteindelijk altijd nodig hebt bij een staatsgreep.
Trump heeft zijn Ermchtigungsgesetz al gekregen van het SC, en hij zegt dat hij dictator gaat worden. Dus wil je het risico nemen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, want Trump gaat daar helemaal niet over. Ik geloof er niks van dat de meerderheid van huis en senaat hem hierin steunen, ook niet als die meerderheid Republikeins is. Net zo min als het leger, wat je uiteindelijk altijd nodig hebt bij een staatsgreep.
Grenzeloos naefquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Helaas, daarmee heb je slechts 1 van de twee hoofdvormen van een staatsgreep te pakken, 6 januari was de andere, veel gevaarlijker manier waarbij een grote groep mensen ongestraft gewelddadigheden pleegt en waarbij politie en leger dusdanig verdeeld raken dat ingrijpen onmogelijk wordt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Eens dat het enorme schade op zou leveren, maar ik denk nog steeds dat de democratie in de VS stevig genoeg staat om zelfs een kwaadaardige Trump te weerstaan. Natuurlijk is het veel beter als Trump de gevangenis in gaat ipv het Witte Huis.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
En de schade die het simpele feit dat het leger dan blijkbaar de kingmaker moet gaan uithangen is met geen pen te beschrijven. Bananenrepubliek.
En uiteindelijk hadden de Trumpisten die 6 januari het leger nodig gehad bij die staatsgreep.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:35 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Helaas, daarmee heb je slechts 1 van de twee hoofdvormen van een staatsgreep te pakken, 6 januari was de andere, veel gevaarlijker manier waarbij een grote groep mensen ongestraft gewelddadigheden pleegt en waarbij politie en leger dusdanig verdeeld raken dat ingrijpen onmogelijk wordt.
Die situatie kan in 2028 zomaar opnieuw en veel extremer ontstaan
Je ziet toch al dat de rechterlijke macht hem steunt? Hij heeft verregaande immuniteit cadeau gekregen juist om rechtszaken tegen hem te verhinderen en om hem in staat te stellen zo'n staatsgreep te organiseren zonder dat er goed actie tegen ondernomen kan worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee hoor. Als zijn plannetje gelukt was en het SC had het goedgekeurd was het legaal geweest. Dan mag het leger niets doen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
En uiteindelijk hadden de Trumpisten die 6 januari het leger nodig gehad bij die staatsgreep.
Nou ja, constante is dat dat volk van de SC enigszins binnen bestaande kaders een behoorlijk conservatieve keuze maakt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:44 schreef Ulx het volgende:
Als zijn plannetje gelukt was en het SC had het goedgekeurd was het legaal geweest.
Ja, zo volkomen idioot is de SC ook gewoon niet. Die stemmen wel vaak conservatief, maar echt niet in alles pro-Trump. Die hadden een staatsgreep nooit goedgekeurd. Net zo min als genoeg van de Republikeinen in Huis en Senaat om een meerderheid te krijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou ja, constante is dat dat volk van de SC enigszins binnen bestaande kaders een behoorlijk conservatieve keuze maakt.
Maar er bestaan geen kaders die ook maar vaag kunnen legitimeren dat een mob gewoon wel even de regering overneemt.
SC heeft ook wel beslissingen genomen die niet in het voordeel van die zijde was.
Genoeg rode seinen hoor, bv idd dat ze weer de wereld inslingeren dat de verkiezingen oneerlijk waren, en ze daar in meegaan ofzo, maar ronduit een mob legitimeren, dat is behoorlijk.... buiten welk kader dan ook.
Ow, van die hebben we vaak genoeg gezien dat als het moment daar is, ze gewoon alles fiatteren wat er langs komt. Vanwege het moeten/willen volgen van de partij lijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:58 schreef Hanca het volgende:
Net zo min als genoeg van de Republikeinen in Huis en Senaat om een meerderheid te krijgen.
Oorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:25 schreef Black_Baron het volgende:
Maar wat valt jullie op aan zijn oor?
[ x ]
Sowieso als de SC met zoiets zou instemmen, dan zijn ze zelf de volgende. Je moet wel heel naef zijn als je als opperrechter je jezelf overbodig maakt door een dictatuur in te richten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, zo volkomen idioot is de SC ook gewoon niet. Die stemmen wel vaak conservatief, maar echt niet in alles pro-Trump. Die hadden een staatsgreep nooit goedgekeurd. Net zo min als genoeg van de Republikeinen in Huis en Senaat om een meerderheid te krijgen.
Ook een dictatuur heeft rechters nodig. Freisler deed het prima onder Adolf.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso als de SC met zoiets zou instemmen, dan zijn ze zelf de volgende. Je moet wel heel naef zijn als je als opperrechter je jezelf overbodig maakt door een dictatuur in te richten.
En wat dacht je van Senaat en Huis? En om verkiezingen te schrappen heb je ook nog een grondwetswijziging nodig, daar moet dus niet alleen 2/3e van Huis en Senaat mee instemmen, ook 2/3e van de Staten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso als de SC met zoiets zou instemmen, dan zijn ze zelf de volgende. Je moet wel heel naef zijn als je als opperrechter je jezelf overbodig maakt door een dictatuur in te richten.
Hij kan het echter wel frustreren en proberen te breken, het is al wel gebleken dat gevolgen voor hem vrijwel uitblijven als hij zaken doet die strijdig zijn met de wet en de laatste uitspraak hierover van het SC maakt dat nog wat pijnlijker en moeilijker te bestrijden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
En wat dacht je van Senaat en Huis? En om verkiezingen te schrappen heb je ook nog een grondwetswijziging nodig, daar moet dus niet alleen 2/3e van Huis en Senaat mee instemmen, ook 2/3e van de Staten.
Echt, de democratie staat een stuk steviger dan Trump lijkt te denken.
hoe komt het eigenlijk dat er geen enkel schrammetje te izen is op zijn oor? Een kogel zou het oor toch compleet door boren?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:37 schreef Bluesdude het volgende:
[ afbeelding ]
Trump was emotioneel van de week. Nav wat door hem benoemde FBI-director Wray onder ede verklaarde.
Boos angry orange dude![]()
![]()
![]()
Verwerpelijk en bizar dat het gedaan wordt, maar dat laatste dan toch nog vooral omdat het zo t-taal zinloos is in een tijd waarin de entartete Bcher met de 100.000en tegelijkertijd encrypted naar tig servers gepload kunnen worden. Wat dat betreft vraag ik me af waarom ze op state level zo graag dictatuurtje spelen in de lokale bibliotheek. Maar gevaarlijk blijft het.quote:
Biden Administratie is bezig om internet beschikbaar te maken in de achterlijke staten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Verwerpelijk en bizar dat het gedaan wordt, maar dat laatste dan toch nog vooral omdat het zo t-taal zinloos is in een tijd waarin de entartete Bcher met de 100.000en tegelijkertijd encrypted naar tig servers gepload kunnen worden. Wat dat betreft vraag ik me af waarom ze op state level zo graag dictatuurtje spelen in de lokale bibliotheek. Maar gevaarlijk blijft het.
Laat bij een succesvolle staatsgreep nou als eerste de volksvertegenwoordiging naar huis gestuurd, gevangen genomen worden of erger. Een bottom-up staatsgreep met voldoende boze MAGA idioten en een aarzelende nationale garde is een uiterst lastig te bestrijden fenomeen wanneer de opperbevelhebber degene is die die garde en de overige troepen onder zijn bevel heeft.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:25 schreef Hanca het volgende:
[..]
En wat dacht je van Senaat en Huis? En om verkiezingen te schrappen heb je ook nog een grondwetswijziging nodig, daar moet dus niet alleen 2/3e van Huis en Senaat mee instemmen, ook 2/3e van de Staten.
Echt, de democratie staat een stuk steviger dan Trump lijkt te denken.
Maar dan nog, het is toch een illusie om te denken dat je tegenwoordig nog de verspreiding van informatie tegen kan gaan door repressie uit te oefenen op bibliotheken? Het is een puur symbolische actie.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Biden Administratie is bezig om internet beschikbaar te maken in de achterlijke staten.
Dus de (school) library’s daar zijn nog afhankelijk van echte boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |