Ik vermoed dat ze het niet vast kan houden eigenlijk. In de primaries van 2020 heeft ze echt een enorm beroerde campagne gehouden. Als VP heeft ze ook zelden de goede snaar weten te raken. Misschien dat het nu opeens een fantastische campaigner wordt hoor, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:43 schreef IndoorKite het volgende:
Heb niet het gevoel dat die Vance het verschil gaat maken. Dat wordt nog een flink pijnpunt voor Trump.
Zeker als Kamala nog een beetje een goede VP nomineert. En ze heeft een paar ijzersterke kandidaten. In combinatie met de conventie zal ze waarschijnlijk nog zeker een paar weken zo in populariteit blijven stijgen. En dan kijken of ze dat vast kan houden t/m November.
Maar ze was ruim voor de primaries al gestopt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:51 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het niet vast kan houden eigenlijk. In de primaries van 2020 heeft ze echt een enorm beroerde campagne gehouden.
Heel groot verschil met 2020 is dat:quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:51 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het niet vast kan houden eigenlijk. In de primaries van 2020 heeft ze echt een enorm beroerde campagne gehouden. Als VP heeft ze ook zelden de goede snaar weten te raken. Misschien dat het nu opeens een fantastische campaigner wordt hoor, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
De meeste mensen kozen ook voor Biden omdat hij niet Trump is. Dat is nu niet veranderd. Alleen het is een veel jonger persoon geworden, en dat was altijd de ideale kandidaat geweest tegen Trump: een Biden die 20-30 jaar jonger is. Die had het makkelijk elke keer van Trump gewonnen. Makkelijk. En nu hebben ze de VP van die Biden als kandidaat. Veel overeenkomsten, dus ik verwacht zeker dat ze niet zomaar steun zal verliezen omdat de mensen die voor Biden gaan ook voor haar zullen gaan.quote:Het enthousiasme rondom haar campagne komt nu ook gewoon door opluchting dat Biden is teruggetreden en heeft weinig met haar te maken. Ik moet nog zien of ze dat zelfstandig voort kan zetten.
Eigenlijk is er nogal wat gebeurd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:51 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het niet vast kan houden eigenlijk. In de primaries van 2020 heeft ze echt een enorm beroerde campagne gehouden. Als VP heeft ze ook zelden de goede snaar weten te raken. Misschien dat het nu opeens een fantastische campaigner wordt hoor, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.
Het enthousiasme rondom haar campagne komt nu ook gewoon door opluchting dat Biden is teruggetreden en heeft weinig met haar te maken. Ik moet nog zien of ze dat zelfstandig voort kan zetten.
Bovendien, wat zegt een campagne die je niet wint? Herinnert iemand Bidens campagne in 2008 nog? Hij haalde 1% in Iowa en stopte toen zijn campagne.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar ze was ruim voor de primaries al gestopt.
Ik herinner me wel de campagne van Biden en Harris in 2016.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Bovendien, wat zegt een campagne die je niet wint? Herinnert iemand Bidens campagne in 2008 nog? Hij haalde 1% in Iowa en stopte toen zijn campagne.
https://en.wikipedia.org/(...)esidential_primaries
Vind dat wel meevallen dat ze weinig sympathiek overkomt. Het is ook een debat geen onderonsje waar iedereen het eens is. Als Biden nog op die manier kon reageren op een beschuldiging was hij nu nog kandidaat geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik herinner me wel de campagne van Biden en Harris in 2016.
En Harris komt niet bepaald sympathiek over.
Als een man precies hetzelfde zou doen als Kamala in deze clip zou geen haan er naar kraaien. Maar omdat het een vrouw is krijgt ze meteen de stempel onsympathiek.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik herinner me wel de campagne van Biden en Harris in 2016.
En Harris komt niet bepaald sympathiek over.
Ik vind dat Harris teveel in haar emotie zit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als een man precies hetzelfde zou doen als Kamala in deze clip zou geen haan er naar kraaien. Maar omdat het een vrouw is krijgt ze meteen de stempel onsympathiek.
Biden flopte in 1988 en 2008 ook als kandidaat. Maakte uiteindelijk in 2020 niet veel uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:51 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het niet vast kan houden eigenlijk. In de primaries van 2020 heeft ze echt een enorm beroerde campagne gehouden.
Trump nog veel meerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind dat Harris teveel in haar emotie zit.
Ik vind Harris hier niet vreemd doen. Dat is gewoon debatteren. Wel vind ik het opvallend hoe scherp Biden hier nog articuleert. Een enorm verschil met de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als een man precies hetzelfde zou doen als Kamala in deze clip zou geen haan er naar kraaien. Maar omdat het een vrouw is krijgt ze meteen de stempel onsympathiek.
Dit is echt de meest vreemde viral meme sinds jaren.quote:
Je moet wat als je weinig hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit is echt de meest vreemde viral meme sinds jaren.
Ja, die opmerking over die childless cat ladies lijkt me veel wezenlijker, maar die is weer minder geschikt voor een meme. Hoewel...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Je moet wat als je weinig hebt natuurlijk.
Harris is het type vrouw dat wanneer je zegt 'rustig nou even', alleen maar verder opgefokt raakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:54 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ik vind Harris hier niet vreemd doen. Dat is gewoon debatteren. Wel vind ik het opvallend hoe scherp Biden hier nog articuleert. Een enorm verschil met de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |