Dat is waar maar hup Ajax gaat me toch weer iets te ver.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten zich eigenlijk wel plaatsen voor een toernooi.
Zo’n donderdagprogramma is haast een garantie op punten verspelen de zondag erna. Daar heb je in de CL geen last van
Toepasselijke smileyquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld.
Bakstenen op de megafoonmongool.
quote:
Hmmm...quote:
Wie?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ze staan echt met 5 man achtrerin hahahahaha
Hier gaat omni de fout in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging hierover denk ik
[ afbeelding ]
Gaat het alweer een beetje?
Van formatie wisselen afhankelijk van het balbezit. Doet echt geen enkele club.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ze staan echt met 5 man achtrerin hahahahaha
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik dacht dat @:onlogisch achter mij stond.
er staat gewoon 020 in die postquote:
hahaha jezus man doe normaalquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van formatie wisselen afhankelijk van het balbezit. Doet echt geen enkele club.
Als je niet meespeelt mag je geen commentaar hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ongekende ziekenhuisbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik mis een optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]What can change the nature of a man?
Oke akkoord.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je niet meespeelt mag je geen commentaar hebben.
Treurig idd. Als dit Ajax zijn grootste talent moet voorstellen...quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hato kan er echt helemaal niets van
Jeetje Stijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Taylor speelt zijn eigen wedstrijd en absoluut niet voor een team. Je mag hopen dat die een paar borden pasta in zijn gezicht gesmeten krijgt.
@Coco moet gewoon in zijn zone blijven en voor de rugdekking zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]VBL SC influencer
Left, right, behind
Komt door die loopactie van wielrenner, gasten wisten het hierdoor niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]
Die is goed héquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berghuis is vermoedelijk enige die het verschil kan maken nu. Verder is het wachten op Brobbey
@OmniRocket de volgende keer niet zo bescheiden blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]
broebie....gaat er al een lampie brandenquote:
Het is geen hogere wiskunde. Je doet A) bij balbezit en B) bij balbezit tegenstander.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hahaha jezus man doe normaal
Je bedoelt omni ja en in het verlengde onlo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
@:coco moet gewoon in zijn zone blijven en voor de rugdekking zorgen
Ik zie nu dat Coco hem langs mij tikt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Omnirocket de volgende keer niet zo bescheiden blijven.
Wie, Berghius?quote:
Ook al uit de Tour gezet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
Die Rasmussen kan terug naar Denemarken
Wedstrijd 1 en ik heb nu al geen zin meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
We gaan weer ontzettend genieten van Ajax dit seizoen
Raus mussquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
Die Rasmussen kan terug naar Denemarken
Even een kijkje in het Ajax topic.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wedstrijd 1 en ik heb nu al geen zin meer.
Hoop nog wel dat er gewonnen wordt, anders kan ik me morgen niet vertonen op het werk.
Omdat die de helft van het seizoen geblesseerd is en een mongool is misschienquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef OmniRocket het volgende:
waarom halen ze de Paay niet bij ajax?
Past daar dus precies.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat die de helft van het seizoen geblesseerd is en een mongool is misschien
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef OmniRocket het volgende:
waarom halen ze de Paay niet bij ajax?
Drinkt ie weer?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
Ik lees dat @:tong80 tevreden is over dit Ajax.
Ze komen van ver.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
Ik neem aan dat hij een vergelijking trok met het Ajax van 40 jaar geleden wat ook eens een moeizame wedstrijd speelde?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
jij niet dan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:51 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat die commentator een lichte voorkeur heeft
Zit ie achter de goal?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
Wat vind je van dat juffie van hem?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:51 schreef Szura het volgende:
Taylor gaat geen kinderen krijgen als ie zo blijft schieten
Dit keer niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij een vergelijking trok met het Ajax van 40 jaar geleden wat ook eens een moeizame wedstrijd speelde?
Aandachtsziekquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van dat juffie van hem?
Niet mijn type.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van dat juffie van hem?
Goed zo, nu volhouden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laatste tijd niet. Zit in de flatline denk ik
Ik weet nog wanneer PSV een club met 10-0 had opgerold.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan toch nietAjax heeft moeite met een club die je met 10-0 moet oprollen.
al besproken vanavondquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog wanneer PSV een club met 10-0 had opgerold.
Rob van DijkGOD.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Een keeper van 40 jaar
Hef jezelf gewoon op
Rugby is nog bezig.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
Btw @:mexicanobakker is er nog iets leuks van OS na deze wedstrijd?
Nu Fiji bij rugbyquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:59 schreef Coco het volgende:
Btw @:mexicanobakker is er nog iets leuks van OS na deze wedstrijd?
Zag je de man van 6 miljoen als een kleuter uitgekapt worden?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
HAHAHA
Ajax wordt op middenveld weggespeeld door nietige Vojvodina
Is toch van het niveau Helmond Sport.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Ontsnappen tegen de nummer 4 van Servië![]()
![]()
![]()
Volgens @tong80 is het hartstikke goedquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Waar de fuck zit ik naar te kijken
Je weet alleen niet helemaal zeker of het zijn idee is. Van hogerhand zou men Ramaj graag willen verkopen.quote:
Mijn vrouw had ook hele mooiequote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef OmniRocket het volgende:
"wie gaat dit ajaxschip nog vlot trekken" subtiele verwijzing van de verslaggever
Ook weer waar.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je weet alleen niet helemaal zeker of het zijn idee is. Van hogerhand zou men Ramaj graag willen verkopen.
successupporter gespotquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:02 schreef Mortaxx het volgende:
Nou ik blijf nog een seizoen supporter van Feyenoord
Hij gaat Feyenoord supportenquote:
Omdat je ma op de Wallen er haar facials mee wegveegtquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Die zijn al een jaar nergens te verkrijgen in Amsterdam en omstreken
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je ma op de Wallen er haar facials mee wegveegt
Het kan daar spoken op de tribunequote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Uitwedstrijd kan nog lastig worden.
Dacht dat ie niet dronkquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens @:tong80 is het hartstikke goed
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
SOW.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De hel van Novi Sad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Uitwedstrijd kan nog lastig worden.
Er is een kerstliedje van....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe eens niet zo vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:09 schreef Szura het volgende:
3 uur voetbal kijken, nul goals. Kunt beter vrouwen op de OS kijken.
Heb je de lingerie foto's van Jade Annaaaa gezien? Pohquote:
picsquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je de lingerie foto's van Jade Annaaaa gezien? Poh
Ben je een panty sniffer?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tweede keer al, die gast ziet niets.quote:
Staan op Instaquote:
Door Feyenoord, niet door Ajax.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch waren er vorig jaar PSV-ers die beweerden dat ze geen kampioen van de armoede waren
Midden-Oosten wel, daar hebben ze zo'n tuinslang bij het toilet, wat een zooi op dat vliegveld.quote:
Eens, ik denk zelfs dat het met iedereen beter zou gaan zonder megafoonmongool.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:11 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Zonder megafoonmongool zou het beter met Ajax gaan.
als je door Sassenheim of Naaldwijk loopt zie je knappere juffiesquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax te maken met een eventueel kampioen van de armoedequote:Op donderdag 25 juli 2024 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch waren er vorig jaar PSV-ers die beweerden dat ze geen kampioen van de armoede waren
Oh ja Ajax doet normaal al nooit mee inderdaadquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Door Feyenoord, niet door Ajax.
Beide benen op de grond.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Vojvodina weet weer waar het staat
Een geweldige stadquote:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Het grote Ajax is kinderlijk blij, genot.
Net alsof ze de finale CL gehaald hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ben best wel jaloers. Ik vind het fijn, maar zo juichen als sommigen doen.Ik wor oud.
70 is het nieuwe 30quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ben best wel jaloers. Ik vind het fijn, maar zo juichen als sommigen doen.Ik wor oud.
Hier zit een Koos-grap in.quote:
Staan op een punaise had een stuk meer spektakel opgeleverd dan deze wedstrijd.quote:
Toch wel weer typisch dat alle Europese overwinningen dit seizoen tot nu toe van Ajax moeten komenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat het grote Ajax niet te beroerd is om alles to doen zodat ze niet verzaken tegen een zeer povere tegenstander als Novi Sad.
Ach, niet gaan relativeren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Net alsof ze de finale CL gehaald hebben.
De dag dat ie ouder werd dan de hoeveelheid procenten alcohol in de fles kan ie zich nog vaag herinneren.quote:
Wanneer is Feyenoord?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel weer typisch dat alle Europese overwinningen dit seizoen tot nu toe van Ajax moeten komen
Weer eens wat anders dan een Koos-naam.quote:
JUICHEN !!!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
Tot nu toe onverslagen in Europaquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel weer typisch dat alle Europese overwinningen dit seizoen tot nu toe van Ajax moeten komen
Nog één van je ouders geneukt. En het was niet je moeder. Zo ver ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De dag dat ie ouder werd dan de hoeveelheid procenten alcohol in de fles kan ie zich nog vaag herinneren.
Tong is meubilair hier, die kan wel wat hebben.quote:
Ik kan wel wat hebben van die newbies. Ze mogen langer opblijven.quote:
Mijn vader gaat volledig nat op zoveel ervaring.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog één van je ouders geneukt. En het was niet je moeder. Zo ver ik me kan herinneren.
Psies.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tong is meubilair hier, die kan wel wat hebben.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog één van je ouders geneukt. En het was niet je moeder. Zo ver ik me kan herinneren.
Is allebei leuk!quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:21 schreef Karina het volgende:
hahahahaha
ik vind clubvoetbal toch eigenlijk wel leuker dan EK.
Lek is bovenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:21 schreef ISVV het volgende:
Mijn voorzichtige conclusie is dat Ajax nog een lange weg te gaan heeft.
Panathinaikos. Traditionele tegenstander uit 71 en 1996.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Tegen wie moet Ajax hierna dan als ze doorkomen?
Zakelijke zege.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Staan op een punaise had een stuk meer spektakel opgeleverd dan deze wedstrijd.
Nee ze moeten eerst nog uitquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik lees dat we hierna tegen Panathinaikos moeten leuk
Kan me niet herinneren dat we daar ooit tegen gespeeld hebben
Hebben toch die overwinning over de streep getrokken.quote:
Klinkt als etenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik lees dat we hierna tegen Panathinaikos moeten leuk
Kan me niet herinneren dat we daar ooit tegen gespeeld hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |