Dat is waar maar hup Ajax gaat me toch weer iets te ver.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten zich eigenlijk wel plaatsen voor een toernooi.
Zo’n donderdagprogramma is haast een garantie op punten verspelen de zondag erna. Daar heb je in de CL geen last van
Toepasselijke smileyquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld.
Bakstenen op de megafoonmongool.
quote:
Hmmm...quote:
Wie?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ze staan echt met 5 man achtrerin hahahahaha
Hier gaat omni de fout in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging hierover denk ik
[ afbeelding ]
Gaat het alweer een beetje?
Van formatie wisselen afhankelijk van het balbezit. Doet echt geen enkele club.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ze staan echt met 5 man achtrerin hahahahaha
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik dacht dat @:onlogisch achter mij stond.
er staat gewoon 020 in die postquote:
hahaha jezus man doe normaalquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van formatie wisselen afhankelijk van het balbezit. Doet echt geen enkele club.
Als je niet meespeelt mag je geen commentaar hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ongekende ziekenhuisbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik mis een optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]What can change the nature of a man?
Oke akkoord.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je niet meespeelt mag je geen commentaar hebben.
Treurig idd. Als dit Ajax zijn grootste talent moet voorstellen...quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hato kan er echt helemaal niets van
Jeetje Stijnquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Taylor speelt zijn eigen wedstrijd en absoluut niet voor een team. Je mag hopen dat die een paar borden pasta in zijn gezicht gesmeten krijgt.
@Coco moet gewoon in zijn zone blijven en voor de rugdekking zorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]VBL SC influencer
Left, right, behind
Komt door die loopactie van wielrenner, gasten wisten het hierdoor niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]
Die is goed héquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Berghuis is vermoedelijk enige die het verschil kan maken nu. Verder is het wachten op Brobbey
@OmniRocket de volgende keer niet zo bescheiden blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]
broebie....gaat er al een lampie brandenquote:
Het is geen hogere wiskunde. Je doet A) bij balbezit en B) bij balbezit tegenstander.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hahaha jezus man doe normaal
Je bedoelt omni ja en in het verlengde onlo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
@:coco moet gewoon in zijn zone blijven en voor de rugdekking zorgen
Ik zie nu dat Coco hem langs mij tikt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:Omnirocket de volgende keer niet zo bescheiden blijven.
Wie, Berghius?quote:
Ook al uit de Tour gezet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
Die Rasmussen kan terug naar Denemarken
Wedstrijd 1 en ik heb nu al geen zin meer.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
We gaan weer ontzettend genieten van Ajax dit seizoen
Raus mussquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
Die Rasmussen kan terug naar Denemarken
Even een kijkje in het Ajax topic.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Wedstrijd 1 en ik heb nu al geen zin meer.
Hoop nog wel dat er gewonnen wordt, anders kan ik me morgen niet vertonen op het werk.
Omdat die de helft van het seizoen geblesseerd is en een mongool is misschienquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef OmniRocket het volgende:
waarom halen ze de Paay niet bij ajax?
Past daar dus precies.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat die de helft van het seizoen geblesseerd is en een mongool is misschien
Is dit een serieuze vraag?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:48 schreef OmniRocket het volgende:
waarom halen ze de Paay niet bij ajax?
Drinkt ie weer?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
Ik lees dat @:tong80 tevreden is over dit Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |