Ik gaf je ook een link hier.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
OMFG ik kreeg een youtube link in pm. Denk dat is een rickroll ga niet klikken. Doe het toch en het is gewoon een echte stream. Ik heb een nieuwe fok vriend (naast @:flippingcoin en @:chevycaprice)
@Pisces29 moet het warme bad weer eens komen installeren.quote:
Wat is dit voor rommelquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit nog in de EK-stemming.
Ze moeten zich eigenlijk wel plaatsen voor een toernooi.quote:
je hebt er wel last van, maar dan helpt Zeist je gewoonquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten zich eigenlijk wel plaatsen voor een toernooi.
Zo’n donderdagprogramma is haast een garantie op punten verspelen de zondag erna. Daar heb je in de CL geen last van
Stukje Srebrenica.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat er nog weles een dodelijke counter kan komen voor die serviers
Wie danquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
OMFG ik kreeg een youtube link in pm. Denk dat is een rickroll ga niet klikken. Doe het toch en het is gewoon een echte stream. Ik heb een nieuwe fok vriend (naast @:flippingcoin en @:chevycaprice)
Pim's. Net zo ietsquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vast ook iemand die van sinas snippers houdt
Ze kunnen niet eens twee keer een bal naar elkaar spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat er nog weles een dodelijke counter kan komen voor die serviers
Vervelende manquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Coco het volgende:
Commentator is wel heel enthousiast over dit Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |