quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
De olympische spelen zijn een groot neukfestijn.
Doe met deze info wat je wilt.
Grindr is geblokkeerd in het Olympisch dorp dus je gaat er niemand voor jou vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:10 schreef Paul het volgende:
[..]
OS / M'n vriendin gaat een week naar de Olympische Spelen
Bevuil OS niet zo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:10 schreef Paul het volgende:
[..]
OS / M'n vriendin gaat een week naar de Olympische Spelen
Ik ben niet pessimistisch. Dit gaat wel goed komen dit seizoen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al denk ik niet dat ze nogmaals van Hercules verliezen of laatste komen te staan in de Eredivisie.
Terwijl ze al niet zelfstandig kan poepen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Z'n vriendin wordt nu ook bevuild.
Stukje fistfucking.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl ze al niet zelfstandig kan poepen.
OS is toch alleen voor Heywoody, koffieplanter en Franklop?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paul poept OS onder
Walgelijk dit
Blijf jij maar in VBL met je flauwekul inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
OS is toch alleen voor Heywoody, koffieplanter en Franklop?
Zo danquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijf jij maar in VBL met je flauwekul inderdaad.
Idd nr 5 zit er wel in dit seizoen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben niet pessimistisch. Dit gaat wel goed komen dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |