quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:35 schreef bbuddybb het volgende:
Hier is de kwaliteit gewoon goed, jongons. Check je tv/internet verbinding.
Dat is allang bezig.quote:
Oke Dennisquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou iemand die Lorenzo heet ook niet serieus nemen
Nou, die Serven kunnen er anders ook wat van.quote:
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in dit potje na net al 90 minuten oogaidsquote:
Dat kun je beide vergeten ben ik bang.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef OmniRocket het volgende:
ik ben hier alleen voor de likes van @:IkGeefEnkelLikes en haxball in de rust.
Tja, lopen zal nog niet gaan neem ik aan?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog even naar de albert heijn fiets
Dat lijkt de finishline welquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef Paul het volgende:
Goede kwaliteit streampje ziggo niets mis mee
[ afbeelding ]
Mijn topic over hem is ooit geslotenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:44 schreef Boezeidekoe het volgende:
Speelt daar nou een meisje op het middenveld bij Ajax, Lizz Jim ofzo?
Jammer dat ze de middencirkel niet vastgeniet hebbenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Oke Pogacarquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in dit potje na net al 90 minuten oogaids
Ik denk dat ik nog even naar de albert heijn fiets
Die 'grasmat' daar kan niks hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:46 schreef RipCity het volgende:
Dak dicht vanwege wat druppels
40+ graden gevoelsmatig zeker daar nu
Dat is Henderson wel gewend vanuit Saudi Arabiëquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:46 schreef RipCity het volgende:
Dak dicht vanwege wat druppels
40+ graden gevoelsmatig zeker daar nu
Jawel, ik strompel een beetjequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, lopen zal nog niet gaan neem ik aan?
Draagt het shirt mooi, is een echte leider en dat voor maar 6 miljoen aan salaris.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef RipCity het volgende:
Die henderson is toch in niets een ajax speler behalve de belastingontduiking?
De overige 10 die op het veld staan ook niet, dus het is in balans.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef RipCity het volgende:
Die henderson is toch in niets een ajax speler behalve de belastingontduiking?
Met al die wedstrijden tegenwoordig is er niet eens meer sprake van een seizoen. Het gaat continu door.quote:
Zo even terugschakelen naar het eerste kanaal met Ziggo Sport Free. Die is wel 1080p. Maar ze zijn daar nog lekker aan het nabeschouwen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Aldus Wotte zekerquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
In het Ajaxtopic wisten ze mij wijs te maken dat Pasveer erin staat voor de rust en ervaring
Nou, dat gaat lekker
Oke Harrie Lavreysenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon op 300 meter van de albert heijn.
ONZ / [Ajax]Fitz Jimquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hoezo, was tong80 te dominant aanwezig in dat topic?
Achter de schermen gaat het ook heerlijk los zo .quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Ajax wordt weer comedy capers dit seizoen
Sinds die door elke bovengemiddelde eredivisiespits voor lul wordt gezet twijfel ik daar toch wel aan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Ajax-topic wisten ze @:caland wijs te maken dat dat een hele goede speler is
Caland zit dan een beetje te veel in Ajax-topicquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Ajax-topic wisten ze @:caland wijs te maken dat dat een hele goede speler is
Je ziet wel duidelijke patronen. Heb ik onder Steijn of teamsfeer John niet kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
Oh ja Pasveer keept echt
Top dat we weer een mongool als trainer hebben aangesteld.
Hij heeft gewoon een nietszeggende kutbaanquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Caland zit dan een beetje te veel in Ajax-topic
Pasveer is een verkeerde keuzequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Ajax wordt weer comedy capers dit seizoen
Een patroon van hele matige spelersquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je ziet wel duidelijke patronen. Heb ik onder Steijn of teamsfeer John niet kunnen ontdekken
Topper. Sowieso.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds die door elke bovengemiddelde eredivisiespits voor lul wordt gezet twijfel ik daar toch wel aan.
Alleen @:wotte en @:tarado houden vol
Die patronen op de Ziggo stream zekerquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je ziet wel duidelijke patronen. Heb ik onder Steijn of teamsfeer John niet kunnen ontdekken
Koekoekquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een nietszeggende kutbaan
Dat absoluutquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een nietszeggende kutbaan
Je kan zoveel meer uit jezelf halen maatquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat absoluut
Maar ze betalen opzich wel prima voor die 20 uur dat ik effectief aan het werk ben
Hij heeft een vriendin uit Venlo. Daar kan je wel uit opmaken dat hij niet het onderste uit de kan haalt in het leven hé.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan zoveel meer uit jezelf halen maat
Ik zit mijn tijd zo wel uit hoor, beetje meetings bijwonen, beetje netflixen, af en toe een onderzoekje typen. Jammer alleen dat ik mijn blessure maar een beperkte periode kan gebruiken en straks weer een dag per week naar kantoor moetquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan zoveel meer uit jezelf halen maat
Dat klopt. Goed gezien klaas.quote:
Shots firedquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin uit Venlo. Daar kan je wel uit opmaken dat hij niet het onderste uit de kan haalt in het leven hé.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:57 schreef Paul het volgende:
welkom bij de ziggoyoutubestream
[ afbeelding ]
Met die mouw kan je je haar kammenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:57 schreef Paul het volgende:
welkom bij de ziggoyoutubestream
[ afbeelding ]
Geniet er maar van want die is over 3 maanden vast weg.quote:
Ik zou persoonlijk niet geheel ontevreden zijn als ze die weten te slijten.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je verlangt misschien wel naar Steven Berghuis op die plek.
Ja. Wellicht.
En dan komt Drank de Boer terug?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geniet er maar van want die is over 3 maanden vast weg.
Nog meer dan 60 min te gaanquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
Ik zag Ajax oprecht wel een punt pakken hier, maar het is wel heel treurig gesteld.
Bij welke oudgediende gaan ze dan uitkomen? Toch weer Frank?quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Geniet er maar van want die is over 3 maanden vast weg.
202quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
202 speelt met 5 man achterin tegen een tegenstander met amateurstatus .....
Ik kan het niet helpen dat je er geen kijk op hebt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat je geen Ajax fan bent...
202quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
202 speelt met 5 man achterin tegen een tegenstander met amateurstatus .....
Beter kijken Klaas. Wat doen ze bij balbezit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
020 speelt met 5 man achterin tegen een tegenstander met amateurstatus .....
In 30 minuten nog geen uitgespeelde kans tegen wat semiprofs uit Serviequote:Op donderdag 25 juli 2024 21:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beter kijken Klaas. Wat doen ze bij balbezit.
Jaquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
Is Taylor nog met diezelfde meid? Of is het effect weg?
Ik heefquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:03 schreef Paul het volgende:
Ik heef nu al zin in Utrecht-Ajax dit seizoen
Ga je zeker weer rellen op de waterlinie weg?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:03 schreef Paul het volgende:
Ik heefquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:03 schreef Paul het volgende:
Jada annaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
Is Taylor nog met diezelfde meid? Of is het effect weg?
Waar zeg ik dat het goed is? Ik zie patronen en formatie wisselingen vanuit een duidelijke visie.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
In 30 minuten nog geen uitgespeelde kans tegen wat semiprofs uit Servie
Indrukwekkend
u bent welkom in het fantopic ONZ / [Ajax]Fitz Jimquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
fritz jim mijn hemel
waren zijn ouders dronken toen ze deze naam verzonnen
Pics van Wilmaquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef Paul het volgende:
Mn vriendin Wilma is naar de Olympische Spelen, maar dat even tussendoor
Geylquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef Paul het volgende:
Waarom mocht je niet meequote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef Paul het volgende:
Echt hoorquote:
Wilde niet, ga geen 200 euro betalen voor een onboeiende handbalwedstrijdquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom mocht je niet mee
Naar Team USA Basketball? @Zipportal @PowerLoungenquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef Paul het volgende:
Het negende van FC Lubbekutteveen had al met 3-0 voorgestaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef fetX het volgende:
Dat Vojvodinges kan er echt he-le-maal geen kut van.
Maar je kan er ook een romantische trip van maken.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Wilde niet, ga geen 200 euro betalen voor een onboeiende handbalwedstrijd
Dan was je alsnog 7 minuten te laat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Origami94 het volgende:
Wtf wat is dit
Dacht dat de wedstrijd om 9 uur zou beginnen
UEFA MAFFIA
Weet je hoeveel condooms er in het olympische dorp zijn?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat Wilma vreemd gaat bij het olympische spelen festijn
Als boksbal?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef Paul het volgende:
Ik heb dit tijdig gemeld.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Origami94 het volgende:
Wtf wat is dit
UEFA MAFFIA
Wat vroeg die conducteur nou?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Origami94 het volgende:
Wtf wat is dit
UEFA MAFFIA
Ze gaat met dr oudersquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar je kan er ook een romantische trip van maken.
Sodeflikker op met je Wilma, uitgedroogde drol dat je daar in je fauteuil zit.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Sodeflikker op met je Wilma, uitgedroogde drol dat je daar in je fauteuil zit.
De olympische spelen zijn een groot neukfestijn.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:07 schreef Paul het volgende:
Die vinden 1 persoon met een beperking wel zat natuurlijkquote:
Daar zitten alleen maar vrouwen of omgebouwde mannen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze gaan oa naar vrouwenvoetbal wedstrijden
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
De olympische spelen zijn een groot neukfestijn.
Doe met deze info wat je wilt.
Grindr is geblokkeerd in het Olympisch dorp dus je gaat er niemand voor jou vinden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:10 schreef Paul het volgende:
[..]
OS / M'n vriendin gaat een week naar de Olympische Spelen
Bevuil OS niet zo.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:10 schreef Paul het volgende:
[..]
OS / M'n vriendin gaat een week naar de Olympische Spelen
Ik ben niet pessimistisch. Dit gaat wel goed komen dit seizoen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al denk ik niet dat ze nogmaals van Hercules verliezen of laatste komen te staan in de Eredivisie.
Terwijl ze al niet zelfstandig kan poepen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Z'n vriendin wordt nu ook bevuild.
Stukje fistfucking.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terwijl ze al niet zelfstandig kan poepen.
OS is toch alleen voor Heywoody, koffieplanter en Franklop?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paul poept OS onder
Walgelijk dit
Blijf jij maar in VBL met je flauwekul inderdaad.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
OS is toch alleen voor Heywoody, koffieplanter en Franklop?
Zo danquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijf jij maar in VBL met je flauwekul inderdaad.
Idd nr 5 zit er wel in dit seizoen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben niet pessimistisch. Dit gaat wel goed komen dit seizoen.
Ik gaf je ook een link hier.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
OMFG ik kreeg een youtube link in pm. Denk dat is een rickroll ga niet klikken. Doe het toch en het is gewoon een echte stream. Ik heb een nieuwe fok vriend (naast @:flippingcoin en @:chevycaprice)
@Pisces29 moet het warme bad weer eens komen installeren.quote:
Wat is dit voor rommelquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit nog in de EK-stemming.
Ze moeten zich eigenlijk wel plaatsen voor een toernooi.quote:
je hebt er wel last van, maar dan helpt Zeist je gewoonquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten zich eigenlijk wel plaatsen voor een toernooi.
Zo’n donderdagprogramma is haast een garantie op punten verspelen de zondag erna. Daar heb je in de CL geen last van
Stukje Srebrenica.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat er nog weles een dodelijke counter kan komen voor die serviers
Wie danquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
OMFG ik kreeg een youtube link in pm. Denk dat is een rickroll ga niet klikken. Doe het toch en het is gewoon een echte stream. Ik heb een nieuwe fok vriend (naast @:flippingcoin en @:chevycaprice)
Pim's. Net zo ietsquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vast ook iemand die van sinas snippers houdt
Ze kunnen niet eens twee keer een bal naar elkaar spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat er nog weles een dodelijke counter kan komen voor die serviers
Vervelende manquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Coco het volgende:
Commentator is wel heel enthousiast over dit Ajax.
Moet wel als Ziggo Ajax sponsort, stukje complotquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Coco het volgende:
Commentator is wel heel enthousiast over dit Ajax.
Is Capuchon jongen weer aan het slijmen voor z'n volgende mod job?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Iemand die nog niet zo lang op FOK zit... leukste nieuwkomer op het EK subforum
@Flitsbezorgerquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
jij snapt er weinig vanquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens twee keer een bal naar elkaar spelen.
op zijn top van zijn kunnenquote:
Redelijk. Nu nog paar doelpuntjes. Tegenstander is derde klasse niveau.quote:
212???????????????quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:32 schreef CR7 het volgende:
Onderschat de nr 212 van de UEFA ranking niet jongens.
Erg leuk, heb genoten boysquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:17 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=YG1B0Uad6-A
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
kwam wel goed uitquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:33 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor het hosten @:coco
@:onlogisch gaat het? Je verbinding viel weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |