Zo even terugschakelen naar het eerste kanaal met Ziggo Sport Free. Die is wel 1080p. Maar ze zijn daar nog lekker aan het nabeschouwen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:45 schreef Paul het volgende:
Goede kwaliteit streampje ziggo niets mis mee
[ afbeelding ]
Aldus Wotte zekerquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
In het Ajaxtopic wisten ze mij wijs te maken dat Pasveer erin staat voor de rust en ervaring
Nou, dat gaat lekker
Oke Harrie Lavreysenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woon op 300 meter van de albert heijn.
ONZ / [Ajax]Fitz Jimquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:47 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hoezo, was tong80 te dominant aanwezig in dat topic?
Achter de schermen gaat het ook heerlijk los zo .quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Ajax wordt weer comedy capers dit seizoen
Sinds die door elke bovengemiddelde eredivisiespits voor lul wordt gezet twijfel ik daar toch wel aan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Ajax-topic wisten ze @:caland wijs te maken dat dat een hele goede speler is
Caland zit dan een beetje te veel in Ajax-topicquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Ajax-topic wisten ze @:caland wijs te maken dat dat een hele goede speler is
Je ziet wel duidelijke patronen. Heb ik onder Steijn of teamsfeer John niet kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef GGMM het volgende:
Oh ja Pasveer keept echt
Top dat we weer een mongool als trainer hebben aangesteld.
Hij heeft gewoon een nietszeggende kutbaanquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Caland zit dan een beetje te veel in Ajax-topic
Pasveer is een verkeerde keuzequote:Op donderdag 25 juli 2024 20:49 schreef PSVCL het volgende:
Ajax wordt weer comedy capers dit seizoen
Een patroon van hele matige spelersquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je ziet wel duidelijke patronen. Heb ik onder Steijn of teamsfeer John niet kunnen ontdekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |