Topper. Sowieso.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds die door elke bovengemiddelde eredivisiespits voor lul wordt gezet twijfel ik daar toch wel aan.
Alleen @:wotte en @:tarado houden vol
Die patronen op de Ziggo stream zekerquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je ziet wel duidelijke patronen. Heb ik onder Steijn of teamsfeer John niet kunnen ontdekken
Koekoekquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een nietszeggende kutbaan
Dat absoluutquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een nietszeggende kutbaan
Je kan zoveel meer uit jezelf halen maatquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat absoluut
Maar ze betalen opzich wel prima voor die 20 uur dat ik effectief aan het werk ben
Hij heeft een vriendin uit Venlo. Daar kan je wel uit opmaken dat hij niet het onderste uit de kan haalt in het leven hé.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan zoveel meer uit jezelf halen maat
Ik zit mijn tijd zo wel uit hoor, beetje meetings bijwonen, beetje netflixen, af en toe een onderzoekje typen. Jammer alleen dat ik mijn blessure maar een beperkte periode kan gebruiken en straks weer een dag per week naar kantoor moetquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan zoveel meer uit jezelf halen maat
Dat klopt. Goed gezien klaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |