Dat is waar maar hup Ajax gaat me toch weer iets te ver.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten zich eigenlijk wel plaatsen voor een toernooi.
Zo’n donderdagprogramma is haast een garantie op punten verspelen de zondag erna. Daar heb je in de CL geen last van
Toepasselijke smileyquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben tegen geweld.
Bakstenen op de megafoonmongool.
quote:
Hmmm...quote:
Wie?quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ze staan echt met 5 man achtrerin hahahahaha
Hier gaat omni de fout in.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging hierover denk ik
[ afbeelding ]
Gaat het alweer een beetje?
Van formatie wisselen afhankelijk van het balbezit. Doet echt geen enkele club.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
ze staan echt met 5 man achtrerin hahahahaha
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik dacht dat @:onlogisch achter mij stond.
er staat gewoon 020 in die postquote:
hahaha jezus man doe normaalquote:Op donderdag 25 juli 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Van formatie wisselen afhankelijk van het balbezit. Doet echt geen enkele club.
Als je niet meespeelt mag je geen commentaar hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ongekende ziekenhuisbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik mis een optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=7625]What can change the nature of a man?
Oke akkoord.quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je niet meespeelt mag je geen commentaar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |