Net alsof ze de finale CL gehaald hebben.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ben best wel jaloers. Ik vind het fijn, maar zo juichen als sommigen doen.Ik wor oud.
70 is het nieuwe 30quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ben best wel jaloers. Ik vind het fijn, maar zo juichen als sommigen doen.Ik wor oud.
Hier zit een Koos-grap in.quote:
Staan op een punaise had een stuk meer spektakel opgeleverd dan deze wedstrijd.quote:
Toch wel weer typisch dat alle Europese overwinningen dit seizoen tot nu toe van Ajax moeten komenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat het grote Ajax niet te beroerd is om alles to doen zodat ze niet verzaken tegen een zeer povere tegenstander als Novi Sad.
Ach, niet gaan relativeren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Net alsof ze de finale CL gehaald hebben.
De dag dat ie ouder werd dan de hoeveelheid procenten alcohol in de fles kan ie zich nog vaag herinneren.quote:
Wanneer is Feyenoord?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel weer typisch dat alle Europese overwinningen dit seizoen tot nu toe van Ajax moeten komen
Weer eens wat anders dan een Koos-naam.quote:
JUICHEN !!!!!quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:50 schreef Coco het volgende:
Ik lees dat @:tong80 tevreden is over dit Ajax.
Tot nu toe onverslagen in Europaquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch wel weer typisch dat alle Europese overwinningen dit seizoen tot nu toe van Ajax moeten komen
Nog één van je ouders geneukt. En het was niet je moeder. Zo ver ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De dag dat ie ouder werd dan de hoeveelheid procenten alcohol in de fles kan ie zich nog vaag herinneren.
Tong is meubilair hier, die kan wel wat hebben.quote:
Ik kan wel wat hebben van die newbies. Ze mogen langer opblijven.quote:
Mijn vader gaat volledig nat op zoveel ervaring.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog één van je ouders geneukt. En het was niet je moeder. Zo ver ik me kan herinneren.
Psies.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tong is meubilair hier, die kan wel wat hebben.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog één van je ouders geneukt. En het was niet je moeder. Zo ver ik me kan herinneren.
Is allebei leuk!quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:21 schreef Karina het volgende:
hahahahaha
ik vind clubvoetbal toch eigenlijk wel leuker dan EK.
Lek is bovenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:21 schreef ISVV het volgende:
Mijn voorzichtige conclusie is dat Ajax nog een lange weg te gaan heeft.
Panathinaikos. Traditionele tegenstander uit 71 en 1996.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef LordVoldermort het volgende:
Tegen wie moet Ajax hierna dan als ze doorkomen?
Zakelijke zege.quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Staan op een punaise had een stuk meer spektakel opgeleverd dan deze wedstrijd.
Nee ze moeten eerst nog uitquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik lees dat we hierna tegen Panathinaikos moeten leuk
Kan me niet herinneren dat we daar ooit tegen gespeeld hebben
Hebben toch die overwinning over de streep getrokken.quote:
Klinkt als etenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:23 schreef GGMM het volgende:
Ik lees dat we hierna tegen Panathinaikos moeten leuk
Kan me niet herinneren dat we daar ooit tegen gespeeld hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |